Strona 4 z 6

: śr lis 04, 2009 22:25
autor: CrocodileReggae
std1984, całkiem ładny dół wyszedł
gratuluję wyniku...

: śr lis 04, 2009 22:31
autor: Matijas
std1984 pisze:219,9 KM 402,7 Nm
piekny wynik, gratki!!! :bigok:

: śr lis 04, 2009 22:38
autor: morfeusz86r
std1984 pisze:BigT(by MR Motors)
to jakaś tajemnica że nie napisałeś co tam siedzi?

: czw lis 05, 2009 00:50
autor: std1984
morfeusz86r pisze:
std1984 pisze:BigT(by MR Motors)
to jakaś tajemnica że nie napisałeś co tam siedzi?
żadna tajemnica :) gt2256v

: czw lis 05, 2009 14:10
autor: morfeusz86r
z mietka 2.7? bez żadnych przróbek? na kolektorze z 1.6td czy custom?

: czw lis 05, 2009 15:06
autor: CrocodileReggae
gt2256v było też w:
Lancia Lybra 1999-2005 silniki M7 i M8 (2.4 JTD CF3 140PS i 150PS)
Alfa Romeo 156 1997-2002 silnik M4 (2.4 JTD CF3)
Alfa Romeo 156 MY2002 silnik M30 (2.4 JTD 10V 110kw)
BMW 3.0 TDI 160KW

: czw lis 05, 2009 16:25
autor: std1984
gt2256v z e-classe kolektor 1.6 tdi

: czw lis 05, 2009 20:12
autor: morfeusz86r
CrocodileReggae, zapomniałeś o
RENAULT Mascott - 140HP
IVECO DAILY 2.8
LANDROVER RANGE ROVER Td6
LANCIA AURELIA
JEEP Grand Cherokee - 163HP
FORD RANGER
FIAT Marea JTD - 140HP
FIAT Ducato JTd - 125HP (mniej to chyba już nie mogli na niej zrobić)
ALFA ROMEO 166 JTD - 175HP
mam nadzieje że o żadnym nie zapomniałem :helm:

: pt lis 06, 2009 01:16
autor: research1
a jak z trakcją przy takiej mocy i momencie? na 3-ce dalej zrywa przyczepność ? :grin:

: pt lis 06, 2009 10:26
autor: std1984
research1 pisze:a jak z trakcją przy takiej mocy i momencie? na 3-ce dalej zrywa przyczepność ? :grin:
momęt jest tak poprowadzony że na drugim biegu jest w miare ok na suchym, na mokrym można zapomnieć o trakcji :D

: pt lis 06, 2009 10:52
autor: goodhope
CrocodileReggae pisze:gt2256v było też w:
...Lancia Lybra 1999-2005 silniki M7 i M8 (2.4 JTD CF3 140PS i 150PS)
Alfa Romeo 156 1997-2002 silnik M4 (2.4 JTD CF3)...
nie zgodzę się.

Do końca 2000r pakowany silniki Unijet1 2.4JTD nie posiadał zmiennej geometrii.
Dopiero 140konny UJ2, ale pakowany przez rok 2001 w 156 i także 2002 w 166 (do czasu liftingu modeli i wprowadzenia MJ) posiadał tę sprężarkę.
Być może elementy w nich zastosowane są zamienne, ale to nie jest ta sama sprężarka.

: pt lis 06, 2009 10:53
autor: std1984
a co to wnosi do tematu?

: pt lis 06, 2009 11:21
autor: CrocodileReggae
a co to wnosi do tematu?
Ano wnosi...
Udane rozwiązania należy kopiować.
Jak widać gt2256v - daje radę - więc niech wszyscy wiedzą skąd go brać.

: pt lis 06, 2009 13:14
autor: morfeusz86r
z tego co wszyscy powtażają to najlepsze jest GT2256v o numerze A6120960599 z merca E/ML 2.7 CDi 168PS. z bmw podobno jest najgorsza czytaj duży lag

[ Dodano: 06 Lis 2009 20:58 ]
goodhope pisze:
CrocodileReggae pisze:gt2256v było też w:
...Lancia Lybra 1999-2005 silniki M7 i M8 (2.4 JTD CF3 140PS i 150PS)
Alfa Romeo 156 1997-2002 silnik M4 (2.4 JTD CF3)...
nie zgodzę się.

Do końca 2000r pakowany silniki Unijet1 2.4JTD nie posiadał zmiennej geometrii.
Dopiero 140konny UJ2, ale pakowany przez rok 2001 w 156 i także 2002 w 166 (do czasu liftingu modeli i wprowadzenia MJ) posiadał tę sprężarkę.
Być może elementy w nich zastosowane są zamienne, ale to nie jest ta sama sprężarka.

w lybrze gt 2256v mają silnik: 841C.000, M722KT24, 839A6.000, M728.2387, M722,24
wszystkie od 2001r

[ Dodano: 06 Lis 2009 21:00 ]
goodhope pisze:
CrocodileReggae pisze:gt2256v było też w:
...Lancia Lybra 1999-2005 silniki M7 i M8 (2.4 JTD CF3 140PS i 150PS)
Alfa Romeo 156 1997-2002 silnik M4 (2.4 JTD CF3)...
nie zgodzę się.

Do końca 2000r pakowany silniki Unijet1 2.4JTD nie posiadał zmiennej geometrii.
Dopiero 140konny UJ2, ale pakowany przez rok 2001 w 156 i także 2002 w 166 (do czasu liftingu modeli i wprowadzenia MJ) posiadał tę sprężarkę.
Być może elementy w nich zastosowane są zamienne, ale to nie jest ta sama sprężarka.

w lybrze gt 2256v mają silnik: 841C.000, M722KT24, 839A6.000, M728.2387, M722,24
wszystkie od 2001r