Strona 28 z 98

: wt kwie 14, 2009 15:35
autor: Matijas
cobreti pisze: poloska 700 zl z przegubami od razu wzmocniona do wiekszej mocy i trzeba stroic:)
ło matko strsznie duzo peelenow;o;o a od ARL`a nie podejdzie?

: wt kwie 14, 2009 15:51
autor: cobreti
Bylem w seacie i sprawdzali ze sa takie same i w ASZ i w ARL i cena 1300 zl:))) wiec wole za 700 miec juz wzmocniona bo grubosc rurki seryjnej to 1 mm a ta ma teraz 2mm wiec 2 razy mocniejsza a jak celuje w takie moce to bedzie potrzebne:)

: wt kwie 14, 2009 15:55
autor: Matijas
cobreti pisze:Bylem w seacie i sprawdzali ze sa takie same i w ASZ i w ARL i cena 1300 zl:))) wiec wole za 700 miec juz wzmocniona bo grubosc rurki seryjnej to 1 mm a ta ma teraz 2mm wiec 2 razy mocniejsza a jak celuje w takie moce to bedzie potrzebne:)
no tak faktycznie, ale w uzywce z allegro moze daloby rade cos taniej znalezc;)

: wt kwie 14, 2009 15:58
autor: cobreti
Na allegro byly uzywane po 360-400 zl.
No nic poszukuje dalej chetnego a jak nie uda mi sie to bede musial albo przelozyc dopiero na maja bo nie ma wolnego terminu albo jakos jutro wymknac sie z pracy i odebrac fure i pojechac :helm:

: śr kwie 15, 2009 20:52
autor: joker66
A czy po zmianie programu ze 110 na ok 140 KM z turbawki i z EGR nie będzie wycieków oleju???

Dodam ze mam teraz silniczek suchutki jak z fabryki

: śr kwie 15, 2009 21:02
autor: sagon
Nie będzie i nie powinno być żadnych wycieków.A jeżeli jakieś się pojawią,to nie z winy softu,tylko zużycia materiału.
Zalecałbym jeszcze zmianę kolektora ssącego na taki od arl-a.Ma on duży wpływ na poprawę dynamiki silnika.

: śr kwie 15, 2009 22:07
autor: joker66
A jeżeli nie zmienia to chyba autku nic sie nie stanie??

: śr kwie 15, 2009 23:34
autor: siebyl1
witam.
ja mam pytanko o zużycie paliwa, jak ono wygląda po wirusie?

: śr kwie 15, 2009 23:57
autor: CrocodileReggae
minimalnie spada... przy zachowaniu stylu jazdy

ale po chipie trudno go zachować...

: czw kwie 16, 2009 17:24
autor: cobreti
Wiec jestem po strojeniu :mrgreen:

Wielkie dzieki dla Rogala za wszystko co zrobil dla tej mojej padaki :lizus:

musialbym przeczyscic pompki lub wymienic na nowe(lub jeszcze lepsze) bo te moje juz sa zdezelowane :cry: a dodatkowo gdzies mi ucieka powietrze jakas mala dziurka i musze to znalezc bo gdzies syczy :)

Wykres po 3 godzinach katowania, 120 stopni temperatura oleju i 22 stopnie w pomieszczeniu wiec jak by bylo chlodniej to wyjdzie wiecej :lizus:

Oki wiec pochwale sie wykresikiem. Ibizka lata bardzo ladnie, zbiera sie tez zajebiscie. Laga prawie brak moze malutki z 1 na 2 ale przy szybkiej zmianie biegow nieodczuwalny.

Silnik wysterowany malina. Nawet nie drgnie na biegu jalowym a wczesniej trzasl sie jak galareta :twisted:

Uklony dla Rogala za 7 godzin meczarni :wink:

Obrazek

http://img90.imageshack.us/img90/2121/wykresik220km.jpg a tutaj bezposredni link do duzego zdjecia(mozna powiekszac sobie)

: czw kwie 16, 2009 19:28
autor: Matijas
cobreti, jak wrazenia z dupohamowni prze strojeniem na big turbo i po?

No to sie ladnie Witek napocil przy tym cudaku Twoim;) Gratki fajny wykres:)

Ps. bedziesz dzisiaj na C? :chytry:

: czw kwie 16, 2009 19:52
autor: cobreti
Wrazenie suuuuper:)
Dzisiaj niestety w pracy do 22:30 wiec nie bede juz jechal na C moze w niedziele podskocze.

Powiem Ci tak ze nie ten sam samochod jak byl wczesniej nic nie trzesie, jezdzi jak szalony:)
Jest super

: czw kwie 16, 2009 20:11
autor: sagon
No wreszcie jakiś fajny wynik.Gratki.

: czw kwie 16, 2009 21:53
autor: jaro4444
Cobreti to widzę, że w tego niebieskiego padła coś wycisneliście ;)
A jak kolega z BLT - ma już ochotę na szmoc? :grin:

cobreti pisze:Wykres po 3 godzinach katowania, 120 stopni temperatura oleju i 22 stopnie w pomieszczeniu wiec jak by bylo chlodniej to wyjdzie wiecej :lizus:
To jak Ci mówiłem - pewnie do roboty nie zdążyłeś :rotfl: