Strona 29 z 93

: sob kwie 07, 2007 01:07
autor: Ceglarz
Koledzy gdzie mogę dostać oryginalne wtyczki 8-pinowe takie jak sa np w lepszych Boxach?

: sob kwie 07, 2007 09:46
autor: damcio151
Adamm pisze:hehe zalezy od opornika :P

montowalem na zyczenie jednemu gosciowi dawke mial ustawiona na 4mg, opornik dalismy 440 ohm i wiesz jaka dawka wyszla na cieplym silniku po jego wlaczeniu? 1mg!!
przy 440 ohm...... większość montuje 390 :P , a im mniejszy opornik tym większe podniesienie dawki ....... ciekawe ile wtedy podniosło :blush:

[ Dodano: Sob Kwi 07, 2007 09:47 ]
Ceglarz pisze:Koledzy gdzie mogę dostać oryginalne wtyczki 8-pinowe takie jak sa np w lepszych Boxach?
szukaj w ASO

: sob kwie 07, 2007 10:37
autor: Adamm
damcio151 pisze:Adamm napisał/a:
hehe zalezy od opornika :P

montowalem na zyczenie jednemu gosciowi dawke mial ustawiona na 4mg, opornik dalismy 440 ohm i wiesz jaka dawka wyszla na cieplym silniku po jego wlaczeniu? 1mg!!

przy 440 ohm...... większość montuje 390 :P , a im mniejszy opornik tym większe podniesienie dawki ....... ciekawe ile wtedy podniosło :blush:
wszystko zalezy jaka dawke wyjsciowa masz ustawiona :)

jak sobie ustawisz 6mg to z opornikiem teoretycznie moglbys jezdzic non stop

: sob kwie 07, 2007 10:47
autor: damcio151
Adamm pisze:wszystko zalezy jaka dawke wyjsciowa masz ustawiona :)

jak sobie ustawisz 6mg to z opornikiem teoretycznie moglbys jezdzic non stop
Dokładnie , ale po co opornik jak ma być na stałe ? to lepiej puknąć w nastawnik... :bigok:

: sob kwie 07, 2007 11:08
autor: Adamm
damcio151 pisze:Adamm napisał/a:
wszystko zalezy jaka dawke wyjsciowa masz ustawiona :)

jak sobie ustawisz 6mg to z opornikiem teoretycznie moglbys jezdzic non stop

Dokładnie , ale po co opornik jak ma być na stałe ? to lepiej puknąć w nastawnik... :bigok:
no wlasnie :)

dlatego ustawia sie na 3.0 i jest dobrze i bezpiecznie

: sob kwie 07, 2007 12:51
autor: buxi
KrisT pisze:Moim zdanie najlepiej przełączać przy sciągnietej nodze z gazu... lub na postoju i wystrzegać się tego gdy silnik jest pod obciążeniem..
Jakie jest wasze zdanie?
Zgadzam sie w 100% pompa doznaje szoku heh jak sie ma poełen gaz i włącza opornik... !

: sob kwie 07, 2007 12:53
autor: KrisT
I właśnie to powinno być główną przestrogą aby podczas przyśpieszenia nie załączać oporniczka.. bo pompa dostaje niezłego kopniaka...

: sob kwie 07, 2007 12:55
autor: mario78
Im mniejszy opornik tym więcej paliwa.

: sob kwie 07, 2007 16:24
autor: dziechu
Adamm pisze:no wlasnie

dlatego ustawia sie na 3.0 i jest dobrze i bezpiecznie
Ale wcale mi to nie pasuje. Ustawianie dawki na pompie to ustawianie dawki poczatkowej. Pozniej w miare zwiekszania, wiekszy wplyw na dawke ma mapa i sygnal zwrotny. Jezeli wg mapy komp ustawia 20mg to pompa (nastawnik) musi dac wielkosc sygnalu zwrotnego 20mg i zmiana ustawien poczatkowej dawki niewiele zmienia. To nie jest tak ze jak ustawisz dawke poczatkowa 50% wyzsza, to w momencie kiedy komp zazada 20mg pompa w rzeczywistosci da 30mg - raczej da np. 24mg, czyli bardzo niewiele wiecej. Tylko oszukanie sygnalu zwrotnego lub zmiana map moze zwiekszyc dawke proporcjonalnie w calym zakresie.

: sob kwie 07, 2007 16:59
autor: buxi
A kiedy najlepiej włączać opornik ?
1. Podczas przyspieszania
2. jeszcze przed odpaleniem
3. na biegu jałowym podczas jazdy(włączasz luz załączasz opornik 5 bieg i jazda)
4. czy może podczas jazdy puścić gaz (wtedy spalanie wynosi 0 L i pompa nie pracuje) włączyć opornik i potem dodać gazu i jechać dalej?

Co o tym myślicie ?!

: sob kwie 07, 2007 17:09
autor: damcio151
buxi pisze:1. Podczas przyspieszania
tak
buxi pisze:2. jeszcze przed odpaleniem
nie
buxi pisze:3. na biegu jałowym podczas jazdy(włączasz luz załączasz opornik 5 bieg i jazda)
można i tak

: sob kwie 07, 2007 23:51
autor: dziechu
buxi pisze:A kiedy najlepiej włączać opornik ?
To nie ma znaczenia, dlatego czesto jest zamontowany na stale. Ale jezeli masz wylacznik, to wlaczaj kiedy potrzebujesz wiekszej mocy. Na biegu jalowym po prostu nie ma sensu.

: ndz kwie 08, 2007 01:00
autor: Szyszon
Czy u Was tez drastycznie wzroslo spalanie? U mnie gdy testowalem (obecnie staram sie go troche oszczedzac) wskazowka po kilkukrotnym bucie widocznie leciala w lewo...

: ndz kwie 08, 2007 08:32
autor: Adamm
Szyszon pisze:Czy u Was tez drastycznie wzroslo spalanie? U mnie gdy testowalem (obecnie staram sie go troche oszczedzac) wskazowka po kilkukrotnym bucie widocznie leciala w lewo...
hehe nie dziw sie, musisz sie z tym liczyc jesli zwiekszasz o tyle dawke paliwa