[chip] Golf V 1.9 TDI 90KM...ile da się zrobic i gdzie ?

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Gekocars
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw gru 10, 2009 20:48
Lokalizacja: POZNAŃ

Post autor: Gekocars » pt gru 11, 2009 11:00

goodhope pisze:
4 dni temu miałem przy okazji także innego auta, na rolkach pewnego leona po Geko.
135/310.
Wynik spoko...gdyby nie to że te 3xx pojawiało się przy 1800obr.

Zdjąłem gościowi moment w prezencie (chciał tylko shamować, nie był przygotowany kasowo) ...z litości, nad jego kieszenią i ..moim sumieniem, to było pierwsze tdi na moich nowych rolkach, które wyrywało plomby w zębach nie tylko na drodze, ale także podczas pomiaru.
Właściwie dostał całą nową modyfikację po mojemu bo ...
był to także pierwszy soft jaki widziałem na oczy, gdzie "tuner" polał procentowo po całości, tak dokładnie, całości mapy nastawnika.
Goodhope - pozujesz tutaj na takiego, który wszystkie rozumy zjadł, a takiej prostej sztuczki nie znasz.

Dodaje się po całości na nastawniku kilka procent, jeżeli auto zdradza lekkie objawy zużycia układu wtryskowego .

Robi się to, aby w prosty sposób skorygować rzeczywisty wydatek pompy wtryskowej, który czasem jest inny, niż by to wynikało z programu.

300Nm przy 1800obr/min - połowa mocniejszych 1,9tdi w serii ma tyle, więc co w tym złego - auto bardzo dobrze zbiera się od dołu.

Moim zdaniem program był ładny i co ważne bez dymu (o czym zapomniałeś napisać).

Tutaj wykres

Obrazek

Ciekaw jestem czym tak przeraziłeś klienta, że zaraz pozwolił Ci grzebać w programie, pewnie standardowe bzdury: że silnik padnie i chip z allegro itp. itd.

Co do wypadających plomb, to się nie wypowiem, bo nie jestem stomatologiem, ale myślę że powinieneś coś z tym zrobić.

Narzędzia marketingowe takie jak: nie mówienie całej prawdy, przekręcanie faktów, opowiadanie nieprawdziwych historii o innych są u
Ciebie często stosowane. Jest to styl którym się brzydzę. Nie wiem po co to robisz.
Być może myślisz, że jak oplujesz innych, to sam będziesz ładniejszy.
Może myślisz, że racja jest po stronie tego, co najbardziej - DRZE RYJA.

Robisz forumowiczom kisiel z mózgu, łatwiej ulegają wtedy złudzeniu, że Ty jesteś fajny, a reszta świata nie - 90% ludzi z forum
nic nie wie o silnikach, więc metoda jest skuteczna.


Ps. Jest gdzieś w necie filmik Twojej hamowni "w akcji", czy masz tylko to zdjęcie w podpisie?

---
GEKO
www.gekocars.pl



Awatar użytkownika
goodhope
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 162
Rejestracja: czw sty 08, 2009 18:18
Lokalizacja: Pleszew

Post autor: goodhope » pt gru 11, 2009 14:08

to ten sam leon shamowany na mojej hamowni ..dodam w trybie inercyjnym ! (Celowo aby porównać ze sobą parametry wasze, po modyfikacji) Piękna powtarzalność cyferek, nieprawdaż ;)


Obrazek

Po przebiegu krzywej widzę jednak, że rozpędzanie u Was trwało nie więcej niż 10 sekund.
Albo Wasze jak formula na allegro się chwali 1600kg, ostatnio było na porządnej kuracji odchudzającej albo ..hamujecie auta na 2 biegu. 310Nm od 1800 obr w tdi na pompie z dwumasem oznacza tylko jedno.... wibracje, a finalnie rozpadnięcie się sprzęgła. Aby to wiedzieć wystarczy zrobić 2 (słownie dwa) takie tdi, by stwierdzić analogię.

Chciałem ci tego oszczędzić ale ...
widzę że inaczej się nie da.

o to kilka screenów, zorientowani będą wiedzieli co jest co, na temat logiki softu wyciągną sobie sami stosowne wnioski. Dodam tylko że wspomniany "zużyty" mechanicznie leon, jeździ teraz już bez niepotrzebnego przelewania paliwa na tłoki i dmuchania powietrza od 15mg. I z tego co wiem, ma się dobrze.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Zostawiam wątek bez komentarza. Dostarczam jedynie kontrargumentów na zarzuty jakie napisałeś powyżej.

p.s. filmików nie kręcę, bo mnie to nie podnieca.
Jednak specjalnie dla ciebie, kilka ciekawszych autek z tego tygodnia.
Q7 3.0tdi edc17
Obrazek
S w221 320cdi v6 edc16c36
Obrazek
C5 III 2.0 HDI dcm3.4
Obrazek
E90 330xd edc17
Obrazek


ps.2.
aby nie zmarnował się ten post, jako nie związany z tematem, w którym został napisany (prośba do moderatorów o nie usuwanie) załączam wykres jednej z 90tek PD golfa5 (też z tego tygodnia ;)).
Obrazek
Ostatnio zmieniony pt gru 11, 2009 16:25 przez goodhope, łącznie zmieniany 13 razy.



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pt gru 11, 2009 15:05

Chłopaki PEACE PLEASE. Żyjecie wszyscy z tego samego i powinniscie miec w sobie kolegów mimo ze jestescie konkurencja anizeli odbijac jeden drugiemu klientow probujac klienta przekonac jak bardzo sie ten drugi nie zna na robocie. Pracujecie Wy i wielu innych w terenach uwazanych przez konstruktorów silników jako gwalt na ich pracy tudziez osobie, wysilajac jednostki ale starajac sie to robic tak zeby bylo wszystko w granicach fabrycznej rezerwy ktora ukryc sie nie da istnieje. Sam sposób wykonania tego przez kogos zalezy od jego pomyslu na zycie, ale wiekszosc i tak ogladajac soft kolegi po fachu powie co za H*jnia.
A jeszcze wiecej psow na tunerze powiesi ktos kto zwykle w tdi obrabia 6..8 map w utarty sposób zapoczatkowany przez jakiegos ziomka dawno temu widzac soft z nieobrobionymi mapami w sposob utarty a innowacyjny z obrobionymi mapami ktore maja taki sam wplyw na wynik koncowy jak dodanie tu i owdzie w sposob cieszacy oko po kilkanascie lub dziesiat procent.
Nie jest wazne jak doda i czy wyprofiluje mapy tak by nacieszyc oko kolegi po fachu co defacto graniczy z cudem a by zrobil to w sposob powodujacy usmiech klienta po jezdzie probnej, plus do tego zapewnil mu zaplecze i bezplatne korekty jesli sa uwagi po ilus tam kilometrach. wiec chlopaki jeszcze raz, dajcie sobie buzi i nie probujcie udowodnic kto ma racje, bo zaden z nas jej nie ma rzezbiac mody na codzien i robiac to inaczej niz inni. pozdro
Ostatnio zmieniony pt gru 11, 2009 15:15 przez evolution, łącznie zmieniany 2 razy.


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Ceglarz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 643
Rejestracja: pn lis 07, 2005 19:02
Lokalizacja: okolice Biłgoraja :)
Kontakt:

Post autor: Ceglarz » pt gru 11, 2009 22:28

Gekocars pisze: Robi się to, aby w prosty sposób skorygować rzeczywisty wydatek pompy wtryskowej, który czasem jest inny, niż by to wynikało z programu.
Ja mam takie pytanie, jest Wasz wykres (co się chwali) i widać na nim, że ASV ze zużytą pompą ma 116PS i 248Nm, to ile ma u Was ze sprawną ?
Ostatnio zmieniony pt gru 11, 2009 22:29 przez Ceglarz, łącznie zmieniany 1 raz.


Mówi rdza do rdzy: POLONEZA czas zacząć... [img]http://foolstown.com/sm/ura1.gif[/img]

Awatar użytkownika
TuneFORCE
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 465
Rejestracja: pt lis 14, 2008 10:51
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: TuneFORCE » pt gru 11, 2009 22:52

Temat wątku tak dla przypomnienia :hehe: :
Golf V 1.9 TDI 90KM...ile da się zrobic i gdzie ?


http://tuneforce.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
https://tuneforce.pl/chiptuning-walbrzych-hamownia" onclick="window.open(this.href);return false;

Gekocars
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw gru 10, 2009 20:48
Lokalizacja: POZNAŃ

Post autor: Gekocars » pt gru 11, 2009 23:10

Goodhope znowu atakuje tą samą techniką - jak dobrze zamieszać to wszyscy pomyślą że mam rację
goodhope pisze: Po przebiegu krzywej widzę jednak, że rozpędzanie u Was trwało nie więcej niż 10 sekund.
Z oczami też musisz iść do specjalisty – oto wykres czasowy tej próby na naszej hamowni

Obrazek
goodhope pisze: Albo Wasze jak formula na allegro się chwali 1600kg, ostatnio było na porządnej kuracji odchudzającej
O co chodzi, co ma wspólnego z tą sprawą hamownia w firmie FORMULA ( mamy całkiem inne hamownie )- zarzut bez sensu
goodhope pisze: albo ..hamujecie auta na 2 biegu. 310Nm od 1800 obr w tdi na pompie z dwumasem oznacza tylko jedno.... wibracje, a finalnie rozpadnięcie się sprzęgła.
Na drugim biegu pomiar trwa za krótko nie zdążyło by się zbudować ciśnienie turbo a co za tym idzie silnik nie wygenerowałby 300Nm/1800obr ( wykres byłby niższy
z przodu )- zarzut bez sensu
goodhope pisze: o to kilka screenów, zorientowani będą wiedzieli co jest co, na temat logiki softu wyciągną sobie sami stosowne wnioski. Dodam tylko że wspomniany "zużyty" mechanicznie leon, jeździ teraz już bez niepotrzebnego przelewania paliwa na tłoki i dmuchania powietrza od 15mg. I z tego co wiem, ma się dobrze.
Jeżeli chcesz dalej rozmawiać na temat logiki softu to proszę jaśniej - ci co będą to oceniać czyli forumowicze nic z tego nie rozumieją a teksty typu "niepotrzebnego przelewania paliwa na tłoki i dmuchania powietrza" nic nie znaczą

Najlepiej wytłumacz czytelnikom co które cyferki oznaczają ,co to może zmienić w pracy silnika jakie są zależności między wszystkimi mapami - ale tak przystępnie żeby każdy zrozumiał
Jak już to zrobisz to się okaże że to o co tak "beret prujesz" nie ma większego znaczenia i bijesz piane nie potrzebnie

Pozwoliłeś sobie skrytykować moją prace teraz ja ocenię Twoje dzieło

Zamieściłeś tutaj zdjęcia swojej najnowszej hamowni i pewnie wszyscy już to zauważyli oprócz Ciebie że hamownia ma poważny błąd konstrukcyjny - ROLKI PRZEDNIE NIE SĄ W LINI Z ROLKAMI TYLNYMI

Nie wiem co o tym myśleć , nie chce mi się wierzyć aby projektant , budowniczy i ten co to kupił tego nie widzieli

Patrzyłem długo na ten wydziw doszukując się logiki i ..... .Poza tym wszystkie auta stoją w bezruchu co od razu nasuwa przypuszczenie że hamownia nie działa

Gdybym był złośliwy wrzuciłbym te fotki na fora z odpowiednim komentarzem i twoje notowania mocno by spadły - ale złośliwy nie jestem (na razie)

Tym optymistycznym akcentem zakończę moją dyskusję na temat : [chip] Golf V 1.9 TDI 90KM...ile da się zrobić i gdzie ?

---
GEKO

www.gekocars.pl



Awatar użytkownika
goodhope
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 162
Rejestracja: czw sty 08, 2009 18:18
Lokalizacja: Pleszew

Post autor: goodhope » pt gru 11, 2009 23:37

na forum golfa jest więcej ludzi "kumatych" niż może ci się wydawać :).

Co do hamowni i tekstu z okulistą ... po prostu brak mi słów.
Jeśli rozpędzanie trwało 15 sekund na 4 biegu i ciągle ma max moment przy 2100 obr, udowadnia to tylko że macie ciągle za lekkie rolki, albo ...czas użyć ostatniego przełożenia, dla urzeczywistnienia pomiaru.

Zarzut bezpodstawny, nie wiem, po prostu wyglądają baaardzo podobnie, a wiem że formula ma rolki od Was.
Obrazek
Obrazek



Bezruch.
Czy taka fotka cię satysfakcjonuje :grin:
Obrazek

Nie wiem co brałeś, ale musiało być zajebiste.
nieliniowo rolki :helm: .

I wy produkujecie hamownie ?
A nie pomyśleliście że komplet jest po prostu szerszy ?

Obrazek

w celu pomiaru i modyfikacji takich aut ?
Obrazek
Obrazek

Nie pisz proszę nic więcej, nie radzę dla twojego dobra. Bo jeśli ktokolwiek traktował Cię poważnie, to umiejętnie zamazujesz w czytelnikach na własne życzenie to wyobrażenie.
Ostatnio zmieniony sob gru 12, 2009 00:14 przez goodhope, łącznie zmieniany 8 razy.



Awatar użytkownika
_mumin_
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 157
Rejestracja: czw sty 03, 2008 00:30
Lokalizacja: OKR
Kontakt:

Post autor: _mumin_ » sob gru 12, 2009 01:55

Trochę kumatych na tym forum jest :)
I choć czasami z goodhope'em się nie zgadzam :P
tak w tym wypadku muszę przyznać mu rację , że soft pozostawia wiele do życzenia,
ale jednocześnie zastanawiam się po kiego druta wrzucać mapy na forum i obrzucać się
błotem ? Co by więcej chip kowbojów po alledrogo grasowało ?



Awatar użytkownika
goodhope
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 162
Rejestracja: czw sty 08, 2009 18:18
Lokalizacja: Pleszew

Post autor: goodhope » sob gru 12, 2009 02:26

mumim ..na allegro są galetto za 159 zł z płytą "32000 wsadów" ..
już na prawdę w dziedzinie chłamu nie może być w tym kraju gorzej ;)

p.s. z kowbojami powoli bo się moderator obrazi ;p
Ostatnio zmieniony sob gru 12, 2009 02:27 przez goodhope, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
_mumin_
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 157
Rejestracja: czw sty 03, 2008 00:30
Lokalizacja: OKR
Kontakt:

Post autor: _mumin_ » sob gru 12, 2009 03:05

goodhope pisze:mumim ..na allegro są galetto za 159 zł z płytą "32000 wsadów" ..
już na prawdę w dziedzinie chłamu nie może być w tym kraju gorzej ;)



p.s. z kowbojami powoli bo się moderator obrazi ;p
eee nie pisałem o cowboy'u tylko o kowbojach :P

BTW : fajne fury tam dłubiesz :) Czy to tylko modelki na zamówienie? :helm: żart



Gekocars
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw gru 10, 2009 20:48
Lokalizacja: POZNAŃ

Post autor: Gekocars » sob gru 12, 2009 11:52

Jednak jeszcze coś napiszę
goodhope pisze: Zarzut bezpodstawny, nie wiem, po prostu wyglądają baaardzo podobnie, a wiem że formula ma rolki od Was.
Obrazek
Obrazek
Owszem Formula ma hamownię naszej produkcji .Na oko z daleka wyglądają identycznie,,jednak jest to nowszy model . Podstawowa różnica to waga rolek mają prawie dwukrotnie większą inercyjność od nasze starej babci ze zdjęcia ( zdjęcie już archiwalne w tym miejscu stoi prawie gotowa 4 x 4 )
goodhope pisze: I wy produkujecie hamownie ?
A nie pomyśleliście że komplet jest po prostu szerszy ?
Obrazek
Tak produkujemy hamownie .
I rzeczywiście w śród logicznych wyjaśnień różnicy wystawania rolek z pod auta nie było takiego że będą jedne rolki liliputy

No bo jaki jest sens posiadania hamowni 4 x 4 jak nie można na niej zmierzyć każdego auta
To tak jak byś w aucie założył trzy calowy wydech a końcówkę zostawił jedno calową – i tak limitem będzie naj mniejszy wymiar

A rozstaw osi w Twojej hamowni jest chociaż pełnowymiarowy czy tylko 2.5 m do 3m ?

Pewnie więcej takich ” logicznych inaczej „ rzeczy by się u Ciebie znalazło

Goodhope rozpocząłeś wojnę której nie da się wygrać ani zakończyć z honorem – ja się pytam PO CO
Mi ta wojna nie zaszkodzi rzadko mam klientów z forum , a moi klienci do Ciebie nie przyjadą .
Działamy na innych rynka .Ja zajmuje się konstruowaniem układów zasilania do silników wyczynowych , budowaniem hamowni i chiptuningiem głownie nowych aut

Efekt jest taki że sam sobie szkodzisz – bo chyba masz świadomość tego że w tej potyczce obydwoje tylko tracimy punkty

---
GEKO

www.gekocars.pl



Awatar użytkownika
goodhope
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 162
Rejestracja: czw sty 08, 2009 18:18
Lokalizacja: Pleszew

Post autor: goodhope » sob gru 12, 2009 13:32

Gekocars pisze:...
Działamy na innych rynka .Ja zajmuje się konstruowaniem układów zasilania do silników wyczynowych , budowaniem hamowni i chiptuningiem głownie nowych aut
www.gekocars.pl
i to wszystko w wieku dwunastu lat ? bo jak się to czyta ma się złudne wrażenie że autor tych postów co najwyżej tyle ma.

Rolki "liliputy" to standardowy rozmiar o rozstawie granicznym, w jakim znajdzie się niemal każdą hamownię na rynku europejskim. I każdą z której wykresy można znaleźć na tym forum.

Problem w tym że większość aut na bliźniaku, bądź o rozstawie ramy na bazie iveco daily (ducato3, jumper3 etc...) mieści się na styk ...a czasem nawet brakuje. Stąd "guliwery" skoro już posługujemy się postaciami bajkowymi (dlaczego nie jestem zdziwiony) mają po 50% więcej z każdej strony. Ot dla wygody.

Nie czuję się bym cokolwiek tracił z powodu powyższych postów. Każdy z nich to tylko riposty na twoje impertynenckie odzywki.
Jedyne co skrytykowałem to cudzą robotę jaką zastałem. Aby nie być gołosłownym, poparłem to faktami.
Ty niczym nieopierzony kogucik, uczepiłeś się hamowni (choć nikt o nią nie pytał) że rolki nie osiowo, że auta stoją, że na youtube filmików nie wrzucam. Teraz jeszcze liliputy i rozstaw 2,5 metra. Po prostu brak sił. Jak dziecko... max 12 lat. Jak dobrze że na żadnej z fotek nie znalazła się moja żona, córka, czy sąsiad, pewnie na oko stwierdził byś że ma płaskostopie i wrzody na żołądku a może nawet świńską grypę.

Nie masz klientów z forum ? Nie zastanawiało cię nigdy dlaczego ?
z mojej strony EOT. Bo do niczego to nie prowadzi.
Teraz pozostaje tylko dobra nadzieja.... na to że ktoś tego nie usunie, a inny który będzie chciał zasięgnąć opinii i wypracować sobie własną, trafi tutaj i troszkę poczyta. Bo ma z czego.
_mumin_ pisze:
BTW : fajne fury tam dłubiesz :) Czy to tylko modelki na zamówienie? :helm: żart
Tak, wiedziałem że będę miał starcie z geko chiptuning pl i zaprosiłem wszystkich rolników z okolicznych wsi na sesje zdjęciową. Głupi filmików nie nagrałem, o ja nie rozgarnięty.

A tak serio, z racji że wybredny nie jestem, a może i nawet elastyczny, różnej maści auta trafiają pod moją rękę. Także te przyziemne, normalne, ale także takie, na które inni nie wiedzieć dlaczego patrzą z pożałowaniem. Zwykłe tematy, jak wczorajsze megane 2.0 dci, Bklasa 180cdi, dzisiejszy leon arl, saab 93 2.2tid, oraz które pozostały jeszcze do zdłubania dziś saab 9.3 jtd i t5 2.5 tdi także się trafiają.

Jak w życiu budowlańca ..tutaj zbuduje pałacyk, a tutaj domek jedno rodziny. Czasem trzeba poprawić po jakimś pseudo budowlańcu, bo się prędzej czy później na głowę zawali. Wszystko zależy od tego jak jest elastyczny i czy mu taka robota godności nie uwłacza ;)
Ostatnio zmieniony sob gru 12, 2009 13:57 przez goodhope, łącznie zmieniany 4 razy.



Gekocars
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw gru 10, 2009 20:48
Lokalizacja: POZNAŃ

Post autor: Gekocars » sob gru 12, 2009 14:41

Goodhope – masz w podpisie same kłamstwa
*jedyna hamownia obciążeniowa 4x4 w WLKP*
*Póki co, jedyna obciążeniowa hamownia 4x4 z systemem mechanicznego spinania osi w PL ;) *
www.goodhope.pl
Pachura jest w Wielkopolsce i ma hamownię 4 x 4

Vtech ma spinane rolki w hamowni i jest z Polski



Awatar użytkownika
goodhope
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 162
Rejestracja: czw sty 08, 2009 18:18
Lokalizacja: Pleszew

Post autor: goodhope » sob gru 12, 2009 15:08

A ty ciągle swoje.
Żadna z powyższych hamowni nie ma kombinacji spinanie osi plus obciążenie. Vtech ma nawet takie zestawienie w ofercie, ale jeszcze nikt nie zdecydował się ich zamówić ..nawet sami sobie takich nie wyprodukowali.
Idź się prześpij i nie śmieć tego wątku już bardziej. Z pewnością dobrze ci to zrobi.



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 75 gości