: pt sty 29, 2010 13:11
150km to nie osiągniesz na seryjnej pompie 1Z
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
uważam przy bardzo zdrowej pompie jest do osiągnięcia,ZULUS 28 pisze:150km to nie osiągniesz na seryjnej pompie 1Z
komp 16 mam fabrycznieZULUS 28 pisze:wrtryski już masz to jeszcze potrzebujesz inne turbo,pompe np.od AFN,kompa 16bit,fmic i można atakować te 160km
nic, po zmianie samych wtrysków bez ruszania programu wyskoczyło 123ps/241nm na obciążeniowej maha w gliwicach , czasami białe kruki się trafiająseba123 pisze:mariachi ale wtryski 216 zapodales i co jeszcze zminiles
mało kto chce grzebać w 8bitowym komputerze, zależy kto by to miał robic, trzeba zapytać, w 16 bit wszystko idzie zrobić prościej i są trochę większe możliwości zmian,seba123 pisze:ale czy trzeba kompa zmieniac na 100 procent czy nie oto wlasie chodzi
podejdzie tylko trzeba N75 zmienić na podciśnieniowe i odpowiednio podłączyć podciśnieniaseba123 pisze:bo ponoc turbo np awx nie podejdzie do kompa tego co mam chyba ze sie myle celuje w ok 150-160 km co robic.
Z jakiej hamowni?MZiobro pisze:ja na seryjnej pompie , 216 i GT17 w swoim 1Z mam 148ps/328Nm
żebym to ja pamiętał...robiony był w łodzi w g-lab....sagon pisze:Z jakiej hamowni?MZiobro pisze:ja na seryjnej pompie , 216 i GT17 w swoim 1Z mam 148ps/328Nm
w tych granicach w jakich operuje ori ECU od 1Z dasz radę wysterować nawet turbinę na zmiennej geometriiwiec panowie bylem w tune up roba nie bylo pogadalem z krystianem wiec jak ktos celuje w wieksze moce to najlepiej od razu zapodac kompa 16bit np afn wiec szkoda ze ja tak nie zrobilem od razu lipa.