evolution pisze:W twoim rozwiazaniu twierdzilem ze nie pozbedziec sie surge przy zdjeciu obciazenia, bo kazde turbo vnt musi sapnac gdy znika obciazenie, ty twierdziles ze tego nie bedzie na twoim rozwiazaniu, ja ze bedzie.
i tego nie ma., za to wystarczy tylko przytrzymać dźwignię sterującą żeby turbomiało zadane duże ciśnienie doładowania i lekki ruch pedałem gazu a turbo sapie niczym lokomotywa, przy sterowaniu z ciśnieniem uzależnionym od pedału gazu dopiero zejście z 5000rpm z pedałem w podłodze powoduje tylko śladowy Surge, w normalnej jeździe tego nie usłyszysz ani nawet jak będziesz gazował na postoju czy też w trakcie jazdy. a z tyłu usłyszysz tylko z wydechu moment otwarcia kierownic kiedy sprężone spaliny blokowane przez zamknięte kierownice zostają nagle uwolnione, ale to jak wiemy nie jest surge.
evolution pisze:bo dalej twierdze tylko tyle ze jesli turbo pompuje to po zmniejszeniu dawki/obciazenia musi sapnac, i tego nie zmieni zadne cudowne rozwiazanie
właśnie sam przysmałeś że ty Swojego stanowiska nie zmienisz mimo żadnych "codownych rozwiązań" Ty twierdzisz że turbo nadal bedzie sapało a ja nadal twierdzę że nie bedzie sapało. bo jak nie pompouje niepotrzebnie to co ma sapać?
chyba że Ty ze złości że nie miałeś racji.
a skoro tak się upierasz że masz rację to może zbuduj taki układ i go przetestuj. pod jednym warunkiem a właściwie pod dwoma: nie wykorzystasz tego w celach odsprzedaży innym i i uczciwie się podzielisz spostrzeżeniami co do działania takiego układu, zarówno co do wad jak i zalet. przy codziennej jeździe nie jest potrzebne pompowanie na max. w sprincie jak najbardziej się przydaje, mój układ ma jeszcze tę niewielką wadę że w przy zmianie biegów w sprincie,jest chwilowe zmulenie spowodowane tym że VACu musi ponownie wciągnąć sztangę a turbina ponownie się rozpędzić,i tu miałeś racię z tym że już mam pomysł jak to zniwelować ale z tym poczekam jak będzie cieplej bo nie chce mi się na każdy wjazd do garażu ściągać zderzaków, a marznąć też ochoty nie mam. wystarczy wprosty układ wzbogacić ten system sterowania, gdzie po wciśnięciu gazu dźwignia sterująca zostanie przez 2-3s podtrzymana w pozycji max doładowanie. am już pomysł jak to zrealizować i wiem że to zadziała, jednak wiem też każdą zmianę trzeba gruntownie przemyśleć bo inaczej może się to źle skończyć.
nie jestem alfą i omegą uczyłem się, uczę się i uczyć będę się do ostatnich swoich dni, i ty też alfą i omegą nie jesteś, nawet Einstein nie był
a co do Ciebie to Spawacz się nie myli.
skory do dzielenia się tą wiedzą nie jesteś.
a skoro tak nadal uparcie twierdzisz ze surge bedzie to masz tu link do schematu mojego sterowania i wyjaśnioną zasadę działania.:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=176&t=452121" onclick="window.open(this.href);return false;
i wypisz mi co tu jest zwalone skoro jesteś jasno widzem.
evolution pisze:dla mnie nagrada jest patrzenie jak inni bladza wiec nieodpowiadanie na proste pytania jest dzialaniem wynikowym w celu otrzymania nagrody.
z tego co widzę to spawacz ma 100% rację.
P.S. Ciebie
evolution, też regulamin obowiązuje skoro ja dostałem warny za powtarzające się posty to Ty jesteś wyjątkiem?
to że masz firmę nie zwalnia cię z obowiązku do stosowania się do regulaminu oraz do stosowania się do zasad współzycia między ludzkiego. a do wszystkich innych wstrzymajmy się ze stosowaniem Epitetów. czasem w nerwach człowiek mówi to czego normalnie by nie powiedział a jeśli nawet ktoś nie jest w nerwach to pewne rzeczy niech dla Siebie zachowa.
na innych forach mogą chłopaki prowadzić kulturalną dyskusję i w przyjaznej atmosferze to możemy i MY. podwarunkiem że będziemy chcieć.