Strona 4 z 7

: sob maja 10, 2008 12:26
autor: Ponior
Jak ważyłem swojego MK4, To wyszło z zapasówką i na rezerwie, felgi 16" 1250kg
Dużo chyba nie jest??
Na razie nie jeżdze bo mi uszczelka pod glowicą padła :crazy:
Pozdro

: pn maja 12, 2008 08:23
autor: mirass
jaro4444 pisze:
mirass pisze: U triuma występuje też lekkie pływanie kąta powyżej 3800 obr/min i wynika to zapewne z tego samego powodu co u ciebie jaro444.
Mirass więc będę królikiem doświadczalnym jak się to zmieni po przeglądzie pompy ;)
Dodatkowo zleciłem dwa małe "myki" w pompie - poszerzerzenie zakresu regulacji kąta wyprzedzenia wtrysku (tak o 4-5*) i zwiększenie ciśnienia wewnętrznego w pompie by dobrze dosterowywało kąt wtrysku. Za tydzień zobaczymy co dałe te wszystkie zabiegi :chytry:
dołóż jeszcze pompę paliwa przed pompę wtryskową
jak rozumiem rasujesz jeszcze tarczkę - czekam na efekty
widziałem kilka softów z zachodu z katem na 24 stopnie ale bez logów i poza tym brak informacji. Ja z VP już nie pokombinuje w pompie bo obecnie mam PD w Ibizie

: pn maja 19, 2008 13:49
autor: trium
15,3 na 1/4mili moze by cos jeszcze urwal ( 0,1-0,2 ) jak by start ogarnac do konca :)

: pn maja 19, 2008 14:28
autor: cowboy
trium pisze:15,3 na 1/4mili moze by cos jeszcze urwal ( 0,1-0,2 ) jak by start ogarnac do konca :)
100kg to jakieś pewnie 15-20KM trzeba dołożyć żeby mkIV jechało jak mkIII :)
zgadłem bo masakra ma równo 20KM mniej 172 i tez zrobił 15,3 :P

: pn maja 19, 2008 15:00
autor: Daniel84
tylko pozazdrościć :) jak ja bym tyle miał pod maską to także miałbym wielkiego banana na mordce :grin: ogólnie gratulacje :)

: ndz cze 22, 2008 12:44
autor: Kri$
No trium znalazlem wreszcie Twoj temacik :)
Powiem Ci, ze wrazenia z przejazdzki tym autem niezapomniane :)
Restecpa :helm: szacuken :bigok: za dokonane mody.

: ndz cze 22, 2008 23:03
autor: Dario84
cowboy pisze:100kg to jakieś pewnie 15-20KM trzeba dołożyć żeby mkIV jechało jak mkIII
100kg to rowne 10KM, sprawdzone na hamowni.

: wt cze 24, 2008 13:07
autor: mirass
Dario84 pisze:
cowboy pisze:100kg to jakieś pewnie 15-20KM trzeba dołożyć żeby mkIV jechało jak mkIII
100kg to rowne 10KM, sprawdzone na hamowni.
dokładnie...dlatego przy pomiarach dynometem tak ważna jest waga :D

: wt cze 24, 2008 16:41
autor: trium
Kri$ pisze:No trium znalazlem wreszcie Twoj temacik :)
Powiem Ci, ze wrazenia z przejazdzki tym autem niezapomniane :)
Restecpa :helm: szacuken :bigok: za dokonane mody.
dzieki :)
Dario84 pisze:
cowboy pisze:100kg to jakieś pewnie 15-20KM trzeba dołożyć żeby mkIV jechało jak mkIII
100kg to rowne 10KM, sprawdzone na hamowni.
tak na hamowni , a tu chodzilo o to jak to sie ma na drodze

: śr cze 25, 2008 14:28
autor: Dario84
A jak sie ma miec to na drodze ?? Samochod 100kg ciezszy ma rowne szanse z tym samym samochodem ktory ma 10KM mniej.

: sob lip 05, 2008 16:53
autor: trium
miedzy naszymi autami jest 30KM , wiec musial bym wsadzic 300kg plus to co rozni auta~100kg , nie wieze ze bym dal ci rady z +400kg w moim aucie

: sob lip 05, 2008 22:51
autor: fuldi
a spalanie mocno wzrosło po modach ALH na ~190ps

: ndz lip 06, 2008 20:03
autor: trium
~>10 tak mi sie wydaje bo jakos nie liczylem nigdy , oczywiscie na bucie

: ndz lip 06, 2008 23:58
autor: Dario84
trium pisze:miedzy naszymi autami jest 30KM , wiec musial bym wsadzic 300kg plus to co rozni auta~100kg , nie wieze ze bym dal ci rady z +400kg w moim aucie
Pozostaje sie przekonac, wszelkie prawa fizyki wlasnie tak mowia.