Strona 4 z 28

: pn gru 15, 2008 21:22
autor: cowboy
ja po założeniu turbo AWX i kolektora ssącego AWX i FMIC nie uzyskałem ani jednego konia na hamowni inercyjnej (krótki pomiar), choć na drodze troszke jakby auto lepiej jechało

moc w TDI głównie bierze się z paliwa

oczywiście kolektor troszke poprawi napełnianie cylindrów, wieksze turbo tez spowoduje mnijesz dymienie i EGT ale przyrostów nie bedzie jak bedzie mało gnoju :)

165KM to max na pompie 10mm, wiecej po prostu nie podleje paliwa powyżej 3500rpm i mocy nie bedzie nawet gdybyś miał GT22 i dmuchał 2 Bary

na wtryskach 216 widziałem wykresy na 190KM ... to wszystko zalezy jak pompa bedzie tłoczyła paliwo przez te dziury :)

[ Dodano: Pon Gru 15, 2008 20:25 ]
sagon pisze:Ciekaw jestem co wypluje hamownia jak zarzucę icka(zapożyczony z Renault Premium) i pojadę to dograć.Tu moje pytanko.Na ile moge liczyć?
tak jak napisałem moze ze 3-5 KM Ci przybędzie :)
sagon pisze:kolega stwierdził,że jedzie lepiej niz arl po sofcie 185@380(jechał moim i tamtym)
bo mk3 AFN 160KM jedzie jak mk4 ARL 185KM :)

: pn gru 15, 2008 21:32
autor: sagon
Dzieki za info cowboy.Pomysle jeszcze o głowiczce 11-tce.Ale najpierw zobacze,co sie z tego wykluje.

: pn gru 15, 2008 21:55
autor: cowboy
sagon pisze:Pomysle jeszcze o głowiczce 11-tce.Ale najpierw zobacze,co sie z tego wykluje.
dokładnie shamuj auto po tych modach i zobaczysz co tam wyjdzie

do osiągniecia 180KM wystarczy przerabiana pompa

szukaj pompy BOSCH z renault 1.9 DTI on maja głowice 11mm

: pn gru 15, 2008 22:16
autor: sagon
Renault DTI czy DCI?

: pn gru 15, 2008 22:19
autor: cowboy
sagon pisze:Renault DTI czy DCI?
DTI sa na pompie BOSCHa


DCI to juz chyba Common Rail - ale mogę się mylić


w każdym razie podobno lepsza głowica z ori pompy niż zrobiona małymi chińskimi raczkami podróba :)

: pn gru 15, 2008 22:24
autor: krzys-jeruzal
Bo ja mam oddawać pompe do przerobienia temu pompiarzowi co co przerabiał koledze z forum AW69 z Dębe Wielkie ciekaw jaką on głowiczke wkłada bo mam pompe jedna do przerobienia na 11 i moze sprzedam jak ta co kupiłem od AFN bedzie dobra.

: pn gru 15, 2008 22:37
autor: sagon
Dzieki cowboy.Będę miał na uwadze.

: pn gru 15, 2008 23:18
autor: _mumin_
cowboy pisze:
do osiągniecia 180KM wystarczy przerabiana pompa

szukaj pompy BOSCH z renault 1.9 DTI on maja głowice 11mm
Głowiczka 11mm z renault to nie to co z Vaga :chytry:

: pn gru 15, 2008 23:44
autor: sagon
Czyli co?Nic z tego??Głowiczka z pompy od renault odpada???

: wt gru 16, 2008 00:00
autor: _mumin_
Czy ja wiem czy odpada .... na pewno jest mniej wydajna od Vagowskiej .
A poza tym to jeszcze zostaje kwestia fali :)

: wt gru 16, 2008 00:11
autor: Szumal
W roverach sdi 105 ps są pompy boscha VP 37 i one ponoc tez mają tloczki 11mm.

: wt gru 16, 2008 08:20
autor: _mumin_
Szumal pisze:W roverach sdi 105 ps są pompy boscha VP 37 i one ponoc tez mają tloczki 11mm.
Haaa :chytry: to może kolega wsadzi tłoczek z głowiczką z pompy z ROVER'a i sprawdzi czy działa a potem pisze na forum :jezor:

Powiem jedno .... jeśli ktoś chce mieć wydajną pompę musi szukać ori 11mm z Vaga koniec kropka.

: wt gru 16, 2008 09:59
autor: cowboy
_mumin_ pisze:Powiem jedno .... jeśli ktoś chce mieć wydajną pompę musi szukać ori 11mm z Vaga koniec kropka.
przecież pompy sa BOSCH a nie VAG, możesz wytłumaczyć nam czym sie rózni 11mm w tłoczku pompy Bosch stosowanej w Vag i 11mm tłoczka pompy wkładanej do Renault ?
_mumin_ pisze:jeszcze zostaje kwestia fali :)
również prosze o kilka słów wyjasnienia...

: wt gru 16, 2008 12:06
autor: sagon
_Mumin_ wiesz ile kosztuje ori 11 tka?Kolega ma za 1700 zeta.Jak dla mnie to TROSZKĘ za dużo.Za połowę tej ceny mam mozliwość przerobienia mojej 10 tki.Tyle tylko,że nie wiem co on mi tam wsadzi.Moze Made in China.Choć twierdzi,że nie.Dlatego wolałbym cos z Boscha.Przynajmniej jest pewność,że oryginał.