Strona 27 z 184

: śr mar 12, 2008 17:31
autor: To_mas
arek wamej pisze:Jest sens założyć bo na mieście kiedy jedziesz z niewielką prędkością to masz znikome chłodzenie IC.
no właśnie więc sensu nie ma :P
Ja jak śmigam po mieście to jade wolniutko rzadko przekraczam 2,5 tyś obr :)
zaprzal pisze:pytanie tylko, czy nie lepiej to rozpylic DO dolotu
a wpływ tego na silnik ??diaz34, a jaki Ic i wentylator z czego masz na mysli ??

: śr mar 12, 2008 18:28
autor: zaprzal
a wpływ tego na silnik ?
jaki?

: pt mar 14, 2008 01:12
autor: To_mas
zaprzal pisze:Cytat:
a wpływ tego na silnik ?


jaki?
jakbym wiedział to bym sie Ciebie nie pytał :P
no moze to mieć jakieś negatywne skutki ??

: pt mar 14, 2008 09:47
autor: zaprzal
To_mas pisze:
zaprzal pisze:Cytat:
a wpływ tego na silnik ?


jaki?
jakbym wiedział to bym sie Ciebie nie pytał :P
no moze to mieć jakieś negatywne skutki ??
nie badalem tego :jezor: na pewno da sie to zle zrobic, jesli przesadzisz z rozpylaniem mikstury ;)

: pt mar 14, 2008 22:15
autor: DANIEL LHR
zaprzal pisze:jesli IC ma dobry nawiew i uzyjesz jakiejs mieszanki ktora latwo odparowuje (woda+alkohol?)... to moze cos pomoc

pytanie tylko, czy nie lepiej to rozpylic DO dolotu
jestem ciekawy co dokładnie daje natrysk wody do kolektora ssacego ,gdzies słyszałem ze obniza temperature gazów spalinowych EGT
ciekawe co jeszcze ? I czy to bezpieczne takie lanie wody do cylindrów?

: sob mar 15, 2008 00:52
autor: zaprzal
DANIEL LHR pisze:I czy to bezpieczne takie lanie wody do cylindrów?
lanie wody nie jest bezpieczne. pogniesz korby :green_fuck:

: sob mar 15, 2008 09:30
autor: souler
zaprzal pisze:
DANIEL LHR pisze:I czy to bezpieczne takie lanie wody do cylindrów?
lanie wody nie jest bezpieczne. pogniesz korby :green_fuck:
przesądy i zabobony :jezor: woda jest najlepsza na ugaszenie zapalow napalonego kierowcy :helm:

: ndz mar 16, 2008 10:46
autor: dzidzia24
Niedługo będę kombinował z natryskiem wody na IC .Myślałem aby użyć taki termometr a jego czujnik zamontować w obwodzie IC. Skala termometru od-50 do +70 czyli w sam raz.Dzięki temu będę mógł sprawdzić jaki jest spadek temperatury po użyciu natrysku(jeżeli wogóle będzie spadek :jezor: ).Co wy na to?
http://moto.allegro.pl/item324645589_te ... e_ss_.html

: ndz mar 16, 2008 11:35
autor: dawid018
dzidzia24, też myślałem o termometrze ale tylko po to żeby wiedzieć jaka jest różnica temp powietrza przed i za IC.ale ten termometr co pokazałeś chyba sie nie nada tzn jego czujnik.najlepszy czujnik był by wkręcany taki jak np w mkII od temp wody i do tego wskażnik VDO tylko niestety w nich skala jest od 60* C

: ndz mar 16, 2008 12:21
autor: dzidzia24
Wiem że wkręcany byłby lepszy ale skąd wziąźć taki? no i zeby skala była w sam raz.

: ndz mar 16, 2008 13:11
autor: rumianko
jako ze ten temat jest takim chyba najwiekszym w necie zbiorem róznych FMIC postanowiłem pochwalic sie wam moim wytworem:

dorobione i pospawane rurki z kwasiaka:
Obrazek

flansza na map sensor:
Obrazek

przy okazji został wyczyszczony kolektor dolotowy z tego całego syfu z egr`u
Obrazek

podstawka do kolektora:
Obrazek

turbo już załozone:
Obrazek

no i orurowanie założone:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

: ndz mar 16, 2008 20:58
autor: Lukas-182
Piękna robota rumianko, jaki koszt całkowity ??

: pn mar 17, 2008 11:22
autor: cowboy
rumianko pisze:jako ze ten temat jest takim chyba najwiekszym w necie zbiorem róznych FMIC postanowiłem pochwalic sie wam moim wytworem:
FULL PROFI robota

GRATSY !! :bigok:

: pt mar 21, 2008 02:56
autor: rumianko
Lukas-182 pisze:Piękna robota rumianko, jaki koszt całkowity ??
stosunkowo nie duzy, okolo 400zl. za nierdzewke i 200zl. za złaczki silikonowe, reszta praca wlasna ;)

ps. nierdzewki zostalo tyle ze wydech jeszcze da rade zrobic :D