Strona 4 z 4

lekkie koło zamachowe

: czw gru 01, 2016 00:32
autor: caro86wlkp
kultura pracy pogorszy się, ale w takim sprzęcie to nie przejmowałbym się tym. byleby potrafiło utrzymać obroty na jałowym

lekkie koło zamachowe

: czw gru 01, 2016 07:30
autor: wesol
ja bym nie ruszal. Zamach to akumulator momentu obrotowego. Diesel i taknie jest do tego by nim swirowac w przedzaile obrotow 4-5 tys z szybkimi zmianami biegow. No poza oczewiscie zrobionymi do sportu z moca po 300 koni by stawać na kresce. Jesli jest zamiar jazdy raczej takiej do jakiej sluzy diesel czyli duzym momentem z dolu czyli gdzies nie mniej jak 2000 i turbina bedzie albo seryjna albo troche wieksza( asz lub arl) to przetaczanie zamachu jest poprostu glupota bo wyjdzie gorzej jak bylo.

lekkie koło zamachowe

: czw gru 01, 2016 08:57
autor: ostryt4
Na początek chyba wrzucę wtrychy z AFNa bo mam na stanie, reszta na seryjnych gratach i jakiś program na 140 koni.
Z czasem jak zabawa się spodoba i środki pozwolą to może 2 i 4 z przodu. Póki co chcę zobaczyć jak to będzie jeździć.