Garrett GTB do TDI PD
: pt mar 09, 2012 23:13
potwierdzam to co evo mówi
NIE MA PRAWA DZIALAC POPRAWNIE a dlaczego to wie kazdy kto zalozyl i wystroil chociaz jedno gtb z normalnym skutkiem. gwarantuje ci ze taka przerobka wywola usmiech zazenowania na kazdej twarzy ktora chociaz raz przerobila poprawnie i wystroila gtb 2260vk.Fahoo pisze:mrozoo, no to jestes w błędzie ty i evolution
turbo bedzie normalnie działać
nie wykonuje przerobek innych gtb niz montowanych u mnie i to tylko przy wykonywaniu u mnie calej uslugi - informacja jak przerobic gtb dobrze to towar mocno deficytowy, a ze sie wszyscy rzucili na to jak szerbaty na suchary bo zwietrzyli latwa kase i jak widac - co zreszta sprawdzisz zapewne montujac ta dmuchawe- ciezko o dobrze przerobiona to sam rozumieszmatgym pisze:Napisz mi poprosze cene ewentualnej przerobki zeby to mialo szanse dzialac, na pw moze byc...
Powiedz mi i innym ladnie jakie cisnienie masz na TAKIM przerobieniu gtb2260 , jak szybko to cisnienie w skali obrotow osiagasz, i jaka moc plujesz na takiej przerobce..arwam pisze:po uszczelnieniu tej obudowy o ile turbo jest w dobrej kondycji można zrobić pod ukosem ale nie tak jak jest na fotkach i po wydłużeniu i to znacznym cięgna po to żeby sztangi nie kosiło bo inaczej siłownik nie będzie działał płynnie, i membrana się szybko rozleci...
można też za pomocą "przekładni dźwigniowej powiększyć zakres wykonawczy sztangi choć to może i nie estetycznie wyglądałoby,
co do komentarzy że nie bedzie działać to od razu mówię że na chwilę obecną mam tak zrobione przy BV43A i działa. mam wariant pierwszy i nic się nie dzieje. co ważne jedyna sytuacja kiedy ciśnienie się wachnie to moment osiągnięcia max zadanego ciśnienia po gwatłowtnym wciśnięciu gazu do pogłogi. overboost jest nie wielki to 0,15-0,2bara i już od momentu ustalenia ciśnienia trzyma już do końca stabilnie ciśnienie.
w zakresie od 2000-5000rpm ciśnienie podnosi się tylko 0,1bara ale to wynika ze specyfiki zastosowanego układu sterowania VNT i jego współdziałania z ori gruszką od BV43A. przy gruszce od VNT15 , ciśnienie nawet jeśli się podnosiło to nie było to widoczne na manometrze.
rozumiem że sterowniki elektroniczne działają według innych zasad bo ich nie interesuje RÓŻNICA CIŚNIEŃ pomiędzi kolektorem ssącym a podciśnieniem w gruszce. i że mają narzucone wartości a jeśli wartości aktualne nie mieszczą się w zadanych ECU "głupieje" skutkiem czego mamy overboosty i tryby awaryjne.
zanim zarzucicie że to nie ma prawa działać to proponuję żeby osoby które mają zamiar napisać że nie zadziała, żeby założyły, wysterowały, i przetestowały a nie pisały że nie zadziała jakto niektórzy użytkownicy nawet w tym temacie udzielający się, pisali kiedyś że mój systemnie ma prawa zadziałać jeszcze zanim on został na samochodzie przetestowany.
jeśli ktoś nie wierzy że to działa, to niech zapyta kolegów Daron7 albo Kanclerz.
bo to co często wydaje się że nie powinno działać działa i to wyśmienicie.
tylko że jak się analizuje działanie jakiegoś mechanizmu to proponuję, analizować w kategoriach bezwzględnych wartości, w tym również ujemnych, mój mechanizm jeśli go rozpatrywać w katogoriach względnych nie ma prawa działać a jednak w rzeczywistości działa.
czyżby zapachniało mi narcyzmem?evolution pisze:nadazy ktos za mna w przerobkach gtb???
JA NIE PISZE O UKOSIE GRUSZKI widac nie masz pojecia o gtb22 jak ktos kto przerabial omawiana turbinearwam pisze:evolution, mam BV43A i po zastosowaniu flanszy miałbym gruszę w środku kolektora wydecowego.
ciśnienie doładowania obecnie 1.3bara overboosty 0.2bar
w GT20 też miałem siłownik pod ukosem. zapytaj Daron'a jak turbo pracowało. i też na tylko 1.3bara bo powyżej już sprzegło się ślizga.
co do wstawania GT20 było celowo nieco na ograniczniku ustawione tak aby nie wstawało poniżej 2000rpm zwłaszcza w gwałtowny sposób, duże doładowania na tych turbinach poniżej 2000rpm już zebrały zbyt duże żniwo w postaci pokrzywionych korb, połamanych podpór wału korbowego, oraz połamanych wałów.
o uszkodzenia silnków TD przy dużym doładowaniu zapytaj Apsik'a i Euglen'a.
a wiem o czym mówię bo u mnie zawsze działało wszystko na czystej mechanice więc mi nie mów że mylę jedne turbiny z drugimi.
co do mocy to najpierw sprzęgło dopiero bedzie wiarygodny pomiar mocy.
a fakt że od montażu do chwili pierwszych poślizgów sprzęgła od VR'a o czymś świadczy.