Mocniejsza Pompa do 1z
: sob paź 01, 2011 15:49
Wtryski bosio. Maja równo rok, wtedy cisnienia byly ustawione idealne, a przejechane 20tys km tylko. A jakby lały to wydaje sie ze wtedy by ostro kopcil.
Ale tu jest mowa o tym ze za mało kopci wg mnie i dolozenie tloka nie dalo ani kuca. Praktycznie tyle samo kopci co i przed dolozeniem. Teraz przy temperaturze 5stopni w rano, dymienie w lusterku jest bardzo male.
Zmniejszalem juz na 6mg, dymienie spadlo ale i samochod byl odczuwalnie slabszy.
Zamontowanie kolektora od ASZ, FMIC i pompy 11 nie dalo mi praktycznie nic przez ten czas. Czasy, ktore robie na na trasie byly i sa mniej wiecej takie same:
5 bieg 100-140 7,5s
5bieg 100-160 12s
5bieg 100-180 19,5s
Nie chce kupowac wiekszej turbiny, bo to duzy koszt, a jesli jest to juz kres mozliwosci ukladu wtryskowego i zamontowanie jej ma mi dac te 5koni wiecej to nie wiem czy jest sens to czynic.
Co tu z tym począć?
Ale tu jest mowa o tym ze za mało kopci wg mnie i dolozenie tloka nie dalo ani kuca. Praktycznie tyle samo kopci co i przed dolozeniem. Teraz przy temperaturze 5stopni w rano, dymienie w lusterku jest bardzo male.
Zmniejszalem juz na 6mg, dymienie spadlo ale i samochod byl odczuwalnie slabszy.
Zamontowanie kolektora od ASZ, FMIC i pompy 11 nie dalo mi praktycznie nic przez ten czas. Czasy, ktore robie na na trasie byly i sa mniej wiecej takie same:
5 bieg 100-140 7,5s
5bieg 100-160 12s
5bieg 100-180 19,5s
Nie chce kupowac wiekszej turbiny, bo to duzy koszt, a jesli jest to juz kres mozliwosci ukladu wtryskowego i zamontowanie jej ma mi dac te 5koni wiecej to nie wiem czy jest sens to czynic.
Co tu z tym począć?