Strona 28 z 184

: pt mar 21, 2008 11:35
autor: janu5z
rumianko, o to to właśnie wydech z nierdzewki fajna sprawa.....aha bym o najważniejszym zapomiał :bigok: dla Ciebie.

73!

: śr kwie 09, 2008 00:20
autor: masakra
FMIC mode on :grin:

Intercooler od renault megane, wpięty w oryginalne orurowanie. Orurowanie z kwasowki + kolanka

a to bylo tak:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

witam

: śr kwie 09, 2008 00:30
autor: pjo_trek
Mam golfa 1.9 td 75km z silnikiem AAZ... Bardzo sie napaliłem na intercooler.. Przegladam wypowiedzi juz któryś dzien:) Mam pytanka: Jak moge podłączyć czujnik temperatury i cos tam EDU (Co to jest?)? Gdzie się je montuje i co najlepiej zrobić w mojej sytuacji?:) Robie FMIC od samych podstaw i jezeli macie jakies rady to bardzo prosze piszcie.. Z tego co wyczytałem to IC ma być cienki i o jak największej powierzchni, przewody musza być odporne na oleje i prowadzone w sposób jak najmniej skomplikowany.. Czy turbina ma na to jakis wpływ? Skad mam wiedziec czy moja turbinka jest wystarczajaco mocna?

: śr kwie 09, 2008 09:21
autor: cowboy
masakra, dobra robota, punkcik poleciał :)

: śr kwie 09, 2008 10:46
autor: To_mas
pjo_trek, poczytaj temat od początku !!!
ja Ci tylko powiem tyle ze zakłądanie IC do seryjnego AAZ nie ma sensu wg mnie

: śr kwie 09, 2008 13:55
autor: pjo_trek
a dlaczego nie ma sensu? W sumie to jedzi sie dobrze i bez IC..

: pt kwie 11, 2008 00:37
autor: aw69
Rumianko mega profi robota......jedyne co bym zmienil to na górnej rurze od fmica do kolektora ssącego dalbym gdzies polowie tej rury łącznik elastyczny, przy takich calosciowych rurach zamocowanych na sztywno jest niebezpieczeństwo ze przy naprężeniach silnika na poduszkach moze gdzies zerwac łącznik przy kolektorze albo połamać rure, a druga sprawa to problem przy zmianie rozrządu trzeba demontowac caly przod zeby sie tam dostac.

: wt kwie 15, 2008 21:55
autor: rumianko
aw69, faktycznie by mogła byc dana jeszcze gdzies jedna złaczka - kolanko 90 stopni,
ale ogolnie jeszcze nic sie nie wypieło i nic sie nie stało z orurowaniem itp., zobaczymy jak dmuchne wiecej co bedzie.

pozatym specjalnie były kupowane złaczki silikonowe ktore moga o wiele bardziej sie odchylac niz fagumit 18 razy wzmacniany :D

: śr kwie 30, 2008 18:03
autor: luzipower
powoli też się zapieram za FMIC

powiedzcie mi jedno - od czego najlepiej podpasuje do bory ?

to troche drogie co ? i no name...
http://www.allegro.pl/item353496253_uni ... fmic_.html

a może ten od MK4 150 KM
http://www.allegro.pl/item353744210_vw_ ... di_a3.html

chodzi mi o to, aby stosunkowo mało napotkać problemów z montażem ! a zacząć trzeba od FMIC, orurowanie to będzie dłuższa rzeźba...

: śr kwie 30, 2008 18:32
autor: Sztomel
luzipower pisze:powoli też się zapieram za FMIC
luzipower pisze:a zacząć trzeba od FMIC,
skoro ma być FMIC to dlaczego chcesz kupić SMIC od 150 KM ?
masz klimę i oryginalny przedni zderzak ?
musisz zdjąć ten zderzak i na podstawie podanych wymiarów tego pierwszego FMICA z allegro obliczyć czy Ci wejdzie, czy trzeba ciąć i ile i czy dać sobie z nim spokój a poszukać innego lub wymienić przedni zderzak

: śr maja 07, 2008 10:08
autor: aw69
ostatnio wsytrugalem cos takiego w mkIV TDI AHF:

Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

zderzak troche podciety, generalni duzy problem z kratkami w mkIV ratuje tylko zderzak od R32

: śr maja 07, 2008 10:19
autor: luzipower
to jest FMIC z allegro - ten uniwersalny ?

w borze jest chyba takli sam zderzak - mówisz, że nie da się bez zmiany zderzola ? ktoś robił w borze ? narazie zbieram info co mnie może spotkać !

: śr maja 07, 2008 10:22
autor: aw69
to jest FMIC z allegro - ten uniwersalny ?
tak to ten fmic, no naprawde ciezko to innaczej rozwiac kratki mocno ograniczają miejsce na puszczenie rur dolotowych do fmica zeby nie one to lajcik

: śr maja 07, 2008 12:22
autor: cowboy
ostatnio wsytrugalem cos takiego w mkIV TDI AHF:
ładnie, tylko sie zastanawiam czy daloby rade założyć kolektor ssący z AWX dzięki czemu skróciłby się dolot na powrocie z FMIC - kwestia czy zmieści się razem z rurą do filtra powietrza ?
aw69 pisze:w mkIV ratuje tylko zderzak od R32
no tak to juz sprawdzone - R32 pasuje idealnie

FMIC z Iveco 2.8 turbo daily - robota kolegi hacper
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... &start=105

Obrazek