Strona 4 z 32

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

: pn maja 30, 2011 15:08
autor: czarodziej6969
ASV bez kata i po programie
Obrazek

Re: Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy

: czw cze 02, 2011 16:43
autor: dack23
golf mk3 1.9 TDI 1z seria 90ps po przeróbce na BRD 182ps / 405 nm - wykres do 4200obr/min


Obrazek

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

: sob cze 04, 2011 23:11
autor: Ral1n
:los2: :los2: :los2:

Wszystko zmienione, m.in. zakuty kompleksowo i zwiększona pojemność, turbo GT2559 (chyba??) pompowane 3,2bara, w planach miało być potem GT2860RS czy GT3063V na moce 500-580KM :los2: :los2: ...plus wiele, wiele innych jak dodatki do paliwa. Obrazek :los2: :los2: :los2: :goof: :goof: :goof: :pub: :pub:

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

: sob cze 04, 2011 23:46
autor: twromek
Golf 1 1,6D(CR), założone T3 z Golfa 2 TD (JR), 1,4 bara, przelot 2,2 cala, wtryski merce 265, pompa z 1,6D bez grzybka, gov mod:
Obrazek
Pierwszy pomiar na ubogiej dawce, drugi na właściwej.

W planach założenie IC, już leży.

A mówili, że Diesle się nie kręcą i mają nisko moment :helm: Normalnie ten silnik idzie ponad 6000 tylko jak widać nie ma już za bardzo sensu bo i tak pompa nie wyrabia przyspieszać kąta wtrysku.

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

: ndz cze 05, 2011 22:18
autor: paja
ARL - seria
Obrazek

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

: śr cze 15, 2011 00:08
autor: zgredd
Obrazek jak będę miał chwile czasu wrzuce skan z firmy agma na 193,5 i 420nm

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

: wt cze 21, 2011 10:14
autor: Medżik
Golf IV 2003, ASZ by Medżik

Obrazek

Re: Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy

: wt cze 21, 2011 19:57
autor: chrzaniu
zgredd pisze:Obrazek jak będę miał chwile czasu wrzuce skan z firmy agma na 193,5 i 420nm
tzn ze masz 2 wykresy z EcuProject i Agma Tuning ?? i dwa różne wyniki ?? :)

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

: czw cze 23, 2011 20:53
autor: zgredd
tak dokładnie mam 2 wykresy i dwa rózne wyniki.

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

: czw cze 23, 2011 22:57
autor: evolution
wklejam wykres arl po modach
Obrazek
male info co do zmian
wydech przelot 3' / 2,75
kolektor wydechowy rurowy
turbo hybryda 2260 mietek/bmdablju
dawka via MAP
pomiar na 5 biegu

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

: sob cze 25, 2011 13:13
autor: Magic-Cookie
i na takim setupie jeździ ? wynik zacny a co na to sprzęgło ?

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

: sob cze 25, 2011 22:10
autor: evolution
zabba88, zanim powiesz o lagu pomysl co to lag... na wykresie zadnym laga nie zobaczysz.. lag to opozniona reakcja turbo na przycisniecie gazu... w tym aucie laga nie ma, auto jezdzi do 2500 podobnie jak seria reaguje na gaz podobnie przyspieszenia tez sa podobne pozniej sie dzieje. ze silnik ma taka charakterystyke a nie inna nie oznacza ze ma laga :pub: po zatym mozesz mi zaufac ze dla dwumasy i sprzegla 400 niuta przy 2000 rpm jest wiekszym obciazeniem niz 500 przy 3000 rpm z powodu drgan harmonicznych.
Magic-Cookie, sprzeglo ma sie ok
manior15, to jezdzi po miescie wiec lipa nie jest... minie lat kilka zanim zrozumiecie ze 2256 to przezytek :)

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

: śr cze 29, 2011 16:10
autor: hugo00
Auto jezdzi glownie po miescie i nie bylo potrzeby "przestawiania sie" na nowy setup wiec jazda bezproblemowa. zjawisko Laga porownywalne niewiele wieksze niz w arl - rząd 0.2-0.5sek. Do 2400-2500 jezdzi jak arl a jak potrzeba spuscic psy to wystarczy troche wyzej zakrecic i pasażerowie zaciskaja zwieracze ;) Jesli mam byc szczery to przy poprzednim setupie przy (190 hp/380nm) szerokim i plaskim momencie od niskich zakresow sprzeglo mialo tendencje do poslizgiwania. teraz tego nie ma.

Dobra robota Evolution.

btw... raz na zawsze sie nauczcie

LAG jest to czas jaki uplywa pomiedzy zadaniem przez ECU konkretnego ladowania, a osiagnieciem tego ladowania (w sekundach).

Turbo dziura - bardzo czesto (nawet przez profesjonalistów) mylone z Lagiem. Turbo dziura jest to efekt wystepujacy od poczatku dzialania turbo do gwaltownego wzrostu doladowania.

zaczerpniete z mototechnic.pl