Strona 4 z 7

: ndz sty 03, 2010 15:55
autor: evolution
morfeusz86r, najzwyklejszy z 1.9 tdi z poszlifowanymi kanalami flansza bod wieksze turbo i zaslepionym egr :helm:

: ndz sty 03, 2010 22:23
autor: morfeusz86r
jeszcze jedno DP może być ze zwykłej stali czy musi być nierdzewka?

: ndz sty 03, 2010 22:59
autor: GMS
może być zwykła stal

: śr sty 06, 2010 10:37
autor: morfeusz86r
psikuta19, a węże olejowe od afn-a podpasują do gt22 czy zmieniałeś?

: śr sty 06, 2010 13:18
autor: psikuta19
morfeusz86r pisze:psikuta19, a węże olejowe od afn-a podpasują do gt22 czy zmieniałeś?

tak jak ja zamontowałem (tzn u góry) trzeba było tylko troszkę podgiąć i zasilanie podchodzi bez najmniejszego problemu spływ oleju zrobiłem z kawałków oryginalnego od afn i oryginalnego z merca pocięte i zaspawane razem

: wt sty 12, 2010 19:43
autor: morfeusz86r
gt22 może napompować więcej niż 2 bary?

: śr sty 13, 2010 08:45
autor: Dario84
a po co Ci wiecej niz 2 bary ??

zdarzalo sie ze 2,2 pompowalo stalego cisnienia gt22 w 1,9tdi, w OB moze znacznie wiecej napompowac

: śr sty 13, 2010 19:07
autor: morfeusz86r
pytam bo nie wiem na jaki mapsensor sie przygotować.

: śr sty 13, 2010 19:18
autor: GMS
mój znajomy dmuchał ponad 2 bary w VP i szpilki głowicy zaczynały się buntować, zaczęło podnosić głowicę i uszczelka puszczała

: śr sty 13, 2010 19:22
autor: morfeusz86r
jak sobie z tym poradził? nowe szpilki arp? czy mniejsze doładowanie

: śr sty 13, 2010 19:32
autor: GMS
nie zmienił silnik na arl bo tamten mu się znudził i stwierdził że teraz pobawi się innym... szpilki arp to dobry pomysł tylko nie wiem czy robią do tdi ale słyszałem że ponoć pasują od escorta coswortha tylko to trzeba by dokładnie sprawdzić bo to nie jest pewna informacja...

: śr sty 13, 2010 19:44
autor: morfeusz86r
http://www.tomson.com.pl/x_C_I__P_20233238.html
pisze vw ale bez konkretnych silników.

: śr sty 13, 2010 19:52
autor: GMS
fajnie opisane, może to jakieś uniwersalne do wszystkich silników produkowanych przez vw :) bo chyba nie możliwe że do wszystkich cena jest taka sama

: śr sty 13, 2010 19:59
autor: morfeusz86r
Wytrzymałość do 200,000 psi
raczej będzie do wszystkich bo jakby było do vr6/16v + turbo to by napisali
ale było pare VP które jeździły na normalnych śrubach i nie podnosiło czapki,
może kolega miał jeszcze z pierwszego montażu?