: śr lut 04, 2009 12:19
a nie zlapie notlaufa przypadkiem jak mi cisnienie wzrośnie ponad 1.55 a mam seryjny mapsensor??
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
na 2 i 3 biegu nie złapie bo ile przyspieszasz na 2 biegu - 2 sekundy, na 3 moze ze 4 sekundy a do notlaufa potrzeba cos koło 5 sekundSzumal pisze:a nie zlapie notlaufa przypadkiem jak mi cisnienie wzrośnie ponad 1.55 a mam seryjny mapsensor??
zabezpieczył przed awarią silnika - czyli notlaufSzumal pisze:w takim razie dlaczego wiec VW w zadnym tdi w mk4 nie montowal zadnych dodatkowych wskażników? czyzby producent w jakis spób zabezpieczyl jednak silnik przed awaria?
Not lauf kolego.Chciałem to tylko ująć nieco inaczej.cowboy pisze:co to znaczy że jazda była uciązliwa i trzeba było się zatrzymać ?!?! zupełnie nie rozumiem tego
Sorki chciałem napisać,że NIE złapie.cowboy pisze:sagon napisał/a:
Jak jadę sam,to nic sie złego nie dzieje,zdąży zrzucic ciśnienie i złapie not laufa.
KOREKTA PROGRAMUPinkFloyd pisze:Cowboy mam pytanko, kolega kuupił ALH któe juz było modzone, jakos wyjatkowo jest mocne jak na ALH nawet w porównaniu do mojego 120KM, nie wiem jaki siedzi tam sofcik ale nie kopci i nie łapie notlaufu nawet przy pałowaniu na 5 bieg powyzej 140km/h, w logach 11 turbina na overboscie daje nawet 1,3 ale zbija potem do 1,15 i sztanga ładnie chodzi. Chodzi o to kolega założył wtryski 216 i autko jak dla mnie za mocne bo sprzegło siada ale jest problemw granicach 1900-2300 przykopca na tych wtryskach na biegu wcisnietym do konca i silnika przy mocnym pałowaniu na 3 biegu jakby łapał notlauf ale dostaje takich objawów jakby sie przycinał i kopci ostro wtedy - tzn, ze trzeba robic nowy sofcik pod te wtryski, chyba ze jakies padniete , na 3 biegu N75 na tych wtryskach nie daje rady zbic cisnienia o dziwo na 5 biegu zbija , nie wiem o co chodzi ? Na starych wtryskach jest ok
heh wracamy do przedszkola tuningu TDI VPPinkFloyd pisze:sory za głupie pytanie ale co ogranicza moc zeby z ALH softem wrzucuc wiecej niz 120KM, przeciez na tej turbinie mozna spokojnie podejsc do 140KM , wiem ze chodzi o wtryski ale jakby ac wiekrza dawke to chodzi o to ze wtryski od ALH będa lały?
korekta softu u szanującego się tunera nie powinna kosztować juz duzo, raczej symboliczną opłatęPinkFloyd pisze:kase na wtryski mam ale nie mam kasy na korekcjie softu i zastanawiam sie czy w takim razie bedzie sens je zakładac