końcówki wtryskiwaczy 216 wyniki ile dają

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
krzys-jeruzal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
Lokalizacja: Jeruzal
Kontakt:

Post autor: krzys-jeruzal » pn gru 15, 2008 21:34

cowboy,
pamietsz mnie brałem od ciebie kiedys heble.
i byłem na programie tam gdzie ty polecałes
bardzo dobry fachowiec!!!
juz brat szykuje bore ASZ na programm wokolicach 200ps
tez program bedzie robił w G-labie



Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » pn gru 15, 2008 21:54

200 koni z AZS-a?Oj wydaje mi sie,ze nie da rady.Tyle to cięzko zrobić z ARL-a.Chyba,że jakies mody stosował.


AFN 165,5@380,8

Awatar użytkownika
krzys-jeruzal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
Lokalizacja: Jeruzal
Kontakt:

Post autor: krzys-jeruzal » pn gru 15, 2008 22:13

turbo będzie z łopatami znaczy z wirnikami od silnika 2.5tdi 180km czy cos w tym stylu pomki mają duzy potenciał i c bedzie takie jak w ARLu

[ Dodano: 15 Gru 2008 21:15 ]
ARL rózni sie od ASZ tylko turbo i IC a turbo będzie wydajniejsz niz to ori od ARL koles od turbin mówił ze cos koło 1.8bra da rade

[ Dodano: 15 Gru 2008 21:15 ]
ARL rózni sie od ASZ tylko turbo i IC a turbo będzie wydajniejsz niz to ori od ARL koles od turbin mówił ze cos koło 1.8bra da rade



Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » pn gru 15, 2008 22:21

IC od ARL-a jest dupny.Lepiej niech pomysli nad jakimś niższym a gubszym.


AFN 165,5@380,8

Awatar użytkownika
krzys-jeruzal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
Lokalizacja: Jeruzal
Kontakt:

Post autor: krzys-jeruzal » pn gru 15, 2008 22:30

jest ic od oktawi 2 i golfa 5 tyle ze z alu boczkami i fi 60 będzie orurowanie i będzie przed hłodnicą klimy a nie pomiędzy do tego będzie tak jakby kierownica do tego zeby owiewany był tez za belką ic taki spojlerek :crazy: coby skierował powietrze na cały ic



Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » pn gru 15, 2008 22:41

Takie coś wydaje mi sie,ze już lepiej sie sprawdzi.


AFN 165,5@380,8

Awatar użytkownika
krzys-jeruzal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
Lokalizacja: Jeruzal
Kontakt:

Post autor: krzys-jeruzal » czw gru 25, 2008 11:10

Ja włożyłem juz sprzęgło znaczy zestawik G60 Sachsa oryginalne miałem luka 228mm ale docisk był fioletowy dobrze sie ślizgało zamach wyczyściłem i pompa od afn-a siedzi i juz czuć różnice lepiej jest w całym zakresie obrotów a po 3000obr juz czarno za mną jest znaczy ze paliwko jest do konica czego nie było na 1zetowej pompie
w poniedziałek na korektę softu do G-labu i licze na te 155km. a tak z wogóle to brać ze sobą opony letnie do hamowania bo zimówki mam do 190 a letnie do 240???



Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » czw gru 25, 2008 12:34

I jak sprawuje się sprzegiełko?Chodzi mi oto czy jest ciche na wolnych obrotach,bo te od vr-a lubia ponoc chałasować.Jak shamujesz to wklej wykresik.Co do opon to ja bym hamował na letnich.Nie zalecaja hamowania na zimowych.Pozdrawiam.


AFN 165,5@380,8

Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » czw gru 25, 2008 12:58

krzys-jeruzal, letnie letnie, bo zimowki to tam sfajczysz jak pojda niutki.


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
luki-TDI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pt mar 28, 2008 22:42
Lokalizacja: Stary Sącz/Kraków
Kontakt:

Post autor: luki-TDI » czw gru 25, 2008 13:36

sagon pisze:IC od ARL-a jest dupny.Lepiej niech pomysli nad jakimś niższym a gubszym.
IC od ARL starcza do jakiś 220km


KINGSOFT CHIPTUNING - MODYFIKACJE DIESEL - BENZYNA
Łukasz kom 793-599-009 gg:1195240 Stary Sącz ul. Wegierska 17 B
www.kingsoft.com.pl
Oddzial:Bartek tel. 606659392 Ostrowiec Świętokrzyski

Awatar użytkownika
krzys-jeruzal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
Lokalizacja: Jeruzal
Kontakt:

Post autor: krzys-jeruzal » czw gru 25, 2008 13:50

Co do sprzęgła to miękki pedał pomimo odpowietrzenia ale dobrze chodzi tak cos mi szumi to sprzęgło ale delikatnie .bo troszkę szumi tez mi łożysko w kompresorze klimy moze wiecie jak sie to wymieniaczy całe sprzęgło czy da sie tylko łożysko .
a co do tego co pisałem wcześniej o ic do Bory ASz juz jest założony taki od oktII czy golfa V z dorobionymi alu boczkami jak bede miał foty to bedą w dziale o FMIC wykresik z programiku z bory tez wkleje bo jadę z bratem razem na 2 samochody na programy.



Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » czw gru 25, 2008 23:14

luki-TDI, byc moze styknie na 220 koni nie w tym problem.Ten icek jest tak umieszczony w arl-u,ze nigdy dobrze nie spelni swojego zadania.To,ze jest duzy to plus,ale ze schowany niemal za dwoma innymi chlodnicami to w moim odczuciu wielki minus.Kolega przy mnie robil swapa do arl-a i po dwoch hamowaniach temp. w dolocie byla juz tak wysoka,ze musial poprzestac na 185 koniach.Mimo,ze byly jeszcze jakies rezerwy.



Awatar użytkownika
krzys-jeruzal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
Lokalizacja: Jeruzal
Kontakt:

Post autor: krzys-jeruzal » czw sty 01, 2009 15:24

Miałem napisac o wyniku po korekcie i pisze :167km i 360nm silnik 1Z z pompą AFN turbo awx i FMIC Obrazek
Ostatnio zmieniony czw sty 01, 2009 17:58 przez krzys-jeruzal, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » czw sty 01, 2009 19:47

sagon pisze:luki-TDI, byc moze styknie na 220 koni nie w tym problem.Ten icek jest tak umieszczony w arl-u,ze nigdy dobrze nie spelni swojego zadania.To,ze jest duzy to plus,ale ze schowany niemal za dwoma innymi chlodnicami to w moim odczuciu wielki minus.Kolega przy mnie robil swapa do arl-a i po dwoch hamowaniach temp. w dolocie byla juz tak wysoka,ze musial poprzestac na 185 koniach.Mimo,ze byly jeszcze jakies rezerwy.
Nie zgodze sie z tym, w arlu IC jest za chlodnica klimy, moim zdaniem nie przeszkadza to zbytnio, bardzo duzym plusem jest to ze nawiew na IC jest z dolu i z gory zderzaka, czego nie da sie zrobic w przypadku customowego fmica.

Jedynym problemem moga byc szybkozlaczki przy cisnieniu powyzej 1,5 Bara.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Zablokowany

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości