mój wykres AFN ' a .... po modach....turbo, wtryski cd

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » ndz mar 16, 2008 12:52

216 + Hybryda + pompa 10mm... a chce sie az powiedziec "a nie mowilem" :D.

Piekny wykres. Gratki ;)

[ Dodano: 16 Mar 2008 12:21 ]
Ale widac ze pow 4000obr wykres mom spada, gdyby to opanowac bylo by jeszcze wiecej mocy podejrzewam.

A jest FMIC ??
Na jakim doladowaniu byl hamowany ??
Ostatnio zmieniony ndz mar 16, 2008 13:22 przez Dario84, łącznie zmieniany 1 raz.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Grześko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 17:27
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: Grześko » ndz mar 16, 2008 13:32

Dario84 pisze:Na jakim doladowaniu byl hamowany ??
O to to. :helm:
Też jestem ciekawy. :bajer:


Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » ndz mar 16, 2008 18:50

uysy, zmierzcie go kiedyś G-Techem...

podatny ten AFN... musi widac zdrowy silniczek i pompa w rewelacyjnym stanie

GRATSY :bigok:



Awatar użytkownika
masakra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 395
Rejestracja: pn lut 27, 2006 18:34
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: masakra » ndz mar 16, 2008 19:11

doladowanie jest 1.25, bo nie ma narazie FMIC.

Seryjny cooler nie daje rady z doladowaniem, gotuje sie


Intercooler od laguny czeka na zalozenie, taki jak ma Mekto, teraz to juz musze go zalozyc jak najszybciej.....
Ostatnio zmieniony ndz mar 16, 2008 19:12 przez masakra, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Grześko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 17:27
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: Grześko » ndz mar 16, 2008 20:36

masakra pisze:doladowanie jest 1.25, bo nie ma narazie FMIC.
No jak tak to podziwiam uysego. :bajer:
Na takim doładowaniu 172KM, nieźle. :bigok:

[ Dodano: 16 Mar 2008 19:38 ]
27 KM więcej niż u mnie też na 1,25. :bajer:

[ Dodano: 16 Mar 2008 19:41 ]
No ale przy tym doładowaniu to już dym chyba jest tak koło 3500obr wzwyż?


Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406

RobeQ
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: śr gru 13, 2006 12:51
Lokalizacja: WAWA
Kontakt:

Post autor: RobeQ » ndz mar 16, 2008 22:32

Tak sie zastanawial jakie jest ograniczenie dla wtryskow 216 i pompy 10. Od paru osob slyszalem ze taki zestaw styka do 160-165 a jak chce sie troche wiecej to trzeba 230 montowac tak do 175 a powyzej tego pompa 11. A tu patrze setup prawie jak u mnie - bo ja mam gt17va wtryski 216 i pompe z AFNa zdrowa i fakt ze nie hamowalem sie aczkolwiek jak zobacze ponizej 170 to powinienem sie zalamac po tym co tu widze ??



Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » ndz mar 16, 2008 23:40

RobeQ pisze:Tak sie zastanawial jakie jest ograniczenie dla wtryskow 216 i pompy 10. Od paru osob slyszalem ze taki zestaw styka do 160-165 a jak chce sie troche wiecej to trzeba 230 montowac tak do 175 a powyzej tego pompa 11. A tu patrze setup prawie jak u mnie - bo ja mam gt17va wtryski 216 i pompe z AFNa zdrowa i fakt ze nie hamowalem sie aczkolwiek jak zobacze ponizej 170 to powinienem sie zalamac po tym co tu widze ??
Silnik silmikowi nie rowny. Ten tutaj to rarytas jakich malo. Nie dosc ze to jedna z najmocniejszych seryjnych pomp 10 w PL to jeszcze na doladowaniu na ktorym 150KM ciezko przekroczyc ... :goof:


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » ndz mar 16, 2008 23:50

Ale na tym doladowaniu nie ma bata musi byc dym, i spore EGT... jak to oceniacie ??


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn mar 17, 2008 09:39

rob555 pisze:Silnik silmikowi nie rowny. Ten tutaj to rarytas jakich malo. Nie dosc ze to jedna z najmocniejszych seryjnych pomp 10 w PL to jeszcze na doladowaniu na ktorym 150KM ciezko przekroczyc ... :goof:
jak ja załozyłem 216 to bez dotykania programu (1,25Bar) wyszło 158KM

potem lekka korekta (1,35) i shamował się na 160KM - nie wiem czy doładowanie coś dało, moze się lepiej olej rozgrzał w silniku..
masakra pisze:Intercooler od laguny czeka na zalozenie, taki jak ma Mekto
to jest IC od Megane, ciesze sie ze mój pomysł się rozprzestrzenia :)
RobeQ pisze:jak zobacze ponizej 170 to powinienem sie zalamac po tym co tu widze ??
bez przesady... zobacz na mój setup :) mam 160 i nie narzekam... ale u mnie to juz pompa chyba nie wydala w okolicach 4000 rpm



RobeQ
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: śr gru 13, 2006 12:51
Lokalizacja: WAWA
Kontakt:

Post autor: RobeQ » pn mar 17, 2008 10:44

widze ze bede musial sie sie shamowac i zobaczyc ile wyszlo i conajwyzej meczyc tjunera o remap ;]



mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » pn mar 17, 2008 11:22

Dario84 pisze:Ale na tym doladowaniu nie ma bata musi byc dym, i spore EGT... jak to oceniacie ??
musi walić dymem niesamowicie a EGT ponad 1000st..nie ma bata

moc zacna :satan:
Ostatnio zmieniony pn mar 17, 2008 11:24 przez mirass, łącznie zmieniany 1 raz.


www.vagtune.pl tel. 502730289

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn mar 17, 2008 11:24

mirass pisze:EGT ponad 1000st..nie ma bata
do szybkich killów styknie... kierownik chyba zdaje sobie sprawe co ma pod prawą nogą ;)

ale smignąć po autobahnie przez kilkanaście minut z Vmaxem to bym się bał...



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » pn mar 17, 2008 13:58

Jak oceniacie bezpieczne cis ze wzgledu na EGT dal takiego setupu ?? Ja mysle ze 1,5 Bar powinno starczyc (oczywiscie z FMICem)


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn mar 17, 2008 15:44

Ja mysle ze 1,5 Bar powinno starczyc (oczywiscie z FMICem)
w ARLu masz 1,55 Bar i 150 KM w serii



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości