Strona 30 z 184

: wt maja 13, 2008 23:22
autor: Matijas
luzipower pisze:andy_czarny napisał/a:

interesuje mnie reszta tzn jaki kupic IC?? ile rurek jakich i ile kolanek/lacznikow??

aha czy mozna uzyc do czegos seryjnych wezy czy tylko je wywalic



dołączam się ! czy ten uniwersalny z alegro będzie si do 160-180 km ? (nie wiem ile dokładnie mi wyjdzie. ale pytam !) czy lepiej od iveco ? on ma plastikowe boki do których się podłącza orurowanie - to nie rzutuje ? może tak być, czy trzeba przerabiać ?

stare węże chyba można wykożystać co ? ile rurek, kolanek itp. to już trzeba sobie samemu pomierzyć - zależne jak chcesz poprowadzić i ile i gdzie łączniki gumowe...
Ja się wpiąłem w ori dolot cały i jest oki, przejeździłem na tym już ok 10kkm i nie ma żandego problemu :bigok:

: wt maja 13, 2008 23:34
autor: luzipower
Matijas pisze: Ja się wpiąłem w ori dolot cały i jest oki, przejeździłem na tym już ok 10kkm i nie ma żandego problemu :bigok:
i po co przepłacać i się męczyć za dużo :bigok: :pub:

: śr maja 14, 2008 11:04
autor: uksz
Znalazłem przypadkiem u siebie w garażu intercooler od samochodu kia carnival.
Wymiary rdzenia to 28x28x7.Taki jak na zdjęciu przepraszam za jakość ale fotka robiona telefonem.
Czy warto adaptować taki intercooler na FMIC Golf IV 1.9 TDI AHF,czy lepiej pozostać przy serii?? W planach tylko wirus,turbo zostaje na razie seryjne choć wszystko sie może zmienić, to zależy od funduszy :P
Obrazek

: śr maja 14, 2008 12:55
autor: cowboy
uksz pisze:Czy warto adaptować taki intercooler na FMIC Golf IV 1.9 TDI AHF,czy lepiej pozostać przy serii??
nie warto się w to bawić ;)

założ duzy centralny FMIC

: śr maja 14, 2008 14:57
autor: andy_czarny
Matijas pisze:
luzipower pisze:andy_czarny napisał/a:

interesuje mnie reszta tzn jaki kupic IC?? ile rurek jakich i ile kolanek/lacznikow??

aha czy mozna uzyc do czegos seryjnych wezy czy tylko je wywalic



dołączam się ! czy ten uniwersalny z alegro będzie si do 160-180 km ? (nie wiem ile dokładnie mi wyjdzie. ale pytam !) czy lepiej od iveco ? on ma plastikowe boki do których się podłącza orurowanie - to nie rzutuje ? może tak być, czy trzeba przerabiać ?

stare węże chyba można wykożystać co ? ile rurek, kolanek itp. to już trzeba sobie samemu pomierzyć - zależne jak chcesz poprowadzić i ile i gdzie łączniki gumowe...
Ja się wpiąłem w ori dolot cały i jest oki, przejeździłem na tym już ok 10kkm i nie ma żandego problemu :bigok:
ale dales tylko wiekszy SMIC w miejsce seryjnego czy dales FMIC i od niego dolozyles tylko kilka rurek do seryjnego dolotu??

w sumie fajna sprawa bo nie bedzie widac nie seyjnych rurek, zmiesciles to pod seryjny zderzak??

: śr maja 14, 2008 16:08
autor: Matijas
andy_czarny pisze:ale dales tylko wiekszy SMIC w miejsce seryjnego czy dales FMIC i od niego dolozyles tylko kilka rurek do seryjnego dolotu??

w sumie fajna sprawa bo nie bedzie widac nie seyjnych rurek, zmiesciles to pod seryjny zderzak??
Dalem wiekszy IC z sharana taki jak Cowboy ma, wpiąłem się w ori dolot dokładając trochę rurek ale tez oru kupowanych na szrocie po taniości :bigok:

W sumie zrobienie całego FMICA u mnie, licząc sprzedanie mojego ori FMICA kupienie tego z sharana i dokupienie paru rurek na szrocie, wyniosło mnie ok 100-200 zł nie pamiętam dokładnie.

Oczywiście wszystko składałem i docinałem sam łącznie z lekkimi cięciami zderzaka pod którym schował się ICek :bigok:

: śr maja 14, 2008 18:16
autor: andy_czarny
masz jakies zdjecie jak to wyglada i jak to zamontowales ??

tzn gdzie zaczepy itp??

: śr maja 14, 2008 22:52
autor: Matijas
andy_czarny pisze:masz jakies zdjecie jak to wyglada i jak to zamontowales ??

tzn gdzie zaczepy itp??
cykne jakies fotki jak to wyglada pod maska, ale raczej jak zwykla seria;p

Icek nie jest na zadnych zaczepach tylko wcisnietyjak najglebiej w strone chlodnicy i przycisniety zderzakiem, na dole opiera sie o taki plastyk podłogi czy coś :grin:

Jedyne co to trzeba było odkrecic akumulator i półkę akumulatora żeby było łatwiej poprowadzic kolanka w dół do Icka ale potem spokojnie da sie to poskładac i jest jak byc powinno, a przy okazji wyczyściłem i pomalowałem półkę akumulatora na czarno :bigok:

[ Dodano: 14 Maj 2008 22:53 ]
aha pare, czy tam parenascie stron wczesniej sa wstawione zdjęcia jak w zderzaku u mnie Icek wygląda, a jak nie znajdziesz to sa fotki u mnie w temacie na 1stronie:)

: śr maja 14, 2008 23:16
autor: andy_czarny
ehh ale ja to do mk4 musze wcisnacwiec juz inna bajka niestety no ale zakupie IC od sharana ale od jakiej wersji 130KM i rurki jakeis i cos wymodze pozdro...
ehh jakto teraz zrobic hmmm czy IC moze prawie calkiem hlodnice zaslonic i chyba lepiej zeby mial jakeis chociaz 2 zaczepy...
i skad wziac te pierdzielone rurki i jakiej srednicy musza byc i ile?? najlepiej tak jak mowiliscie wyzej zeby byly ori od innej furki :/

: śr maja 14, 2008 23:39
autor: Matijas
andy_czarny pisze:ehh ale ja to do mk4 musze wcisnacwiec juz inna bajka niestety no ale zakupie IC od sharana ale od jakiej wersji 130KM i rurki jakeis i cos wymodze pozdro...
ehh jakto teraz zrobic hmmm czy IC moze prawie calkiem hlodnice zaslonic i chyba lepiej zeby mial jakeis chociaz 2 zaczepy...
i skad wziac te pierdzielone rurki i jakiej srednicy musza byc i ile?? najlepiej tak jak mowiliscie wyzej zeby byly ori od innej furki :/
cowboy na samym poczatku chyba napisal czy ktos po nim ile czego mniej wiecej potrzeba :grin: :bajer:

Wim że rurki kupowali chłopaki z leroy merlin na poręcze niklowane :green_fuck: a łączenia to gumy fagumitu :bigok:

Poczytaj dokładnie od początku, są wszystkie odpowiedzi, jest pare mk4 zFMICowanych;p wiec moze ludzi podpytac :bigok:

: czw maja 15, 2008 11:43
autor: andy_czarny
ale lepiej kupic te rurki na porecze albo z kwasiaka i z tych podlaczyc sie do tych rurek co zostaly z SMIC czy lepiej poszukac na szrocie ori rurek gumowych do IC i na nich podlaczac sie do starych wezy??

znalazlem turbinke wieksza wiec odrazy wymieni i turbawke :helm:

: czw maja 15, 2008 16:31
autor: Matijas
andy_czarny pisze:ale lepiej kupic te rurki na porecze albo z kwasiaka i z tych podlaczyc sie do tych rurek co zostaly z SMIC czy lepiej poszukac na szrocie ori rurek gumowych do IC i na nich podlaczac sie do starych wezy??
to zależy ajki chcesz efekt osiągnąć, bo chyba wytrzymałość tych ori jest wystarczająca nawet przy większym doładowaniu bynajmniej u mnei nie ma zadnych problemów nie puchna i nie zsadza nic, a jak chcesz zeby fajnie sie swiecilo pod maska to rob z kwasiaka albo polerowane albo niklowane, wiem ze te na porecze tez sa ok bo chlopaki nie narzekali :bigok:
aha i zeby nie zrzucało węży przy rurkach będziesz musiał naspawać na końcach rurek żeby nie zsadzało węży...
andy_czarny pisze:znalazlem turbinke wieksza wiec odrazy wymieni i turbawke
tak najlapiej bo będzie jedna robota :bigok: :grin:

: pn maja 19, 2008 21:07
autor: twardy
cowboy, ile może mieć średnio temperatura powietrza w dolocie po icku ?
Ja u siebie mam mniej więcej taki ic http://moto.allegro.pl/item364778573_in ... di_a4.html
i założyłem termometr przy średniej jeżdzie bez butowania pokazuje mi około 25-35 stopni C wiadomo że + - zależy to temperatury w danym dniu. Ciekaw jestem czy ten mój icek spełnia zadanie , no nie wiem może założe jeszcze taki sam termometr przed intercoolerem :bajer: Jaka temerature średnio pokazuje VAG w serii ?

: wt maja 20, 2008 09:20
autor: cowboy
twardy pisze:cowboy, ile może mieć średnio temperatura powietrza w dolocie po icku ?
przy zawirusowanych autach bez FMICa moze byc 80, 90 a nawet 100 i wiecej

przy butowaniu np od 60 do 140 na IV biegu po FMICu u mnie dochodzi do 45, na ori było 85