Mocniejsza Pompa do 1z
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Mocniejsza Pompa do 1z
Wtryski bosio. Maja równo rok, wtedy cisnienia byly ustawione idealne, a przejechane 20tys km tylko. A jakby lały to wydaje sie ze wtedy by ostro kopcil.
Ale tu jest mowa o tym ze za mało kopci wg mnie i dolozenie tloka nie dalo ani kuca. Praktycznie tyle samo kopci co i przed dolozeniem. Teraz przy temperaturze 5stopni w rano, dymienie w lusterku jest bardzo male.
Zmniejszalem juz na 6mg, dymienie spadlo ale i samochod byl odczuwalnie slabszy.
Zamontowanie kolektora od ASZ, FMIC i pompy 11 nie dalo mi praktycznie nic przez ten czas. Czasy, ktore robie na na trasie byly i sa mniej wiecej takie same:
5 bieg 100-140 7,5s
5bieg 100-160 12s
5bieg 100-180 19,5s
Nie chce kupowac wiekszej turbiny, bo to duzy koszt, a jesli jest to juz kres mozliwosci ukladu wtryskowego i zamontowanie jej ma mi dac te 5koni wiecej to nie wiem czy jest sens to czynic.
Co tu z tym począć?
Ale tu jest mowa o tym ze za mało kopci wg mnie i dolozenie tloka nie dalo ani kuca. Praktycznie tyle samo kopci co i przed dolozeniem. Teraz przy temperaturze 5stopni w rano, dymienie w lusterku jest bardzo male.
Zmniejszalem juz na 6mg, dymienie spadlo ale i samochod byl odczuwalnie slabszy.
Zamontowanie kolektora od ASZ, FMIC i pompy 11 nie dalo mi praktycznie nic przez ten czas. Czasy, ktore robie na na trasie byly i sa mniej wiecej takie same:
5 bieg 100-140 7,5s
5bieg 100-160 12s
5bieg 100-180 19,5s
Nie chce kupowac wiekszej turbiny, bo to duzy koszt, a jesli jest to juz kres mozliwosci ukladu wtryskowego i zamontowanie jej ma mi dac te 5koni wiecej to nie wiem czy jest sens to czynic.
Co tu z tym począć?
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Mocniejsza Pompa do 1z
radze sie nie zabierac za cos o czym sie nie ma pojecia ,a jesli juz chcesz to wystarczy poczytac na forummewa2002 pisze: I co na to powiecie?
nigdy ale to nigdy nie ustawisz dawki nastawnikiem kierujac sie znakami ktore sobie wyrysowales, mocniejsze dokrecenie srub po ktorejs ze stron moze powodowac zmiane dawki
ustaw dawke z vagiem i bedzie ok
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Re: Mocniejsza Pompa do 1z
a turbo oczywiscie zostalo ori ?mewa2002 pisze:Wtryski bosio. Maja równo rok, wtedy cisnienia byly ustawione idealne, a przejechane 20tys km tylko. A jakby lały to wydaje sie ze wtedy by ostro kopcil.
Ale tu jest mowa o tym ze za mało kopci wg mnie i dolozenie tloka nie dalo ani kuca. Praktycznie tyle samo kopci co i przed dolozeniem. Teraz przy temperaturze 5stopni w rano, dymienie w lusterku jest bardzo male.
Zmniejszalem juz na 6mg, dymienie spadlo ale i samochod byl odczuwalnie slabszy.
Zamontowanie kolektora od ASZ, FMIC i pompy 11 nie dalo mi praktycznie nic przez ten czas. Czasy, ktore robie na na trasie byly i sa mniej wiecej takie same:
5 bieg 100-140 7,5s
5bieg 100-160 12s
5bieg 100-180 19,5s
Nie chce kupowac wiekszej turbiny, bo to duzy koszt, a jesli jest to juz kres mozliwosci ukladu wtryskowego i zamontowanie jej ma mi dac te 5koni wiecej to nie wiem czy jest sens to czynic.
Co tu z tym począć?
chlopie, paliwo i turbo dają moc, a fmic i kolektor to tylko wisienka na torcie, nie dająca mocy, a pozwalajaca w przyszlosci na dowalenie wiecej koksu.
Mocniejsza Pompa do 1z
mewa2002, ile dmucha ta turbina?
Samym paliwem wiele nie ugrasz,musisz mieć czym dmuchnąć.
Zakładanie 11/216 do tej turbiny,to pomyłka.
Oddaj ją chociaż do przeróbki,niech Ci wstawią koło kompresji od gt 1749 va,czyli od awx'a,wtedy 1.5 bara dmuchniesz,a to w zupełności wystarczy.
Innej opcji nie widzę,a koszt stosunkowo niewielki,może 300 zeta.
Odnośnie wtrysków,to ja jednak dałbym je do sprawdzenia.
Sam śmigam na bosio i wiem,że potrafią klęknąć już po kilkudziesięciu tyś.km.
Mówimy o bosio,a obecnie nawet końcówki boscha srają się po 40kkm.
Obecnie bosch,to już nie bosch,to nie made in germany,tylko wyprodukowany w chinach,zapakowany w pudełka z francuskim kodem kreskowym,co tu dużo mówić marnej jakości produkt.
Samym paliwem wiele nie ugrasz,musisz mieć czym dmuchnąć.
Zakładanie 11/216 do tej turbiny,to pomyłka.
Oddaj ją chociaż do przeróbki,niech Ci wstawią koło kompresji od gt 1749 va,czyli od awx'a,wtedy 1.5 bara dmuchniesz,a to w zupełności wystarczy.
Innej opcji nie widzę,a koszt stosunkowo niewielki,może 300 zeta.
Odnośnie wtrysków,to ja jednak dałbym je do sprawdzenia.
Sam śmigam na bosio i wiem,że potrafią klęknąć już po kilkudziesięciu tyś.km.
Mówimy o bosio,a obecnie nawet końcówki boscha srają się po 40kkm.
Obecnie bosch,to już nie bosch,to nie made in germany,tylko wyprodukowany w chinach,zapakowany w pudełka z francuskim kodem kreskowym,co tu dużo mówić marnej jakości produkt.
Ostatnio zmieniony ndz paź 02, 2011 20:31 przez ksenon, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Re: Mocniejsza Pompa do 1z
Potwierdzam slowa Ksenona ta turbina to bieda straszan a setup taki mocniejczy , wiec nawet GT17 bedzie za slabe, niech zrobi na GT18 juz bedzie niezle, tylko nadal wirnik jest bolaczka ... , ja mam u siebie serie GT17 i ta turbina jest za cienka do mojego setupa.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
Mocniejsza Pompa do 1z
spawacz, jak Ty uzyskałeś 57mg,można wiedzieć?
Masz 11/216/1.35,dlaczego nie 1.5? i 57mg.
Jaką masz dawkę na nastawniku?
Co do tej turbinki,to jeżeli nie zamierza gonić powyżej 160 koni,to po zmianie koła kompresji spokojnie wydoła.
Bez problemu dmuchnie 1.5 bara do 4krpm.
Odnośnie gt 18,to nie radzę ładować,wkładać w te korpusy wirników większych,jak takie,które występowały w 1749vb.
Wiadomo,że taka turbina więcej dmuchnie,ale to wiąże z większą dawką,ilością spalin,prędkością obrotową,masą powietrza itp.
A objętość każdej muszli va/vb jest ograniczona.
Turbiny takie mają niestety problemy z utrzymanie ciśnienia w górnym zakresie obrotów.
Robi się "za ciasno",jeżeli można się tak wyrazić.
Każdy kumaty,uczciwy turbiniarz odradzi takie składanki.
Weź dla przykładu turbinę z brd,zwróć uwagę na wielkość zimnej muszli w tej i załóżmy takiej 1749va/vb.
Ja bym tylko zmienił koło kompresji,dmuchnął 1.5 i zostawił w miarę możliwości bezdymnie.
A takie gt 1749va spokojnie wyrobią na 160koni.
Masz 11/216/1.35,dlaczego nie 1.5? i 57mg.
Jaką masz dawkę na nastawniku?
Co do tej turbinki,to jeżeli nie zamierza gonić powyżej 160 koni,to po zmianie koła kompresji spokojnie wydoła.
Bez problemu dmuchnie 1.5 bara do 4krpm.
Odnośnie gt 18,to nie radzę ładować,wkładać w te korpusy wirników większych,jak takie,które występowały w 1749vb.
Wiadomo,że taka turbina więcej dmuchnie,ale to wiąże z większą dawką,ilością spalin,prędkością obrotową,masą powietrza itp.
A objętość każdej muszli va/vb jest ograniczona.
Turbiny takie mają niestety problemy z utrzymanie ciśnienia w górnym zakresie obrotów.
Robi się "za ciasno",jeżeli można się tak wyrazić.
Każdy kumaty,uczciwy turbiniarz odradzi takie składanki.
Weź dla przykładu turbinę z brd,zwróć uwagę na wielkość zimnej muszli w tej i załóżmy takiej 1749va/vb.
Ja bym tylko zmienił koło kompresji,dmuchnął 1.5 i zostawił w miarę możliwości bezdymnie.
A takie gt 1749va spokojnie wyrobią na 160koni.
Mocniejsza Pompa do 1z
ksenon pisze: A ja słyszałem,że robb wsadził ją do innego afn'a,robb,a nie ktoś na śląsku.
Ale może źle słyszałem.
Nie zmienia to faktu,że większość pomp po takiej przeróbce nie daje sobie rady z dynamicznym.
Tamten AFN to porażka ... akurat ... Ale teraz pompa została sprzedana i lata gdzieś na śląsku ...
...
Mocniejsza Pompa do 1z
Dmucha mi 1.24 bara. Moze i to dobry pomysl z tym wiekszym kolem kompresji. Gdzie taka przerobke mozna zrobic? Po takim modzie turbo bedzie tak samo dobrze wstawalo jak i na mniejszym kole? i ciekawe jak z awaryjnoscia takiej hybrydy. 160koni mnie nie rajcuje, bo i teraz mam pewnie nie wiele mniej skoro pobieram jak chce passata b5 170/380nm a z golfem 4motion asz po chipie z rolki do konca idziemy leb w leb. Wynik pod 170 z duzym momentem by mnie w pelni zawodolil, ale nie wiem czy taka przerobka tyle wyda.
Re: Mocniejsza Pompa do 1z
masz odpowiedz na swoj brak mocy i dymienie. mialem 1,5bara dmuchniete i program na 216stki, po dolozeniu tloczka 11 bez korekty dawek, kopcił rowniez strasznie, przy 1,5 bara! ale szedl okrutnie ;]mewa2002 pisze:Dmucha mi 1.24 bara.
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Re: Mocniejsza Pompa do 1z
A moj sie dzis najechal GT17 urwal sie wirnik przy samych lopatkach od strony zimnej , i juz pozamiatane, a stalo sie to przy 2000 na 1 prz lekkim kopnieciu w gaz, sadze ze miala jakis defekt bo walek wyglada jaky juz byl chile pekniety.
Ksenson , dawka nominalna+ korekcja nastawnikiem. A to w sumie masz razje z tym GT18, chodz na 17VB mogbly zrbic cos takiego.
Ksenson , dawka nominalna+ korekcja nastawnikiem. A to w sumie masz razje z tym GT18, chodz na 17VB mogbly zrbic cos takiego.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
Mocniejsza Pompa do 1z
Nominalna,czyli jaka?spawacz pisze:Ksenson , dawka nominalna+ korekcja nastawnikiem.
Ile miałeś ustawione w mapach paliwowych i ile na nastawniku,wiesz?
Wartością nominalną w tych sterownikach są 42mg.
Nawet gdybyś miał podlane 51mg,to nastawnikiem nie ugrasz dodatkowych 6'ciu mg.
Nie wiem,ile masz tego paliwa w sofcie,ale możliwe,że to właśnie końskie dawki wykończyły turbinę.
Ukręcił się wałek,zdarza się,zwłaszcza,jak turbina dmucha ponad swoje możliwości.
Nie wiesz,jakie było doładowanie w ob przy załóżmy tych 57'miu mg?spawacz pisze:sadze ze miala jakis defekt
Choć obecnie to już raczej nie istotne.
Swego czasu miałem 17va,w ob dmuchała 1.7b,
10/216/48mg i przeżyła,do dzisiaj śmiga u kolegi dmuchając nawet mnie niż w serii.
A skąd jesteś?mewa2002 pisze:Gdzie taka przerobke mozna zrobic?
Praktycznie tak samo,wałek zostaje ten,który masz,zmieniasz tylko koło kompresji,roztaczasz muszlę i masz turbinę od 130'tki.mewa2002 pisze:Po takim modzie turbo bedzie tak samo dobrze wstawalo jak i na mniejszym kole?
Bo turbinka od 130'tki różni się od Twojej tylko średnicą koła kompresji,Twoje ma 33mm,te od 130'tki mają 35mm.
To nie żadna hybryda,będziesz miał najzwyklejszą turbinę typu gt 1749va montowaną w 130'tkach o wydajności do 1.5 bara.mewa2002 pisze: ciekawe jak z awaryjnoscia takiej hybrydy.
Jak chcesz mieć 170/370 w miarę płasko,to nie na takiej suszarce.mewa2002 pisze:Wynik pod 170 z duzym momentem by mnie w pelni zawodolil, ale nie wiem czy taka przerobka tyle wyda.
Te sprawdzają się do 160'ciu koni,powyżej już klękają.
Pomyśl lepiej o gt 1749vb,z arl'a.
Mogę Ci dać namiar do gościa,który weźmie Twoją w rozliczenie i kupisz od niego turbinę z arl'a po regeneracji.
Roztoczy Ci zimną muszlę z Twojej pod koło z arl'a i będziesz miał turbinkę na 190koni.
Wtedy zamontujesz ją bez najmniejszych problemów.
Mocniejsza Pompa do 1z
Jestem z okolic Ostrowi Mazowieckiej, miedzy Wyszkowem a Zambrowem. Mowa o Turbo bogdanie z Mielca? Pisalem do niego maila kilka razy ale zero odzewu. O gt1749vb myslalem, ale uzywke dobra strasznie ciezko znalezc, a na allegro sa ale po regeneracji w malo znanych firmach po 1000-1100 zl ze zwrotem starej. Za te pieniadze to i BRD mozna wyrwac. A regenerowane to z tego co pisza na forach to loteria, ale w sumie tak samo jest i z uzywkami:)
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Mocniejsza Pompa do 1z
mewa2002 pisze:Turbo bogdanie z Mielca?
do niego trzeba dzwonic a nie pisac
turbawki robi calkiem dobre, pare aut ode mnie na nich lata, na seryjnych regenerowanych jak i na hybrydach
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- bocian19
- Łowca Rarytasów
- Posty: 2278
- Rejestracja: ndz sty 17, 2010 23:07
- Lokalizacja: Bruksela/Podlasie-BBI
- Kontakt:
Mocniejsza Pompa do 1z
Panowie a powiedzcie mi jak jest z pompami w AHU ktos mi powiedzial ze maja podobna wydajnosc niz AFN czy to prawda??
Zaladowalem 216 stki do AHU i przyznam ze moc jest bardzo odczuwalna. Kaaaaazdy chyba wie ze apetyt rosnie w miare jedzenia i tak jest tez w moim przypadku. Chce wycisnac moc 130-140 koni nie jest to jakis rekord ale mi wystarczy. Czy zmiana pompy AHU na AFN cos da,czy moze do takiej mocy ktora chce uzyskac wystarzy mi obecna? Moze wladowac jednomas i sprzeglo G60 jakiegos IC i leciec na program???
Prosze o jakas wypowiedz na ten temat.
Pozdrawiam
Zaladowalem 216 stki do AHU i przyznam ze moc jest bardzo odczuwalna. Kaaaaazdy chyba wie ze apetyt rosnie w miare jedzenia i tak jest tez w moim przypadku. Chce wycisnac moc 130-140 koni nie jest to jakis rekord ale mi wystarczy. Czy zmiana pompy AHU na AFN cos da,czy moze do takiej mocy ktora chce uzyskac wystarzy mi obecna? Moze wladowac jednomas i sprzeglo G60 jakiegos IC i leciec na program???
Prosze o jakas wypowiedz na ten temat.
Pozdrawiam
Moj mk3 VARIA(N)T
viewtopic.php?f=88&t=297338" onclick="window.open(this.href);return false;
BBI Squad
Na rozstaju dróg stoi zwalniający próg on złamie Ci dokładkę
viewtopic.php?f=88&t=297338" onclick="window.open(this.href);return false;
BBI Squad
Na rozstaju dróg stoi zwalniający próg on złamie Ci dokładkę
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 25 gości