Strona 4 z 6

turbo wg do agr

: pn mar 07, 2011 00:37
autor: arwam
jaro860929 pisze:no i na korby i panewki uważać :bigok:

w 1Z duchałem 1.8bara i nic mu się nie działo.
T3 nie dajętakiego potężnego momentu obrotowego ale za to potrafi go ładnie pociągnąć w górne obroty a to już daje moc

turbo wg do agr

: pn mar 07, 2011 18:58
autor: bradley
Co lepsze T3 czy k24?

turbo wg do agr

: wt mar 08, 2011 00:34
autor: arwam
bradley, T3 zdecydowanie. po pierwsze w kazdym przypadku grubszy wałek niż w K24 a w starczych modelach trafiały sięturbiny " pancerne" z jeszcze grubszym wałkiem o jakieś 2 albo 3mm.
po drugie mają większą szczelinę spalinową, niż K24 w której wielkość szczeliny spalinowej przypomina tą z T2.
ale jest też i druga strona medalu.
odrobine większy lag niż w przypadku K24

turbo wg do agr

: wt mar 08, 2011 00:57
autor: jaro789
no i właśnie o tą odrobinę się rozchodzi :bigok:
powinno być dobrze ale o tym mam nadzieję się przekonamy niedługo

na forach są już 2 projekty tdi z t3 na pokładzie
tylko pechowo jednemu się rozsypała skrzynia a na drugi właśnie czekamy :pub:

turbo wg do agr

: wt mar 08, 2011 21:14
autor: arwam
jaro860929, glusowi się skrzynia rozsypała?

turbo wg do agr

: wt mar 08, 2011 21:15
autor: arwam
jaro860929, glusowi się skrzynia rozsypała?

Re: turbo wg do agr

: wt mar 08, 2011 22:01
autor: spawacz
No to ja moze tez cos skrobne, T3 w AFN jedzie pieknie, niestety 10mm w M-TDI bieda lekko wieje... , chociaz dozownik juz tak przerobiony ze sie nie dalo wiecej bo juz nie bylo gdzie i obudowa tez podcieta i tak jest slabo, tzn. jest 9.6s do 100 przy doladowaniu 0.8 bar, max boost 2200 RPM wstaje juz przy 1400 , wydech przelot TD , ale bedziemy dawac 1.3 bar na 11mm juz wkrotce. Troszke odbieglem od tematu , ale jak masz mozliwsc to daj T3 , lub hybrydke T3 i KKK26 to jest prawdziwe pieklo.

turbo wg do agr

: śr mar 09, 2011 01:03
autor: jaro789
tak, niestety skrzynia zdechła
jakiś czas temu pisał że wyjęta i coś kombinuje dalej
ale nie odzywa się

spawacz dobre info
0.8 b trochę mało
2200 max boost to mi się podoba :food:
jakie masz tam wtryski? jakiś cooler jest? czy biedny seryjny, orurowanie do niego?
skoro m-tdi to komp poszedł won?
szkoda bo logi były by świetną sprawą

turbo wg do agr

: śr mar 09, 2011 09:40
autor: arwam
spawacz, co z tego że będziesz miał powietrze jak nie będziesz miał paliwa. a co do chybryd to nie bez powodu zdania są podzielone.
a dwa raczej bym nie łączył podzespołów różnych marek.

turbo wg do agr

: śr mar 09, 2011 19:00
autor: spawacz
Arwam a jak myslisz po co ta zmiana na 11? Bo 10 nie daje rade , 11 powinno byc ok . A co do pytan wczesnie org. cooler SB , ale daje rade odziwo , moze dlatego ze zmia , albo dlatego ze turbo jest duze i nie jest w stanie sie nagrzac wystarczajaco bo ma duzy przemial. :helm:

turbo wg do agr

: śr mar 09, 2011 20:58
autor: glus
Jak koledzy pisali skrzynia rozsypala sie!Chwilowo ceny nie do przyjecia wiec cos poszukam w Polsce.Jak na razie blokada i kilka innych pomyslow wiec na razie stoi i czeka na skrzynke. i zobaczymy co jeszcze wymysle!

turbo wg do agr

: śr mar 09, 2011 21:15
autor: arwam
glus, a co się Twojej stało skrzynce?

turbo wg do agr

: czw mar 10, 2011 00:24
autor: jaro789
daj znać na forum na pewno ktoś coś wymyśli w rozsądnych pieniądzach
założę się że leży u kogoś z forum w garażu i już czeka na Ciebie :pub:

turbo wg do agr

: czw mar 10, 2011 21:37
autor: glus
Rozwalil sie przegob wewnetrzny i roz... przekladnie satelitarna do tego obudowa tez pokiereszowana.
No coz ponad 400kkm wylatala, pewnie by jeszcze posmigala zebym odposcil fiacikowi a tak poszukam w Polsce do maja wytrzymam,a wtym czasie postaram sie wrzucic FIMIC i morze kultowa 11.
Co do skrzynki to watpie bo to SGH (sharan).