Strona 28 z 93
: czw kwie 05, 2007 22:17
autor: cowboy
twardy pisze:A co to takiego
to taki notlauf, tylko ze po wyłaczeniu i właczeniu zapłonu nie naprawia sie
umfall -czyli wysranie sie motoru...
: czw kwie 05, 2007 22:18
autor: twardy
aha
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
: czw kwie 05, 2007 22:30
autor: KrisT
panowie dziś dołączyłem do grona posiadaczy TDI+R
![okej :okej:](./images/smilies/okej.gif)
Mój pasek ma wtryski z ASV (złota seria..) co znacznie polepszyło jego przyśpieszenie i v max ale rezystor tuning dodany do tego układu spowodował.... baardzo szeroki uśmiech na mojej twarzy....
Oczywiście wył. zamontowany w aucie i nastawny rezystorek (taki malutki zamknięty, akurat znalazłem w gratach) ustawiony na 400 ohm, Stanąłem autkiem lekko ruszyłem bez gazu i po chwili wcisnąłem pedał efekt zajeb..... a oponki tylko popiskiwały. Trzeba uważać bo szybko obroty się kończa na 1 i 2 biegu.
A turbina nieżle dostaje kopa, ciśnienie podskakuje momentalnie do max wartości , a tylko tak delikatnie passacine testowałem.. Jutro przetestuje inne wartości rezystorka..
a propo mógłby ktos zrobić fotoporade jak oszukać map sensor o te 200mbar?
: pt kwie 06, 2007 03:56
autor: twardy
KrisT pisze:a propo mógłby ktos zrobić fotoporade jak oszukać map sensor o te 200mbar?
na razie wszyscy czekamy na jednego odważnego a póżniej się posypie
430ohm + 1,2 bara
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
: pt kwie 06, 2007 07:01
autor: eku_suci
twardy pisze:na razie wszyscy czekamy na jednego odważnego a póżniej się posypie
430ohm + 1,2 bara
no to ja bylem ten pierwszy odwazny
![satan :satan:](./images/smilies/satan.gif)
na ostatnim spocie w Łodzi z kolega
Gtitnerem rozkrecilismy ECU i okazalo sie ze mam MAP'a do 2500mbar'a długo nie czekałem i szybko sie wpiolem opornikiem najpierw +100mbar a wczoraj wieczorem 200mbar jeszcze nie mielem okazji sie przejechac na tym wiekszym doładowaniu. Wszystko sie okaze na hamowni! Noi oczywiscie musze zainewstowac w wskaźnik doładowania
![satan :satan:](./images/smilies/satan.gif)
pozdrawiam
: pt kwie 06, 2007 08:05
autor: cowboy
eku_suci pisze:na ostatnim spocie w Łodzi z kolega
Gtitnerem rozkrecilismy ECU i
po krótkiej konsultacji telefonicznej z cowboy'em
eku_suci pisze:okazalo sie ze mam MAP'a do 2500mbar'a
kup autogauge od Dabtunera(allegro) indiglo lub mroczne widmo
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
: pt kwie 06, 2007 08:08
autor: eku_suci
cowboy pisze:po krótkiej konsultacji telefonicznej z cowboy'em
dokladnie zapomnialem dodac
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
: pt kwie 06, 2007 17:53
autor: buxi
Zainstalowałem sobie dzisiaj opornik 390 ohm i jest super najabrdziej czuć na 2 biegu jak sie włacza to wciska w fotel polecam... p.s. jest to do końca bezpieczne jak bede tego używał sporadycznie...??
: pt kwie 06, 2007 18:04
autor: damcio151
buxi pisze:p.s. jest to do końca bezpieczne jak bede tego używał sporadycznie...??
Jest to bezpieczne jeżeli nie używasz tego ciągle ( na stałe)
: pt kwie 06, 2007 18:49
autor: wosiek
ja jeździłem na oporniku około pół roku na stałe i nic się nie działo:D czyli jakieś 20tyś km zrobiłem na oporniku a silniczek dalej igła
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
no tylko turbo niezbyt....
: pt kwie 06, 2007 18:53
autor: buxi
damcio151 pisze:Jest to bezpieczne jeżeli nie używasz tego ciągle
No nie jeżdze na stałe i nie będe :Dtylko czasami jak mocy braknie heheh
: pt kwie 06, 2007 20:42
autor: KrisT
Tak sobie myśle.... w czym ma być szkodliwe to odrobine zwiększenie dawki? Przeciez przy chipsie tez zostaje podniesiona dawka i to znacznie oraz oczywiście o 250 do max 300mbar ciśnienie na turbinie (turbina fabryczna 1Z) i jakoś ludzie jezdzą po kilkadziesiąt tyś km...
Ja bałbym się raczej o pompe bo podczas jazdy a szczególnie na przyśpieszeniu dostajemy małego "kopniaka w plecy" spowodowanym nagłym zwiększeniem dawki paliwa po przeł. się na rezystor. Turbina też dostaje swoje w dupe bo znacznie szybciej wchodzi na obroty ale mniejsza z tym...przy chipie ma znacznie cięższe życie.
![helm :helm:](./images/smilies/helm.gif)
Tylko zastanawia mnie czy takie nagłe obciążenie pompy nie skróci jej życia?
Moim zdanie najlepiej przełączać przy sciągnietej nodze z gazu... lub na postoju i wystrzegać się tego gdy silnik jest pod obciążeniem..
Jakie jest wasze zdanie?
: pt kwie 06, 2007 22:16
autor: damcio151
KrisT pisze:w czym ma być szkodliwe to odrobine zwiększenie dawki?
Odrobinę
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
, toż to prawie 2mg/R
KrisT pisze:oraz oczywiście o 250 do max 300mbar ciśnienie na turbinie
No właśnie........ Wtedy jest dobrze mieszanka dobrana.........
: sob kwie 07, 2007 00:18
autor: Adamm
damcio151 pisze:KrisT napisał/a:
w czym ma być szkodliwe to odrobine zwiększenie dawki?
Odrobinę
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
, toż to prawie 2mg/R
hehe zalezy od opornika
montowalem na zyczenie jednemu gosciowi dawke mial ustawiona na 4mg, opornik dalismy 440 ohm i wiesz jaka dawka wyszla na cieplym silniku po jego wlaczeniu? 1mg!!