Strona 27 z 111

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: wt lis 06, 2012 11:08
autor: czarodziej6969
KoJ@K, parę postów wyżej cowboy napisał, że w miarę cenowo są BA, a AL są dobre do mocy ~220-240KM ;)

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: wt lis 06, 2012 15:18
autor: KoJ@K
Tylko, że ja nie wiem co to są hybrydowe, czym się różnią od normalnych, czy są lepsze czy gorsze, jakie dobrze byłoby do AXRa wsadzic itd. Dlatego pytam o poradę, doradzenie itp. :)

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: wt lis 06, 2012 18:33
autor: wesol
hybrydowe to takie kotre sie samemu robi czyli wklada sie koncowki rozpylajace od innych wtryskow- zazwyczja wydajnieszych do korpusów naszych wtryskow. Mozesz te nie kombinowac i poporstu szukac wtryskow od ASZ/ARL czyli wtryskow 073AL ( zwanych ALkami) i problem rozwiazany.

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: wt lis 06, 2012 23:16
autor: KoJ@K
A jest coś tańszego od ALek ? Jakieś BA ? Czy cenowo tak samo to wygląda ? Po zmianie na takie np BA lub AL ile by mógł wypluc AXR z turbem od BTB ? Coś pod 170KM ? A cenowo to jak taka zabawa wygląda ? :chytry:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: śr lis 07, 2012 07:16
autor: wesol
mysle ze wiecej nawet na tych BA.

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: śr lis 07, 2012 16:06
autor: KoJ@K
Ale więcej to już chyba turbo nie wydoli co nie ?! A wydech ? Jeszcze jakby można, to jak cenowo wygląda takie zmienianie ?

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: pt lis 09, 2012 16:17
autor: cowboy
KoJ@K pisze:Ale więcej to już chyba turbo nie wydoli co nie ?! A wydech ? Jeszcze jakby można, to jak cenowo wygląda takie zmienianie ?
proszę o trzymanie się tematu
w tym temacie ograniczmy sie do wtryskiwaczy, nie zadajemy pytan o turbiny i wydechy

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: pt lis 09, 2012 20:52
autor: KoJ@K
Ale pytanie w tym wypadku odnosiło się wtrysków, czy to na wtryskach wydolą te części co wymieniłem, no ale okej, rozumiem. :)

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: czw gru 06, 2012 13:35
autor: kornat
Mnie ciekawi jedna sprawa. Zaraz po zmianie się dosyć stukały ale pewnie przez ich ułożenie. Teraz jest ciszej ale wydaje mi się że i tak trochę głośniej niż na fabrycznych 0,205 nie wiem czy to moje odczucia czy faktycznie tak jest.

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: pt gru 07, 2012 08:45
autor: cowboy
tak ma byc, proces spalania trwa krócej, praca moze wydawac sie bardziej twarda

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: pt gru 07, 2012 10:32
autor: wesol
trwa krócej bo przy wiekszych otworkach ta sama ilosc paliwa potrzebna do utrzmania zadanej predkosci obrotowej silnika jest wtryskiwana krócej. Diesel z wtryskiem bezposrednim tdi vp ma dwa momenty wtrysku jak wiemy. Pierwszy jest do zlagodzenia cyklu pracy i poczatkuje caly proces. Drugi wtrysk jest wtryskiem glownym i podaje paliwo by wywolac suw pracy. Paliwo jest podawane gdy juz jest proces spalania. Dlatego tez nowsza technologia jaka jest uklad common rail ma nawet 7 faz wtrysku by wylagodzic caly proces spalania.

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: wt gru 11, 2012 22:33
autor: xman750
ja odgrzeję trochę kotleta ale co tam na samym początku tego tematu Fucker pytał o to jakie ciśnienia ustawić najlepiej na wtryskach .260 padła propozycja 190/285, niedługo ja będę również stał przed podobnym dylematem dlatego ponawiam pytanie czy ktoś przerabiał już temat i może podpowiedzieć jakie ciśnienia będą najbardziej optymalne ? moc docelowo ma oscylować w okolicach 230KM+ jeśli ma to znaczenie pompa 11mm, GTB2260VK, wałek SDI...

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: śr gru 12, 2012 11:12
autor: cowboy
190/285 ????

chyba 190 / 385 ;)

ja bym ustawił 190/340 jesli to sie sprawdza

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: śr gru 12, 2012 19:07
autor: wesol
a nie rozjedzie sie troszke ten przedwtrysk od wtrysku glownego? Ja bym dał 220 czy nawet 230 pierwszego i drugiego tez nieco ponad 300 jakies 320 do 340. Jesli to jedenastka (pompa) z automata ALH to tam przeciez cisnienia byly jak w ASV a nie jak w AHF czy AFN. Nieco wieksze cisnienie spowoduje nieco opoznienie kata wtrysku ( pozniej sie otworza wtryski) ale jest raczj ewieksza szansa ze lepiej bedzie rozpylac. W oplach na pompie VP44 cisnienie drugie jest na 365 ustawione a pierwsze na 180