Strona 4 z 5
: wt paź 09, 2007 10:34
autor: cowboy
jaro4444 pisze:Tym razem szaleć będzie Witek ale mierzę w bezpieczne i bezdymne 140 KM w Passacie i ok 165-170 KM w Leonie.
Jakoś więcej nie chcę cisnąć na razie.
no i jak tam efekty na pompie 11mm ?
: wt paź 09, 2007 11:24
autor: MiSZi1
witam, skoro już weszliście na temat wtrysków to czy 216 będą pasowały do mojego AHU 90 KM ?? bo niedługo mam zamiar wymienić i wsadziłbym cosik mocniejszego. ewentualnie co byście polecali ??
: wt paź 09, 2007 14:24
autor: mirass
MiSZi1 pisze:witam, skoro już weszliście na temat wtrysków to czy 216 będą pasowały do mojego AHU 90 KM ?? bo niedługo mam zamiar wymienić i wsadziłbym cosik mocniejszego. ewentualnie co byście polecali ??
216stki na twoich ori albo jak chcesz to ASV
info priv
: śr paź 10, 2007 20:45
autor: godski
Po 216-stki ( oryginał Bosch) do mnie zapraszam koledzy. W Polsce w tym roku około 50 samochodów zostało uzbrojone w te końcówki zakupione u mnie.
: czw paź 11, 2007 01:48
autor: Tominator
godski pisze:Po 216-stki ( oryginał Bosch) do mnie zapraszam koledzy. W Polsce w tym roku około 50 samochodów zostało uzbrojone w te końcówki zakupione u mnie.
Od tego jest dział ogloszenia a nie mój temat
: czw paź 11, 2007 17:45
autor: jaro4444
cowboy pisze:no i jak tam efekty na pompie 11mm ?
Efektów nie ma na razie bo pompa leżała dwa tygodnie w szafie, kiedy ja byłem w Egipcie
Lada dzień trafi na samochód.
Dziś za to śmiga już Passat z nową pompą i końcówkami 216. Na razie puszcza dość mocno bąka ale lepiej chodzi. Jutro strojenie...
: pt paź 12, 2007 16:50
autor: Grześko
No i już po strojeniu?
: pt paź 12, 2007 22:18
autor: jaro4444
Grześko pisze:No i już po strojeniu?
Bezdymnie, cicho, płynnie pracuje w całym zakresie obrotów. Ciśnienie doładowania 1,2 bara, czyli bezpiecznie dla VNT15. Wrażenia z jazdy teraz absolutnie super
[ Dodano: 12 Paź 2007 22:32 ]
godski pisze:Po 216-stki ( oryginał Bosch) do mnie zapraszam koledzy. W Polsce w tym roku około 50 samochodów zostało uzbrojone w te końcówki zakupione u mnie.
Koledzy nie krzyczeć mi tu na naszego bardzo dobrego zwolennika w jaskini diesli i gratów do nich
Kolega Godski daje nam, zapaleńcom uczciwe rabaty i jest bardzo pomocny więc nie krzyczeć mi tu na niego
: pt paź 12, 2007 23:21
autor: godski
Dzięki JARO za poparcie , zysk staram się minimalizować dla kolegów z forum. Sorry za wtrącenie się do tematu, ale uważam że te końcówki powinny być dotępne dla wszystkich - a skoro ktoś o nie pyta w danym temacie to odpowiadam ( wiem że niektórym moze być to nie w smak). Po za tym było kilka konkretnych pytań.
Pozdrawiam
Andrzej Godlewski
Ps.
To że wkrótce wszyscy będą jeździli TDI o mocy np. 150/320 to problem
- ja nie widzę tego . Oby tak było .
: sob paź 13, 2007 11:24
autor: homsky
jaro4444, śliczny wykres , bardzo ładny przebieg momentu , ale z 216-tkami nie powinno wyjść ciut więcej ????
P.S. Sorki za OT w twoim temacie Tominator
Re: Ibiza GT TDI 110KM Tomiantora by Dynosoft Wrocław
: sob paź 13, 2007 13:34
autor: jaro4444
Tominator pisze:Ibi zaczęła łapać notlaufy, na forum znalazłem kolege
mirassa który zdiagnozował auto i wyszło że turbo do czyszczenia , że fanem czyszczenie nie jestem to zakupiłem i założyłem turbo od AWX
załatwione od kolegi
zaprzala.
Jak widzisz 216 dadzą mocy ale jak ma być
bezdymnie to nie z VNT15 tylko min. AWX+FMIC
: sob paź 20, 2007 21:11
autor: Tominator
Troche słabo jak na 216tki, kolega ma też ALH tylko że u niego jest turbo od AWX ale wyszło 161KM/350NM i to juz naprawde zapina na seryjnym IC
: wt lis 13, 2007 16:51
autor: jaro4444
cowboy pisze:no na takim setupie to już okolice 175-180 KM
Dobre okolice podałeś. Na moment małą poprawkę trzeba wziąść bo to inercja, ale bardzo dobra inercja. Polatam chwilę na tym modzie i zobaczę jak całość się będzie zachowywać:
: wt lis 13, 2007 19:48
autor: BiBix
Ładnie ładnie,
w takim razie jestem ciekaw co można by było wycisnąć z mojego ARL-a i czy konieczne byłyby jakies modyfikacje.