1Z+216=111koni i 255 nm + Pompa AFN? Da efekt?

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Re: 1Z+216=111koni i 255 nm + Pompa AFN? Da efekt?

Post autor: vision » pt wrz 03, 2010 16:28

siwyzubr pisze:witam:) czy pompa z AHF bedzie lepsza od AGR?
nie


sprzedam
- silnik AAZ sprawny w całość/części, skrzynia CHA itd VW B3
- kierownica US MK2
- chłodnica oleju /przewody /podstawa z termostatem pod T ( komplet )
- chłodnica oleju wodna + podstawa pod T
- tempomat mechaniczny VW TD/Pb (kompletny )

siwyzubr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz maja 23, 2010 22:54
Lokalizacja: Bielsko-Biala

1Z+216=111koni i 255 nm + Pompa AFN? Da efekt?

Post autor: siwyzubr » pt wrz 03, 2010 16:41

Dlaczego nie bedzie lepsza?



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Re: 1Z+216=111koni i 255 nm + Pompa AFN? Da efekt?

Post autor: vision » pt wrz 03, 2010 21:08

siwyzubr pisze:Dlaczego nie bedzie lepsza?
bo niby jak , to ta sama pompa :bajer:a różnice są , gdzie indziej



conrack007
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt wrz 14, 2010 14:23

1Z+216=111koni i 255 nm + Pompa AFN? Da efekt?

Post autor: conrack007 » wt wrz 14, 2010 14:32

Jako, że w temat zawsze trochę zjedzie to i ja podepnę się z pytaniem. Wybaczcie kolejne powtarzające się pytanie z serii, bo dopiero od kilku dni coś ogarniam w kwestii tunignu tdi. Trudno znaleźć konkretne odpowiedzi, więc moje pytanie wygląda tak:
- Przykładowo mamy 1Z + wtryski 216 + program = szacunkowe 120-130ps i jakieś 280-300nm. Co na to podzespoły silnika, jak turbo itp czy sprzęgło? Któraś część mocno po dupie obrywa? Czy bez FMIC'a po większym butowaniu w cieplejsze dni będzie tak strasznie w dolocie, że lekko go zamuli? Jaki jest sensowny krok naprzód w celu zwiększenia mocy?



Awatar użytkownika
CrocodileReggae
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 882
Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
Lokalizacja: Warszawa

1Z+216=111koni i 255 nm + Pompa AFN? Da efekt?

Post autor: CrocodileReggae » wt wrz 14, 2010 14:39

conrack007 pisze:- Przykładowo mamy 1Z + wtryski 216 + program = szacunkowe 120-130ps i jakieś 280-300nm. Co na to podzespoły silnika, jak turbo itp czy sprzęgło? Któraś część mocno po dupie obrywa? Czy bez FMIC'a po większym butowaniu w cieplejsze dni będzie tak strasznie w dolocie, że lekko go zamuli?
przykładowo - było na ten temat wałkowane na forum tysiące razy...
conrack007 pisze:Jaki jest sensowny krok naprzód w celu zwiększenia mocy?
Polecam zacząć od użycia szukajki...


www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Re: 1Z+216=111koni i 255 nm + Pompa AFN? Da efekt?

Post autor: toffic » wt wrz 14, 2010 19:13

conrack007 pisze: Czy bez FMIC'a po większym butowaniu w cieplejsze dni będzie tak strasznie w dolocie, że lekko go zamuli? Jaki jest sensowny krok naprzód w celu zwiększenia mocy?
Bez FIMC nawet po samym programie potrafi przymulić w lecie



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości