Strona 4 z 8

: pt sty 29, 2010 13:11
autor: ZULUS 28
150km to nie osiągniesz na seryjnej pompie 1Z

: pt sty 29, 2010 13:18
autor: seba123
zulus28 z wydajna turbina no sam jestem ciekaw ale co z tym kompem

: pt sty 29, 2010 13:19
autor: mariachi
ZULUS 28 pisze:150km to nie osiągniesz na seryjnej pompie 1Z
uważam przy bardzo zdrowej pompie jest do osiągnięcia,
Jak mam przy seryjnej turbinie bez dymu 136/303 , myślę ze jakbym założył większą bez problemu dobije do 15x bo teraz ewidentnie brakuje powietrza u góry

: pt sty 29, 2010 13:24
autor: ZULUS 28
wrtryski już masz to jeszcze potrzebujesz inne turbo,pompe np.od AFN,kompa 16bit,fmic i można atakować te 160km

: pt sty 29, 2010 13:25
autor: seba123
mariachi ale wtryski 216 zapodales i co jeszcze zminiles

[ Dodano: 29 Sty 2010 12:27 ]
ale czy trzeba kompa zmieniac na 100 procent czy nie oto wlasie chodzi

[ Dodano: 29 Sty 2010 12:28 ]
bo jak tak to sam jestem sobie winny bo nowy komp + wirus = 1000zl

: pt sty 29, 2010 14:14
autor: mariachi
ZULUS 28 pisze:wrtryski już masz to jeszcze potrzebujesz inne turbo,pompe np.od AFN,kompa 16bit,fmic i można atakować te 160km
komp 16 mam fabrycznie
seba123 pisze:mariachi ale wtryski 216 zapodales i co jeszcze zminiles
nic, po zmianie samych wtrysków bez ruszania programu wyskoczyło 123ps/241nm na obciążeniowej maha w gliwicach , czasami białe kruki się trafiają
seba123 pisze:ale czy trzeba kompa zmieniac na 100 procent czy nie oto wlasie chodzi
mało kto chce grzebać w 8bitowym komputerze, zależy kto by to miał robic, trzeba zapytać, w 16 bit wszystko idzie zrobić prościej i są trochę większe możliwości zmian,

: pt sty 29, 2010 14:14
autor: MZiobro
ja na seryjnej pompie , 216 i GT17 w swoim 1Z mam 148ps/328Nm....wkrótce zmiana pompy i korekta softu i myślę że około 170 będzie i na tym koniec w tym aucie :grin:

: pt sty 29, 2010 21:40
autor: arwam
seba123 pisze:bo ponoc turbo np awx nie podejdzie do kompa tego co mam chyba ze sie myle celuje w ok 150-160 km co robic.
podejdzie tylko trzeba N75 zmienić na podciśnieniowe i odpowiednio podłączyć podciśnienia

: pt sty 29, 2010 22:06
autor: seba123
arwam jestes pewien jutro zajade do tune up i pogadam z robem jak bedzie
arwam tkneles we mnie nadzieje

: pt sty 29, 2010 22:32
autor: sagon
MZiobro pisze:ja na seryjnej pompie , 216 i GT17 w swoim 1Z mam 148ps/328Nm
Z jakiej hamowni?

: sob sty 30, 2010 00:11
autor: MZiobro
sagon pisze:
MZiobro pisze:ja na seryjnej pompie , 216 i GT17 w swoim 1Z mam 148ps/328Nm
Z jakiej hamowni?
żebym to ja pamiętał...robiony był w łodzi w g-lab....

: ndz sty 31, 2010 21:56
autor: seba123
wiec panowie bylem w tune up roba nie bylo pogadalem z krystianem wiec jak ktos celuje w wieksze moce to najlepiej od razu zapodac kompa 16bit np afn wiec szkoda ze ja tak nie zrobilem od razu lipa. :grrr:

: ndz sty 31, 2010 22:29
autor: bradley
Ja tam u siebie nic nie zmienialem. 16bit juz byl zamontowaly w fabryce vw

: ndz sty 31, 2010 22:34
autor: arwam
wiec panowie bylem w tune up roba nie bylo pogadalem z krystianem wiec jak ktos celuje w wieksze moce to najlepiej od razu zapodac kompa 16bit np afn wiec szkoda ze ja tak nie zrobilem od razu lipa. :grrr:
w tych granicach w jakich operuje ori ECU od 1Z dasz radę wysterować nawet turbinę na zmiennej geometrii