: sob kwie 07, 2007 01:07
Koledzy gdzie mogę dostać oryginalne wtyczki 8-pinowe takie jak sa np w lepszych Boxach?
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
przy 440 ohm...... większość montuje 390Adamm pisze:hehe zalezy od opornika
montowalem na zyczenie jednemu gosciowi dawke mial ustawiona na 4mg, opornik dalismy 440 ohm i wiesz jaka dawka wyszla na cieplym silniku po jego wlaczeniu? 1mg!!
szukaj w ASOCeglarz pisze:Koledzy gdzie mogę dostać oryginalne wtyczki 8-pinowe takie jak sa np w lepszych Boxach?
wszystko zalezy jaka dawke wyjsciowa masz ustawionadamcio151 pisze:Adamm napisał/a:
hehe zalezy od opornika
montowalem na zyczenie jednemu gosciowi dawke mial ustawiona na 4mg, opornik dalismy 440 ohm i wiesz jaka dawka wyszla na cieplym silniku po jego wlaczeniu? 1mg!!
przy 440 ohm...... większość montuje 390, a im mniejszy opornik tym większe podniesienie dawki ....... ciekawe ile wtedy podniosło
![]()
Dokładnie , ale po co opornik jak ma być na stałe ? to lepiej puknąć w nastawnik...Adamm pisze:wszystko zalezy jaka dawke wyjsciowa masz ustawiona
jak sobie ustawisz 6mg to z opornikiem teoretycznie moglbys jezdzic non stop
no wlasniedamcio151 pisze:Adamm napisał/a:
wszystko zalezy jaka dawke wyjsciowa masz ustawiona
jak sobie ustawisz 6mg to z opornikiem teoretycznie moglbys jezdzic non stop
Dokładnie , ale po co opornik jak ma być na stałe ? to lepiej puknąć w nastawnik...
Zgadzam sie w 100% pompa doznaje szoku heh jak sie ma poełen gaz i włącza opornik... !KrisT pisze:Moim zdanie najlepiej przełączać przy sciągnietej nodze z gazu... lub na postoju i wystrzegać się tego gdy silnik jest pod obciążeniem..
Jakie jest wasze zdanie?
Ale wcale mi to nie pasuje. Ustawianie dawki na pompie to ustawianie dawki poczatkowej. Pozniej w miare zwiekszania, wiekszy wplyw na dawke ma mapa i sygnal zwrotny. Jezeli wg mapy komp ustawia 20mg to pompa (nastawnik) musi dac wielkosc sygnalu zwrotnego 20mg i zmiana ustawien poczatkowej dawki niewiele zmienia. To nie jest tak ze jak ustawisz dawke poczatkowa 50% wyzsza, to w momencie kiedy komp zazada 20mg pompa w rzeczywistosci da 30mg - raczej da np. 24mg, czyli bardzo niewiele wiecej. Tylko oszukanie sygnalu zwrotnego lub zmiana map moze zwiekszyc dawke proporcjonalnie w calym zakresie.Adamm pisze:no wlasnie
dlatego ustawia sie na 3.0 i jest dobrze i bezpiecznie
takbuxi pisze:1. Podczas przyspieszania
niebuxi pisze:2. jeszcze przed odpaleniem
można i takbuxi pisze:3. na biegu jałowym podczas jazdy(włączasz luz załączasz opornik 5 bieg i jazda)
To nie ma znaczenia, dlatego czesto jest zamontowany na stale. Ale jezeli masz wylacznik, to wlaczaj kiedy potrzebujesz wiekszej mocy. Na biegu jalowym po prostu nie ma sensu.buxi pisze:A kiedy najlepiej włączać opornik ?
hehe nie dziw sie, musisz sie z tym liczyc jesli zwiekszasz o tyle dawke paliwaSzyszon pisze:Czy u Was tez drastycznie wzroslo spalanie? U mnie gdy testowalem (obecnie staram sie go troche oszczedzac) wskazowka po kilkukrotnym bucie widocznie leciala w lewo...