Strona 27 z 93

: czw kwie 05, 2007 15:56
autor: Gitner
cowboy pisze:Gitner, jaki opornik wrzucił ? +100 czy + 200 mBar?
Narazie ten mniejszy, ma kable wyprowadzone z kompa i moze sobie opory zmieniac juz na zewnatrz, z tego co mowil ma na hamownie zapodac wiekszy..
jak ma regulowany na pompie to moze dodać jeszcze troche koksu do granicy dymienia
No wlasnie na regulowany ma wymienic na pompie.. nie moge sie wyniku doczekac, w sobote zobacze czy u siebie dam rade taki myk zrobic, ale daje sobie 5% ze mapsensor jest nowszy (8bit sterownik)
damcio151 pisze:też musze nad tym pomyśleć , ale ja chyba nie mam "tego" ECU :(
Dopoki nie sprawdzisz nie bedziesz wiedzial, a sprawa jest latwa. Jesli ma byc regulowany z zewnatrz robisz otworek w obudowie, prowadzisz dwa kableki od opornika na plytce, wyciagasz na zewnatrz i pomiedzy nie wpinasz dodatkowy opor.

: czw kwie 05, 2007 16:17
autor: dziechu
damcio151 pisze:też musze nad tym pomyśleć , ale ja chyba nie mam "tego" ECU
Wszystkie sa 'tego', tzn. wszystkie maja czujnik cisnienia ktory mozna oszukac, moze tylko byc to w innym miejscu i ewnetualnie inna wartosc oporu oszukujacego:)

: czw kwie 05, 2007 16:21
autor: Gitner
dziechu pisze:Wszystkie sa 'tego', tzn. wszystkie maja czujnik cisnienia ktory mozna oszukac, moze tylko byc to w innym miejscu i ewnetualnie inna wartosc oporu oszukujacego:)
Heh tylko powiedz ktory i o ile...

Pozdro
Gitner

: czw kwie 05, 2007 16:24
autor: cowboy
inna wartosc oporu oszukujacego:)
wartośc ta sama
wymiana ori 10k na 18k podnosi cis. ~ 100 mbar na 27k o ~ 200 mbar

tyle że stare map sensory są do 2000 mbar co powoduje że może być ZONK gdy faktycznie dostaną np 2200 mBar z turbiny - można sobie zrobić kuku :(

ostanie 3 cyfry dobergo nowszego MAP sensora to 210 lub 211 !!!!

[ Dodano: Czw Kwi 05, 2007 16:25 ]
Gitner, zróbcie fotoporade

aha i trzeba uszczelinić dobrze tą dziurkę w obudowie sterownika... no i wskaźnik doładowania obowiązkowo !!

: czw kwie 05, 2007 17:16
autor: olek256
no tak, ale wieksza przepustowosc turbiny=wieksze obroty=szybsze zuzycie turbiny..... nie mam racji? :chytry:

: czw kwie 05, 2007 19:25
autor: Gitner
cowboy pisze:Gitner, zróbcie fotoporade
W sobote pstrykne kilka fotek przy okazji rozbierania swojego..
aha i trzeba uszczelinić dobrze tą dziurkę w obudowie sterownika...
No to bylo wiadome..
no i wskaźnik doładowania obowiązkowo !!
Tego u kumpla jeszcze nie ma.. Jak sie okaze ze ja mam starego mapa to sie potne...

Pozdro
Gitner

: czw kwie 05, 2007 20:10
autor: damcio151
cowboy pisze:ostanie 3 cyfry dobergo nowszego MAP sensora to 210 lub 211 !!!!
muszę sprawdzić obowiązkowo
Gitner pisze:W sobote pstrykne kilka fotek przy okazji rozbierania swojego..
:bigok:

: czw kwie 05, 2007 20:46
autor: twardy
dziechu pisze:damcio151 napisał/a:
też musze nad tym pomyśleć , ale ja chyba nie mam "tego" ECU


Wszystkie sa 'tego', tzn. wszystkie maja czujnik cisnienia ktory mozna oszukac, moze tylko byc to w innym miejscu i ewnetualnie inna wartosc oporu oszukujacego:)
Czyli nawt starsze ECU można zopornikować ?
Jak myslicie na jakim najwyzszym ciśnieniu doładowania można jeżdzić?

: czw kwie 05, 2007 21:22
autor: damcio151
twardy pisze:Czyli nawt starsze ECU można zopornikować ?
Jak myslicie na jakim najwyzszym ciśnieniu doładowania można jeżdzić?
wg dziechu tak , wg cowboy nie :P , też bym chciał to wiedzieć ...... a co jeśli zopornikuje się stare ECU ??coś się zepsuje ?? ECU , czy turbo ??

: czw kwie 05, 2007 21:27
autor: cowboy
damcio151 pisze:coś się zepsuje ?? ECU , czy turbo ??
moim skromnym zdaniem turbo moze powiedziec papa :P

to nic ze oszukasz map sensor, skoro faktyczne cisnienie które dostanie wężykiem bedzie poza zakresem pracy

[ Dodano: Czw Kwi 05, 2007 21:28 ]
ja nie napisałem że nie mozna jeździć :P

jak ktoś ma cohones niech instaluje :P

: czw kwie 05, 2007 21:31
autor: damcio151
cowboy pisze:moim skromnym zdaniem turbo moze powiedziec papa :P
cowboy pisze:jak ktoś ma cohones niech instaluje :P
eee to lepiej nie :P

[ Dodano: Czw Kwi 05, 2007 21:32 ]
cowboy pisze:to nic ze oszukasz map sensor, skoro faktyczne cisnienie które dostanie wężykiem bedzie poza zakresem pracy
czyli jak ECU nie będzie już widział jakie ciśnienie jest to nie odetnie ?? dobrze rozumiem ??

: czw kwie 05, 2007 21:45
autor: twardy
a nie złapie notlaufa :bajer:

: czw kwie 05, 2007 21:49
autor: cowboy
damcio151 pisze:czyli jak ECU nie będzie już widział jakie ciśnienie jest to nie odetnie ?? dobrze rozumiem ??
nie wiem - jak chcesz sie przekonać sprawdz :)

nie wiadomo jak zareaguje MAP sensor - i jaką wartośc poda do ECU

mądrzy ludzie mówią żeby nie stosowac bo sie turbo moze wysrac..

[ Dodano: Czw Kwi 05, 2007 21:52 ]
twardy pisze:a nie złapie notlaufa
złapie unfalla :P

: czw kwie 05, 2007 21:53
autor: twardy
złapie unfalla :P
:shock: :shock: :shock:
A co to takiego :wink: