Strona 4 z 4

Glowica VP blok PD a osprzet

: sob wrz 19, 2015 00:30
autor: chrzaniu
A tloki z PD niemaja czasem innej komory spalania ?
Pytam bo niewiem ☺
Kolej a sprawa Jabcok z afn wycisnal 327km 633nm.
Ja mam tylko albo az 100niuta mniej i jakos nie obawiam sie o korby a tym bardziej ze te z AXR niesa jakies mega wytrzymale .

Glowica VP blok PD a osprzet

: sob wrz 19, 2015 12:25
autor: wesol
przesadzaja ludziska. Masters kiedys mial przecie tego lupka na upalanie z moca prawie 400 koni i dopiero jego syn spowodowal po dlugim czasie ze korba wyszla boczkiem a slupek to byl tenod 101 konnej wersji. Korby byly te same chyba a jedynie tloki byly wieksze od 2.5 tdi transportera. Tyle ze tma pompki byly od tira, jakas locha nie turbinka no i cala reszta tez konkret a wal nie ruszany od 101nki. po tym incydencie dopieor wstawil slupek od ASZa i temat zapomniany

Glowica VP blok PD a osprzet

: pn paź 31, 2016 22:39
autor: rejczel97
Witam, na wstępie wybaczcie, że wskrzeszam stary temat :D
Sprawa jest taka - miałem/mam afn'a który napił się wody, pogiął 2 korby, jeden tłok pękł i kawałek krawędzi dolnej trzeciego cylindra znalazłem w misce :D Wszystko miało być modyfikowane na 200+ i coś 400nm, lecz sprawa wygląda tak, że nie wiem czy warto kupować już drugi raz silnik o tym oznaczeniu - ten miał 220tys, idealną gładź cylindrów - ból okropny. Mam chęć zbudowania VP'ka na bazie ASZ/ARL, nawet mam możliwość wziąć dół za 500zł no ale czy jest to warte zachodu? Mam UPG elringa do afn'a i śruby nowe swag'a do czapy więc również mógłbym dorwać afn'a po awarii uszczelki i sobie to poskładać - ale tu też rolę gra przebieg takiego słupka..
Co do ARL/ASZ na pompie to zastanawia mnie sprawa osprzętu - klima podejdzie bo ten sam kompresor był w golfikach asv/ahf z których byłaby łapa, ale co z alternatorem i pompą wtryskową z afn? Z tego co wiem jest inne koło i ogólnie inny sposób regulacji kąta wtrysku. Do tego dochodzą zabawy z pompą vacuum itd.
Co w takiej sytuacji zrobić? Budować i ładować kasę czy wskrzeszać AFN'a.
Setup o jakim myślę to przerobienie mojej pompy 10mm na 11mm na tłokorozdzielaczu renaulta 988, wtryski minimum 230 i turbo gt22v. Przelot i fmic już jest, nawet wałek SDI 028E mi lezy na półce i czeka...

Glowica VP blok PD a osprzet

: wt lis 01, 2016 08:45
autor: KLICHO
Glowica z afn nie bedzie pasowala do dolu PD. Musialbys miec glowice z nowszych VP37 np ASV AHL itp

Glowica VP blok PD a osprzet

: wt lis 01, 2016 09:23
autor: wesol
poza tym wszystkim to co za sens pakowac dol od ASZ skoro nie celuje sie ze moc 300 koni?? Zobacz ze Fiodor u siebie w ALH krzesal moce pod 260 koni i to jezdzilo. Zmienil w sumie na dol od ASZ ale z racji ze modzi dalej. na moce pod 200-25 koni to slupek starczy taki co masz.

Glowica VP blok PD a osprzet

: śr lis 16, 2016 10:32
autor: artur_1617
Czy ktos ma tarcze zliczająca na wale na sprzedaz? albo namiar gdzie mozna kupic
Czy ta tarcza musi byc z nowszych VP czy moze byc z AFN?
Bede wkladal dol od avf i potrzebuje ta tarcze...

Glowica VP blok PD a osprzet

: czw gru 07, 2017 12:44
autor: krzysiek1606
moze byc z afn :bigok: