Strona 4 z 7

Re: Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK

: sob paź 18, 2014 06:20
autor: VW_seller
KLICHO pisze:Wiem tylko ze cos bylo podpilowane. Juz zwykly nastawnik hdk 248 daje naprawde super efekt. A zmodyfikowany to juz masz na wykresie ktory wkleilem :-) Wtyczke nie ja przelutpwywalem i co z tego?
wiec jedynie przesuw palca rsw mogłby być podpiłowany ,żeby bardziej sie wychylał ,partyzancka metoda na moc :jaja: .

Re: Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK

: sob paź 18, 2014 08:36
autor: KLICHO
Mozliwe rsw na jalowym byl 0.720

Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK

: sob paź 18, 2014 09:10
autor: VW_seller
rsw mozna sobie ustawić ,chodzi tylko o maxymalne wychylenie ,i pewnie w tamtym sie bardziej wychylał

Re: Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK

: ndz paź 19, 2014 22:27
autor: KLICHO
Pewnie tak. Ale co nie zmienia faktu sam nie modzony hdk 248 juz robi dosc oczowalna roznice a taka sprawna pompe z reni mozna miec za 150 zl zwyz. I ma sie tloczek 11 i najwydajniejszy nastawnik

Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK

: ndz paź 26, 2014 13:48
autor: KLICHO
Pozwolę sobie zapytać tych którzy mają u siebie nie zmodyfikowane nastawniki HDK 248. Jak wygląda spalanie na nich u was ?

Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK

: ndz paź 26, 2014 13:58
autor: palio
A czemu pytasz? Aż tak dużo Ci pali?

Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK

: ndz paź 26, 2014 14:41
autor: KLICHO
Nie wiem czy to wina kąta wtrysku bo mam 73 ale pali mi około 8L na wtryskach AFN i dawce 3.4mg

Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK

: ndz paź 26, 2014 14:43
autor: KLICHO
A według komputera 6.5L

Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK

: ndz paź 26, 2014 14:57
autor: palio
Hmm coś dużo. Ja mam 1Z wtryski 216 nastawnik HDK 248 i do tego cała pompa z Reni 988, fala DE110 i soft. Komp pokazuje spalanie około 3.7l/100km dawka 5,0 mg/suw. Z tym, że ja nie wierzę w takie spalanie. ECU czasami potrafi różne bzdury pokazywać.
Może kąt za wczesny. U siebie mam w okolicach niebieskiej linii czyli 40* (wszystko jest zależne od temperatury paliwa). Z moich wyliczeń wychodzi, że spalanie jest w okolicy 5,5 - 6 litrów na 100 km.

Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK

: ndz paź 26, 2014 15:04
autor: KLICHO
Fakt faktem że jeżdżę na uczelnie nim 6Km w jedną i 6Km w drugą strone ale zdąrzy się nagrzać do tych 90C nawet i powyżej.

Kąt mam 73 stopnie. Korekcje wtrysku 1 wtrysk +0.2 2-gi +0.2 3-ci +0.2 natomiast nie wiem czemu w vagu nie wyświetla 4 ? Program mam od muniora na czyli dmuchawa 1.2Bar. Nie puszcza dymku przy ostrym butowaniu, ładnie się zbiera czasami lagi ale to raczej nie powinno mieć wpływu na spalanie po mieście

Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK

: ndz paź 26, 2014 15:10
autor: palio
6 km w jedną stronę to trochę mało aby porządnie nagrzać diesla. Pokusiłbym się aby poprawić kąt wtrysku. Opóźnić go do tych wymaganych stopni. Korekcje są ok. U mnie też nie wyświetla 4 wtrysku, ale to mało ważne.

Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK

: ndz paź 26, 2014 16:06
autor: KLICHO
No postaram się ustawić w granicach 49-51 stopni :)

Re: Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK

: pn paź 27, 2014 08:02
autor: VW_seller
KLICHO pisze:Pozwolę sobie zapytać tych którzy mają u siebie nie zmodyfikowane nastawniki HDK 248. Jak wygląda spalanie na nich u was ?
z moich testów wynika że na ori z 1z pali najmniej. na hdk 216 z asv troche wiecej pali ale ma wiekszego kopa w wyzszych partiach.

Różnice i sposoby modyfikacji nastawników HDK

: pn paź 27, 2014 11:04
autor: KLICHO
No właśnie ale też raczej nie pali o 3L więcej muszę poszukać przyczyny. Kąt zniweluje do prawidłowych ustawień. Wiadomo że na zimnym dieslu będzie palił sporo więcej więc to też mam w świadomości