Strona 4 z 6

:)

: śr paź 15, 2008 21:40
autor: gruchaarl
AW69 - sluchaj temat od początku dotyczyl czegoś innego i rozmowa generalnie żle się potoczyła. Oczywiście nie wiedziałem z kim mam doczynienia, a gdybym wiedzial to napewno w ten sposób bym nie napisał i za to Cibie przepraszam. Osobiście wiedzialem o twoim projekcie i dopiero jak Lukasz Garbacz, moj wspólnik do mnie zadzwonil i wyjaśnil mi kim jesteś, to jednak troche przesadziłem, nazywając cie osobom ktora nie wie nic o modach, sory :) Ale powiem szczerze ze troche mnie sprowokowałeś :). Niewazne nie róbmy Panowie problemu.
aw69 pisze:Jasne takie p.i.e.rdolenie "250 bezpiecznych koni" ale jak komus popłynie tłok albo jakies inne zniszczenia w silniku albo układu napędowego to juz nikt się nie pochwali :) phi
A pozatym od kiedy w świecie tuningu silniki nie wybuchają nie ukrecają sie przguby nie siadają skrzynie biegów itp. itd. ? Chyba na tym ten sport polega na podciąganiu mocy z aut seryjnych, ale to jest fizyka której sie nie oszuka....i pojemnosc dupy jest ograniczona i prędzej czy później coś sie rozpieprzy (im mocniejsza jest modyfikacja tym wieksze prawdopodobieństwo ze nastąpi to szybciej) i niema na to siły. Dlatego moim zdaniem tuningiem powinni zajmować się tylko udzie i klienci którzy takie tematy rozumieją....a nie przyjezdza z ulicy taki kowalski i sie pyta wlasciciela firmy tunerskiej "panie ile to wytrzyma czy bedzie to bezpieczne dla silnika czy bedzie wiecej palił " tacy ludzie powinni jezdzic seryjnymi autam i znalezc sobie inne hobby.
Z tym sie zgadzam, i sam osobiście nie kazdemu móglbym zrobić taką moc, nawet ze wzgledu na to iz trzeba w auto bardzo duzo pracy wlożyć.

AW69 - SZACUNEK

[ Dodano: 15 Paź 2008 21:42 ]
Fido_dido pisze:Normalnie Bezcenne za reszte zapłacisz w

KINGSOFT

Pieniądze wydane w firmie ktora prowadze razem z LUKIM napewno nie sa wydane na marne. My tez mamy juz grono bardzo zadowolonych klientów. Takze taki tekst nie robi na mnie warażenia :)

: śr paź 15, 2008 21:45
autor: krzysiu210
wow nawrócił się ... respect hehehe :bigok:

normalnie musiałem sobie topic przewinąć do pierwszej strony
bo ta konwersacje się zrobiła tak ciekawe że już zapomniałem czego dotyczy ... :helm:

a wracając do tematu ...
Cinek pisze:
krzysiu210 pisze:potrzeba by było do tego np. wymienić IC lub większe TURBO
znaczy uważasz że wystarczy zmienić cooler ALBO turbine i bedzie 150 ? a wiesz czy tylko czytałeś jak działa układ ssący ?
wsadzisz większe turbo to IC jeszcze troszkę pociągnie ... natomiast wymienisz sam cooler
to obniżając temperature, dzięki prawom fizyki wciśniesz do kolektora dolotowego więcej
tlenu bo powietrze stanie się gęstsze ! comprende ?? :smoke:

: śr paź 15, 2008 21:49
autor: gruchaarl
Fido_dido pisze:gruchaarl
jesteś dla mnie kozak nad kozakami
nawyzywac mistrza polski w klasie dizel niedouczonym matołem
Podaj mi zdanie na forum że nazwalem AW69 matolem, to troche nie fer. Podkreślam po raz kolejny że niestety panowie ale nie znamy się osobiście, nie robiliśmy wspolnie żadnych samochodów i fakt faktem jest że nie mamy się prawa zle oceniać skoro nic o sobie nie wiemy, to działa w obie strony

Być może teraz to glupio wygląda że najpierw wyjechalem z tekstem a teraz przepraszam, ale uważam iż przeprosiny dla AW69 sie należa, i lepiej zeby to wszyscy na forum przeczytali, niż ma ktos mysleć ze olałem sprawę. Nigdy nie zostwiam spraw otwartych

Myśle ze tak czy inaczej sie spotkamy na zawodach i bedziemy mogli normalnie pogadać. Forum nie jest po to zeby sie klocic tylko pomagać, najwidoczniej wszyscy o tym zapomnieliśmy. Ale Ok ja zacząlem

[ Dodano: 15 Paź 2008 21:51 ]
Nie uważam ze reklama naszej firmy jest śmieszna. Jest profesjonalna i strona również jak sie skończy. Ale rzecz gustu :) Pozdrawiam

[ Dodano: 15 Paź 2008 22:46 ]
cowboy pisze:taki setup można w maks. 3 godziny upalania zabić jeśli by się chciało... to że auta te jeżdżą bezawaryjnie to tylko dlatego (jak napisał aw69) że kierownik wie o co kaman
zgadza sie, tez chyba zgodzisz sie z tym ze seryjny samochód w 6 godzin zabije na maxa :)

: śr paź 15, 2008 22:54
autor: grzegorzp
gruchaarl pisze:
Nie uważam ze reklama naszej firmy jest śmieszna. Jest profesjonalna i strona również jak sie skończy. Ale rzecz gustu :) Pozdrawiam
jeżeli to do mnie to jak się pewnie domyślasz chodzi nie o co innego jak o Twoje wypowiedzi w tym wątku, dlatego napisałem krypto reklama. pozdro i :pub:

:)

: śr paź 15, 2008 23:30
autor: gruchaarl
Panowie szacunek, naprawde nerwy mnie dzisiaj poniosly, sam robie w tej chwili poważny projekt MK2, z silnikiem benzynowym 3.2V6. Spierd.... mi sie dzisiaj znowu TIG i byłem zły :grrr:

:pub: tak tp dobry pomysl

: czw paź 16, 2008 00:22
autor: aw69
Grucha niema problemu ja sie nie gniewam :) Duzo czytalem i slyszalem o twoim i Lukiego aucie i innych chłopaków co mają mocne dieselki i za to ich szanuje bo takie mody łatwo nie przychodzą, pozatym nie naleze do konfliktowych ludzi...zreszta przekonasz sie o tym jak spotkamy sie na jakis zawodach. Osobiscie mialem okazje poznać wielu z nich m. in. Skapola, Mirasa Gula i nigdy do nikogo nie zywilem agresją :)
Pozdro w rozwoju firmy i do zobaczenia :pub:

A wracając do tematu mody ktore chcesz przeprowadzic maja miano powiedzmy lajtowych i naprawde nie powinno sie po nich nic dziac z autem i mozesz smialo je na codzien uzytkowac bez niebezpieczenstwa ze cos sie wysypie. Powiem nawet więcej jesli wszystko jest zrobione jak nalezy i wszystko zlozone na sprawnych nie zuzytych czesciach to mozesz byc pewien ze auto posluzy dluzej nawet niz jakas seryjna bryka u wlasciciela ktory totalnie nie dba o auto i nie przestrzega podstawowych zasad jego uzytkowania.

: czw paź 16, 2008 07:37
autor: gruchaarl
aw69 pisze:Grucha niema problemu ja sie nie gniewam :) Duzo czytalem i slyszalem o twoim i Lukiego aucie i innych chłopaków co mają mocne dieselki i za to ich szanuje bo takie mody łatwo nie przychodzą, pozatym nie naleze do konfliktowych ludzi...zreszta przekonasz sie o tym jak spotkamy sie na jakis zawodach. Osobiscie mialem okazje poznać wielu z nich m. in. Skapola, Mirasa Gula i nigdy do nikogo nie zywilem agresją :)
Pozdro w rozwoju firmy i do zobaczenia :pub:

A wracając do tematu mody ktore chcesz przeprowadzic maja miano powiedzmy lajtowych i naprawde nie powinno sie po nich nic dziac z autem i mozesz smialo je na codzien uzytkowac bez niebezpieczenstwa ze cos sie wysypie. Powiem nawet więcej jesli wszystko jest zrobione jak nalezy i wszystko zlozone na sprawnych nie zuzytych czesciach to mozesz byc pewien ze auto posluzy dluzej nawet niz jakas seryjna bryka u wlasciciela ktory totalnie nie dba o auto i nie przestrzega podstawowych zasad jego uzytkowania.
:pub: Ja stawiam, troche mi głupio, ale własnie tak mam, najpierw nie przemyśle a potem żaluję, zreszta chłopaki którzy mnie znaja tez o tym wiedza:)

Odnośnie modów oczywiście masz rację, ja osobiście nienawidze fuszerki i jak miałbym zrobić taką fuszerkę to napewno nie pomagałbym Łukaszowi. U niego jak i umnie robota ma być na tip top.

: czw paź 16, 2008 13:35
autor: Fido_dido
:pub: i ja sie przyłaczwe do piwka :grin:

panowie bez napinki to zobaczenia na kresce :hmm:

: czw lis 27, 2008 10:35
autor: Porkyolawa
witam.. mam mk4 110KM i chciałbym go chipowac. ale pytanie mam takie.. do ilu kucyków mozna bezpiecznie chipować. i czy silnik nadal bedzie taki zywotny.. pozdrawiam i czekam na jakieś sugestie.. :okej: :okej: :okej: :okej:

: czw lis 27, 2008 12:04
autor: Rapix
:panna: :panna: :panna: Tu kolego znajdziesz wszystkie informacje ==> http://forum.vwgolf.pl/search.php

: sob mar 28, 2009 03:02
autor: krzysiu210
na przykładzie mojego mk4 ... TDI 90ps (ALH)
wymienione wtryski na 216 i chip ... wynik 150ps ...

jednak nie była potrzebna ani większa sprężarka ani FMIC ...

żywotność ... po 2 tys.km sprzęgło zaczęło się ślizgać przy max momencie obrotowym (nie ma nic za darmo) ...
po 22 tys.km jazdy "na wysokich obrotach" auto nadal żyje i ma się świetnie ...

zamontowany wskaźnik ciśnienia na kolektorze dolotowym pozwolił nie raz się powstrzymać
i nie wciskać dalej gazu - napewno owocuje żywotnością malutkiej sprężarki ...

czujnik temp. oleju mówi kiedy jednak troszkę zwolnić - napewno dzięki temu moją
rurą wydechową nie "popłynęło aluminium" ...

nephew - jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, patrząc tylko i wyłącznie na przykładzie mojego TDI polecam taką modyfikcje :
wymiana wtrysków i dobry program !! :bigok:

: pn maja 11, 2009 12:37
autor: Modry67
krzysiu210, mam ten sam problem ze sprzęgłem możesz coś doradzić.
Mk IV 101 PS- po wirusie 142 :bajer:

: pt cze 05, 2009 14:52
autor: krzysiu210
Modry67 pisze:krzysiu210, mam ten sam problem ze sprzęgłem możesz coś doradzić.
Mk IV 101 PS- po wirusie 142 :bajer:
o to nie jest silniczek na pompowtryskach ?
coś dużo jak na samego virusa ... mocno kopci jak depniesz gazu ?

ja jeżdże nadal na starym sprzęgle ... żyje i ma się dobrze ...
mamy troszkę wyższe temperatury jak w listopadzie więc
z braku FMIC autko troszkę straciło kopa i nie ma już poślizgu
(w zimę nie było potrzeby bo na zaśnieżonych drogach i tak
ESP było szybsze od poślizgu na sprzęgle)
i ostatecznie zdecydowałem że bedzie nowe sprzęgło ori od ALH
nowy SACHS ;-)

teoretycznie powinno dać radę ... a jak bedzie znowu problem
to ściągne mu trochę momentu obrotowego między 2 a 3 tys obr

: ndz cze 07, 2009 20:34
autor: Dario84
Niedawno testowalismy sprzeglo od ALH, silnik AXR, po modach 200KM 380Nm, trzymalo sprzeglo... przez 20 min, pozniej juz nawet na 2 biegu przy 4000obr sie slizgalo.

Poszedl standardowy komplet: zamach jednomas + sprzeglo VR6.