mod afn 171,9km 360nm gt2256v 230cv na 4motion

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » ndz paź 18, 2009 12:19

i bardzo dobrze zrobisz :bajer:



Awatar użytkownika
krzys-jeruzal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
Lokalizacja: Jeruzal
Kontakt:

Post autor: krzys-jeruzal » ndz paź 18, 2009 20:56

Passat944 pisze:Od razu mówię, że na BRD ciężko przekroczyć w VP 200 KM choć są wyjątki. Generalnie podstawa to 230 i zdrowa pompa 11 bo ciężko znaleźć takie nie zajechane no i na 200 KM to stary VP musi być w stanie co najmniej bardzo dobrym. Weź też pod uwagę, że BRD niektóre późno wstają - zależy jak trafisz.
zapodam swój wykres na 210 ps z 1 zeta tylko go zdobede bo wydrukowałem tylko ten co został mi na stałe...



psikuta19
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: sob sty 05, 2008 13:30
Lokalizacja: Limanowa
Kontakt:

Post autor: psikuta19 » sob lis 07, 2009 11:58

koledzy szukam turbiny gt2256v czy moze sie ktos orientuje czy gt22v z merca e w210 2,7cdi to ta turbina??
kolektor z 1,6 td juz zanabylem wiec zaczolbym sobie powoli skladac nowy setup:D
z gory dzieki za pomoc
pozdrawiam

[ Dodano: 07 Lis 2009 16:15 ]
nadal mam problem z podstawianiem zaworow
wymienilem pompe oleju zalalem 5w40 i problem nadal jest wydaje mi sie nawet ze zdarza sie czesciej dzis nawet przy temeraturze oleju 60 " co to moze byc??

[ Dodano: 20 Lis 2009 16:11 ]
a wiec zanabylem gt2256v z ml 2,7cdi kolektor wydechowy od 1,6td dorobilem flansze grubosc 16mm
i kurcze obawiam sie ze mi sie to niezmiesci miezylem tak mniej wiecej tasma to mam tam jakies 26cm do grodzi a turbo ma ok 28cm z kolektorem
bede musial wyklepac grodz aby to tam wlazlo ??
tak wyglada moje turbo z kolektorem w kupie.
Obrazek
Obrazek
Obrazek



Awatar użytkownika
przemekkum
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 305
Rejestracja: śr maja 03, 2006 13:33
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: przemekkum » sob lis 21, 2009 00:11

looknij na forum bo chyba byl gdzies kolektor czyjsc z fotami albo moze magicy cos podpowiedza :bigok:


jest ibi ale juz nie dlugo i chyba znow golf :P golf golf i zabawa sie zaczela

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=279740

Awatar użytkownika
kozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: czw paź 16, 2008 09:37
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: kozak » sob lis 21, 2009 01:05

Obkrec strone zimna blizej kolektora i bedziesz mial mniej ;)



psikuta19
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: sob sty 05, 2008 13:30
Lokalizacja: Limanowa
Kontakt:

Post autor: psikuta19 » sob lis 21, 2009 14:42

kozak pisze:Obkrec strone zimna blizej kolektora i bedziesz mial mniej ;)
dzieki za rade tylko ze strona goraca ma 28 cm od glowicy a w aucie jest 26-27cm



Awatar użytkownika
kozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: czw paź 16, 2008 09:37
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: kozak » sob lis 21, 2009 17:16

aaa, na fotce wydawalo mi sie ze wyjscie strony zimnej jest na 28 centymetrze.



psikuta19
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: sob sty 05, 2008 13:30
Lokalizacja: Limanowa
Kontakt:

Post autor: psikuta19 » sob lis 21, 2009 18:00

w poniedzialek zrobie probe z kolektorem od afn moze bedzie lepiej



Awatar użytkownika
kozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: czw paź 16, 2008 09:37
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: kozak » sob lis 21, 2009 18:09

A moze puscic turbine pod katem na flanszy, tzn. flasnze zrobic na skosnym kawalku blachy, tak zeby turb szlo bardziej w dol.



psikuta19
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: sob sty 05, 2008 13:30
Lokalizacja: Limanowa
Kontakt:

Post autor: psikuta19 » sob lis 21, 2009 18:23

kozak pisze:A moze puscic turbine pod katem na flanszy, tzn. flasnze zrobic na skosnym kawalku blachy, tak zeby turb szlo bardziej w dol.
troszke trudno do wykonania taka flansza to 1 sprawa a 2 to taka ze smarowanie ma byc pionowo z gory a z taka flansza by sie to nieudalo raczej



psikuta19
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: sob sty 05, 2008 13:30
Lokalizacja: Limanowa
Kontakt:

Post autor: psikuta19 » ndz lis 22, 2009 00:05

zabba88 pisze:zmiescic sie zmiesci na tym kolektorze:D Tylko problem jest z poduszka silnika;/ musisz porzezbic bo grucha od turba sie nie chce zmiescic w mk3. Ja poszedlem po calosci i rzezbilem z poducha zeby to turbo upchac. Gdybys kupil GT2260 to nie mialbys tego problemu poniewaz turbo by szlo ku gorze i smarowanie by bylo idealnie w pionie. Na tym turbo niestety tak nie ma i musiales na banq obrucic kolektor do gory nogami. Wiec kolejna sprawa:D Musisz zeszlifowac go poniewaz nie wejdzie kolektor ssacy:)

tak kolektor musialem dac odwrotnie ze bede musial kolektor szlifowac to wiedzialem
ale z ta poduszka dales mi do myslenia co tam trzeba szlifowac??



Awatar użytkownika
KanedA
Grupa Śląsk
Grupa Śląsk
Posty: 687
Rejestracja: śr lip 09, 2008 12:13
Lokalizacja: RadzionkóVW
Kontakt:

Post autor: KanedA » wt lis 24, 2009 12:31

Witam Panowie,

Nie chcę pisać osobnego tematu, dlatego zapytam tutaj - z uwagi iż planuję podobny setup, jak wygląda sprawa z FMIC? Jaki najlepiej dobrać? :)

Pozdro,


Obrazek
Audi A4 B9 CMYC - Daily drive
MK3 Variant ARL++ Daily Drive 23XKM4XXNm - był...
MK3 VR6 ABV Syncro US - był... ale już nie ma...

Stowarzyszenie Volkswagen Klub Polska #411

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 71 gości