Strona 4 z 5

: śr kwie 29, 2009 11:19
autor: Szumal
cowboy a czy przypadkiem wtryski od 2.5 tdi nie maja dłuższych korpusów? wtyczka tez na pewno pasi?

: śr kwie 29, 2009 12:18
autor: cowboy
cowboy a czy przypadkiem wtryski od 2.5 tdi nie maja dłuższych korpusów? wtyczka tez na pewno pasi?
kupił ode mnie sprawdzone wtryski z AEL-a kolega Radek14 i znalzałem taki jego wpis na forum:
Radek14 pisze:Ja wczoraj zamontowałem wtryski 210 i klekocik śmiga jak szalony :grin:

: czw kwie 30, 2009 10:06
autor: Deft-on
W moim ALH juz po długim weekendzie kolega Dario z Cartronics instalował bedzie 216-stki plus soft :) sobaczymy ile pokaże :)

: pt maja 01, 2009 22:56
autor: Radek14
Szumal wtryski od AEL założyłem do 1z i pasują. Są tylko dwa problemy, kabel od wtrysku sterującego ma wyprowadzenie w inną stronę przez co po spięciu wszystkiego jest trochę napięty, aby dokręcić uchwyty trzeba z wtrysków zdemontować wyjścia przelewu (są inne niż w 1z) a po dokręceniu wtrysków ponownie zamontowć.

: pn maja 04, 2009 09:57
autor: marcin100111
Radek14 widzę że z przeszczepem nie ma zbyt dużych problemów, a jaki efekt z wtryskami z AEL-a?

: wt maja 12, 2009 08:10
autor: Deft-on
Jestem juz po zmianie wtrysków i korekcie .Wozidło Mk IV ALH . Wtryski fratelli 216 ,całośc zrobiona zawodowo u daria i mumina z cartronics . Pomiar serii to ( z tego co pamietam dobrze ,wykresy dostane niebawem wtedy wkleje wszytko jak należy ) 209 Nm 95 km .Coś swirowało turbo , lekko przeładowywało potem lekka dziura, jak sie okazało po programie wszystko w miare się uspokoiło. Po wtryskach momet 260 Nm 120 km ( wydaje mi sie że ładnie :grin: ) i po programie ostatecznie pozostało wszystko na poziomie 290 Nm 143 km .Był moment ponad 300 Nm ale zaczynało sie ślizgać sprzegło :panna: wiec nieco ściągneliśmy ale to kwestia czasu zatem zaczynam sie rozglądać za nowym :grin: Stad pytanie przy okzaji ...mianowicie mysle ze zmienie w niedlugim czasie jeszcze turbo ,mysle o ARL i na tym zakoncze mody ,dlatego planuje wrzucić sprzęgło rownież z ARL'a , orientujecie sie w kosztach ?? z tego co patrzylem na ebayu niemieckim( mam mozliwosc dostawy za free :smoke: ) jest nowe za ok 250 eurasów

: wt maja 12, 2009 08:25
autor: cowboy
Deft-on pisze:Wtryski fratelli 216 ,całośc zrobiona zawodowo u daria i mumina z cartronics
wtryski są chyba mojej produkcji 216 na zestawach BOSCH-a
Deft-on pisze:dlatego planuje wrzucić sprzęgło rownież z ARL'a
pogadaj z muminem i dario - sprzegło pakujesz z VR6 zamach z 1Z (koszty około 700 PLN)

z ARLa sprzęgło podchodzi do 6 biegowej skrzyni

wrzuć sobie jeszcze turbine ARL i atakuj jakieś 150-155KM, dołozą Ci trochę momentu i bedziesz zadowolony

: wt maja 12, 2009 09:02
autor: Deft-on
no wlasnie że mialy oznaczenie fratelli,wiec nie wiem :hmm:
Co do sprzegla to nie wiedzialem ze ARL podchodzi pod 6 biegów :blush: Ale jezeli za 700 mozna miec z VR6 to luzior , myslalem ze przynajmniej z raz tyle ... co do mocy to tak jak mówisz ,155 na dobrym momencie .Po przesiadce z 90 już teraz mam problemy z akomodacją przy ostrym przyspieszaniu

: wt maja 12, 2009 09:28
autor: cowboy
no wlasnie że mialy oznaczenie fratelli,wiec nie wiem :hmm:
nie mogły mieć oznaczenia Fratelli - bo koncówka Fratelli ma oznaczenie w części, która jest niewidoczna po złożeniu wtrysku :)

koncówka
Obrazek

kompletny wtrysk
Obrazek

w BOSCH owskich 216 jest napis 764 na części która wystaje z korpusa:

Obrazek

: wt maja 12, 2009 09:32
autor: _mumin_
Cowboy jak chcesz zrobić sprzęgło z VR za 700 zł skoro samo sprzęgło z allegro z przesyłką
kosztuje 800 ??? a gdzie indziej ciężko go dostać (intercars, Fota) a nawet jeśli było to nie było tańsze bo kosztuje 1071 zł w focie i jest jedna sztuka na magazynie w łodzi. Do tego wymiana i koło jednomasowe . Jedynym tańszym wyjściem jest sprzęgło z G60 które wytrzyma spokojnie to co planuje kolega.

Apropo oznaczeń to mogły mi się pochrzanić.

: wt maja 12, 2009 09:37
autor: cowboy
Cowboy jak chcesz zrobić sprzęgło z VR za 700 zł skoro samo sprzęgło z allegro z przesyłką
kosztuje 800 ???
napisałem około 700, nie znam cen dokładnie ale kiedyś chyba ktoś podawał linki w tej cenie

: wt maja 12, 2009 09:41
autor: Deft-on
sprawa wtrysków wyjaśniona :) dzięki za wyczerpująca prezentacje i wtryski :)

co do sprzęgla to G60 rzeczywiście wystarczy na to co planuje...

bedziemy myśleć :hmm:

: wt maja 12, 2009 12:29
autor: Sebara
Mam pytanie do kolegow. Czy ktos z Was orientuje sie gdzie zdobyc custom'owy IC do mkIII pod afn w orginalne mocowanie. Bede zakladal spryski wody? Zamiar mam zapodac od cowboy'a hybrydki 216 i dmuchawke od AWX maly virus pompka 11, jednomas od VR6 i celuje w 160PS i max 300 NM ,a nie chce jajek smazyc. Bede zobowiazany za pomoc i rade.Chyba ze moze ktos ma jakies sugestie, co moge jeszcze zapodac?
Konca nie ma nigdy...

: wt maja 12, 2009 13:56
autor: Deft-on
Ja bym zapodał wiekszy moment , na takie sprzegło to szkoda tylko 300 Nm ;)