Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr maja 07, 2008 13:15

cowboy pisze:ładnie, tylko sie zastanawiam czy daloby rade założyć kolektor ssący z AWX dzięki czemu skróciłby się dolot na powrocie z FMIC
daloby to jakas odczuwalna przez dupohamownie zmiane?


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr maja 07, 2008 13:21

zaprzal pisze: daloby to jakas odczuwalna przez dupohamownie zmiane?
pewnie nie... chociaż na dużej trubinie być moze minimalnie zmniejszyłoby LAG-a

zawsze to 1mb rury fi 50 mniej czyli ile by to było pojemności ? - zapomniałem wzoru :P



Franek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: pn cze 19, 2006 23:12
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Franek » śr maja 07, 2008 20:50

Do jakiej mocy wystarczy taki uniwersalny intercooler w mk IV ??



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt maja 09, 2008 08:44

zaprzal pisze:daloby to jakas odczuwalna przez dupohamownie zmiane?
a jeszcze mi przyszło do głowy że sie FLOW poprawi :)

im mniej zakrętów i złączek tym lepiej...

u mnie z tym kiepsko więc żeby było zadane 1,35 Bara w kolektorze ssącym, to na wyjściu trubiny jest pewnie 1,5 tłoczone :)



Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Matijas » pt maja 09, 2008 09:06

Cowboy, jak wygląda i się sprawuje ori FMIC w ARL? masz jakies fotki? bo ja jakoś nie moge znaleźć i nie kojarze a ciekawym :chytry:


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt maja 09, 2008 09:28

Matijas pisze:ori FMIC w ARL?
ori FMIC w ARL jest taki cienki i duzy jak chłodnica, takie FMICe są w MKV 2.0 TDI

ogólnie starcza gdzieś do 1.7 moze 1,8 Bara

a wygląda tak

Obrazek



Awatar użytkownika
aadasiek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1043
Rejestracja: wt maja 22, 2007 12:18
Lokalizacja: Dęblin/Barbarówka
Kontakt:

Post autor: aadasiek » pt maja 09, 2008 11:11

oki Panowie jestem że tak powiem w temacie
IC już do mnie idzie :food:
teraz pytanie gdzie kupie rury i złączki oraz inne potrzebne gadżety jakies adresy linki
:okej: :okej: :okej:



Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Matijas » pt maja 09, 2008 16:28

cowboy pisze:ori FMIC w ARL jest taki cienki i duzy jak chłodnica, takie FMICe są w MKV 2.0 TDI

ogólnie starcza gdzieś do 1.7 moze 1,8 Bara

a wygląda tak
zacnie :grin: :grin: :grin: :bigok:
aadasiek pisze:oki Panowie jestem że tak powiem w temacie
IC już do mnie idzie
teraz pytanie gdzie kupie rury i złączki oraz inne potrzebne gadżety jakies adresy linki
tak przeczuwałem że FMICA rzeźbisz :chytry: :bajer:


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt maja 09, 2008 16:30

teraz pytanie gdzie kupie rury i złączki oraz inne potrzebne gadżety jakies adresy linki
dałbym Ci linka ale przecież wszystko jest w tym temacie w którym piszesz :)



andy_czarny
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: czw lut 28, 2008 00:50
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: andy_czarny » wt maja 13, 2008 14:44

Dobra chlopaki czyli zeby dac wiekszy IC do mk4 to najlepiej dac FMIC z jakiegos duzego transportera np iveco czy sprintera albo T4 i wsadzic to wszsytko pod zderzak od R32.
Rurki z nierdzewki i gumowe laczniki albo kolanka z takiej samej rurki i spawanie.

Na gumowych lacznikach chyba bedzie latwiej i taniej co???

Czy ktos ma na to dokladny przepis Tzn jaki IC jakie rurki jakie kolanka i ile czego potrzeba?

holera zeby to sie jeszcze pod seryjny zderzak zmiescilo bo przez ori zderzak od R32 caly koszt mozna x2 pomnozyc :/



Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » wt maja 13, 2008 14:52

andy_czarny pisze:Na gumowych lacznikach chyba bedzie latwiej i taniej co???
łatwiej moze tak ale jak dasz kolanka porządne to wcale nie taniej


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
aadasiek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1043
Rejestracja: wt maja 22, 2007 12:18
Lokalizacja: Dęblin/Barbarówka
Kontakt:

Post autor: aadasiek » wt maja 13, 2008 20:31

holera zeby to sie jeszcze pod seryjny zderzak zmiescilo
ja bede chciał zmieścic go pod serie także na pewno bede kombinował na wszelkie możliwe sposoby



andy_czarny
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: czw lut 28, 2008 00:50
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: andy_czarny » wt maja 13, 2008 22:17

adasiek przejzalem wszytkie fora i niestety trzeba pociac kratki w zderzaku :(

interesuje mnie reszta tzn jaki kupic IC?? ile rurek jakich i ile kolanek/lacznikow??

tez wolal bym pod seryjny do tego wieksza turbawke i bede celowal w 170 w AXR :P
ciekawe czy to zniesie :helm:

aha czy mozna uzyc do czegos seryjnych wezy czy tylko je wywalic :P
Ostatnio zmieniony wt maja 13, 2008 22:23 przez andy_czarny, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
luzipower
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 151
Rejestracja: wt kwie 01, 2008 22:24
Lokalizacja: Środa Wlkp. / Poznań
Kontakt:

Post autor: luzipower » wt maja 13, 2008 23:11

andy_czarny pisze:adasiek przejzalem wszytkie fora i niestety trzeba pociac kratki w zderzaku :(
zawsze można siatkę zamontować zamiast kratek !

[ Dodano: 13 Maj 2008 23:16 ]
andy_czarny pisze:
interesuje mnie reszta tzn jaki kupic IC?? ile rurek jakich i ile kolanek/lacznikow??

aha czy mozna uzyc do czegos seryjnych wezy czy tylko je wywalic :P
dołączam się ! czy ten uniwersalny z alegro będzie si do 160-180 km ? (nie wiem ile dokładnie mi wyjdzie. ale pytam !) czy lepiej od iveco ? on ma plastikowe boki do których się podłącza orurowanie - to nie rzutuje ? może tak być, czy trzeba przerabiać ?

stare węże chyba można wykożystać co ? ile rurek, kolanek itp. to już trzeba sobie samemu pomierzyć - zależne jak chcesz poprowadzić i ile i gdzie łączniki gumowe...


Mój projekt[b] (164 BHP / 356 Nm)[/b] - Zapraszam:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=167475

www.niezniszczalni.com/forum

CRASH TEST BORA 99-05
http://www.youtube.com/watch?v=tDUoEUT3XFA

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości