Strona 4 z 9

: sob gru 06, 2008 13:40
autor: fasd
1286kg tyle waży mk4 z 1.9 110 km

1215 kg tyle wazy mk3 1.9 110 km wiec roznica to tylko 70 kg wiec nie tak duzo :P

takie sa dane producenta :D

[ Dodano: 06 Gru 2008 12:42 ]
manek271 pisze: Czasem mozna wychaczyc jakies fajne juz swapowane auto,koles wychaczyl taka mk2, 150km i 370nm za jakies 10 000 zl.wiec trzeba dobrze poszukac :grin: pozdrawiam
tak tylko ja mam dosyc trzeszczącego mk2 :/ auto ze wzgledu na design zewnetrzny no bajka zaden golf mi sie tak nie podoba ale po tylu latach wszystko juz zaczyna skrzypiec i *#cenzura#* przez drzwi itp. po za tym glosno jest przy 120 :/

: sob gru 06, 2008 13:52
autor: manek271
1286kg tyle waży mk4 z 1.9 110 km

1215 kg tyle wazy mk3 1.9 110 km wiec roznica to tylko 70 kg wiec nie tak duzo :P

takie sa dane producenta :D
ale tylko producenta ,bo ja mam w dowodzie 1194 kg a mam kombi,powiem tak jest roznica i to spora napewno bo ja objechalem swoim afn. 4 drzwiawa mk4 ze 115 konnym silnikiem ,az kierownik sie mnie pytal co tam mam(i to bylo na poczatku jak kupilem auto,wiec o chipie nie ma mowy),wiem ze mk2 to juz stare auta ale uwiez mi ze waga to podstawa :grin:

: sob gru 06, 2008 14:00
autor: To_mas
fasd pisze:tak tylko ja mam dosyc trzeszczącego mk2 :/ auto ze wzgledu na design zewnetrzny no bajka zaden golf mi sie tak nie podoba ale po tylu latach wszystko juz zaczyna skrzypiec i ******* przez drzwi itp. po za tym glosno jest przy 120 :/
e przesadzasz.....
dajesz miękką deskę poprawiasz wygłuszenie i jest znacznie lepiej !! :) nawet w dieslu (wiem bo mam)

: sob gru 06, 2008 14:41
autor: manek271
To_mas pisze: e przesadzasz.....
dajesz miękką deskę poprawiasz wygłuszenie i jest znacznie lepiej !! :) nawet w dieslu (wiem bo mam)
=D> =D> =D>

: sob gru 06, 2008 16:48
autor: fasd
To_mas pisze:
e przesadzasz.....
dajesz miękką deskę poprawiasz wygłuszenie i jest znacznie lepiej !! :) nawet w dieslu (wiem bo mam)
hehe miekka deche mam :P po za tym u mnie wieje przez uszczelki w drzwiach a nie idzie tego gowna wyregulowac :/ w zaden sposob juz nawet mam pozmieniane zawiasy! wydaje mi sie ze buda jest krzywa bo dowiedzialem sie niedawno ze byl on walony od strony kierowcy :/ po za tym sama decha to nie wszystko :P a jest jeszcze cala masa innych plastikow :P:P:P a 170 w tdi w mk2 to duze koszta razem z gluszeniem blach itp. ;:/

: ndz gru 07, 2008 14:19
autor: manek271
fasd pisze:a 170 w tdi w mk2 to duze koszta razem z gluszeniem blach itp. ;:/
pisalem ze koles ma 150 w mk2 i wcale tak nie narzeka ,troche pracy jakwlozysz bedzie sie lepiej jezdzilo :wink:

: pn gru 08, 2008 17:15
autor: fasd
ale widzisz jednak w mk4 masz juz lepszy komfort :P a mk2 kiedys sobie odbuduj od podstaw... bo jeddnak na to trzeba miec szmalec bo jak juz robic to od podstaw a nie tak po lebkach... wiec moze kiedys :d

: pn gru 08, 2008 18:11
autor: manek271
fasd pisze:ale widzisz jednak w mk4 masz juz lepszy komfort :P
Co ty tu mi teraz o konforce gadasz ,albo szybko, albo komfortowo te dwie rzeczy to tylko w erze daja ,a na serio taka moc jaka planujesz to bez gwintu chyba sie nie obejdzie a wtedy komfort wiesz jaki jest :helm:

: pn gru 08, 2008 22:28
autor: Cinek
manek271 pisze:pisalem ze koles ma 150 w mk2 i wcale tak nie narzeka
ja na przykład też nie narzekam, cicho nie jest ale daje rade

: pn gru 08, 2008 23:16
autor: karol_zary
witam . mam do was następujące pytanka. Mianowicie zamierzam kupić Golfa III TDI z silnikiem AFN . Mam właśnie takiego na oku. Mianowicie jest to wersja GT z 96 roku z klimą w świetnym kolorze , którym ja nazywam perłowym nie srebrnym lekko wpadającym w niebieski.Ale do rzeczy . Jest właśnie taki Golfik do sprzedania . Jest on lekko zmodyfikowany: posiada większe turbo-robiła to firma digi-tec z Recklinghausen, niestety nie mogę powiedzieć jakie bo nie chce kłamać , ma wirusa od firmy ABT. Poza tym bardzo delikatnie upiększony. Wtryski wg właściciela są oryginalne.Tak samo intercooler. Twierdzi on ,że auto ma ok. 160 KM, choć nie ma żadnych wykresów z hamowni. Autko ma przejechane - buda ok.280 tyś , a silnik ok.220.Książka serwisowa do ok.240 tyś km . 20 tyś km temu nowe paki , rozrząd , itd. Poza tym ma hamulce od G60-2 miesięczne oraz dystanse z tyłu itd. Gość twierdzi ,że autko świetnie jeździ-mówi ,że każdy zwykły AFN + wirus się chowa i tak samo dla porównania np. Vectra 2.0 16V. Zaznaczam , że podaje V max na poziomie 230 km/h! ! !Na pytanie czy dymi odpowiada ,że jak każdy diesel przy pedale w lampie tak lub np.170 autostrada + lampa , to wtedy tak.Papierów na to że był tuningowany w digi-tec nie ma , a to dlatego ,że było to auto pracownika , który je sobie tam zrobił , ale jest jedna pieczątka z digi-teca w książce. Jeśli mogę to doradźcie mi czy koleś jest wiarygodny , czy te autko będzie jeszcze jeździć przy tym przebiegu i tymi modami. I ile takie autko jest teraz warte?? Dodam ,że cena oscyluje ok. 2500 Euro

: wt gru 09, 2008 00:16
autor: fasd
niema papieru udowadniajacego znaczy sie seria... po za tym co za problem podjechac na hamownie..? 160 km na samym turbie i sofcie niechce mi sie wierzyc... ale niech sie wypowiedza bardziej obcykani w temacie!!

: wt gru 09, 2008 11:18
autor: Rapix
Kolego ale nie pisz tego wszędzie gdzie po padnie wystarczy w jednym temacie...

: wt gru 09, 2008 18:30
autor: maćkowiak
Panowie jeżeli z wozem jest wszysko w prozo i nie jest po konkretnym dzwonie to i w mk2 jest spokój i cicho jak w mk3 wiem bo miałem dwójeczkę GTD sb to wiem co mówie a i polatać w miare było czym

: śr gru 10, 2008 09:58
autor: Rapix
mało tego MK II miało/ma lepsze blachy...