Strona 27 z 52

Garrett GTB do TDI PD

: wt lut 14, 2012 21:59
autor: krzys-jeruzal
leszek1970, jak jest kolektor z kwasa to po migo macie będzie rdza.... :( masz jakis temat z autkiem co robisz???

Re: Garrett GTB do TDI PD

: wt lut 14, 2012 22:14
autor: evolution
krzys-jeruzal pisze:leszek1970, jak jest kolektor z kwasa to po migo macie będzie rdza.... :( masz jakis temat z autkiem co robisz???
nie bedzie sa druty do spawania kwasiaka, predzej balbym sie ze bedzie pekac na oszlifowanych spawach...

Garrett GTB do TDI PD

: wt lut 14, 2012 22:34
autor: krzys-jeruzal
evolution, to jest pięta spawanych kolektorów , pękanie....
mam do ciebie pytanie: czy katalizator tego typu
http://allegro.pl/show_item.php?item=2076781223" onclick="window.open(this.href);return false;
wyciszył by prace wydech bez ostatniego tłumika , i z przeglądem mogło by być lżej...

Garrett GTB do TDI PD

: wt lut 14, 2012 22:42
autor: evolution
Wyciszy, przy czym zamontowalbym go wlasnie w miejscu ostatniego tlumika, chyba ze auto pluje sadza, to sie nie oczysci kat i lepiej dac go blizej.
co do piety spawanych kolektorow... nie wiem czy zauwazyles ze mi od pewnego czasu nie pekaja... tzn od czasu gdy mam w powazaniu wyglad zewnetrzny i szlifuje kolektory tylko od srodka :bajer:

Garrett GTB do TDI PD

: wt lut 14, 2012 22:47
autor: krzys-jeruzal
evolution, myslałęmnm dac go ok 50cm od turbiny ... ale na pewno było by ciszej jak by był na końcu...
pisałem do sprzedawcy i nie wiedział czy nadaje sie do diesla ten kat.... a nie weim czy są to jakieś uniwersalne czy jak...

Garrett GTB do TDI PD

: wt lut 14, 2012 22:55
autor: evolution
50c m od turbo to za blisko przy modzonym aucie, kat sporotwy nie powinien byc zalezny od zasilania on/pb, musi ogarniac sie z wyzszymi temperaturami wiec jesli to sportowy nie powinno byc roznicy

Re: Garrett GTB do TDI PD

: śr lut 15, 2012 09:44
autor: TuneFORCE
krzys-jeruzal pisze:evolution, myslałęmnm dac go ok 50cm od turbiny ... ale na pewno było by ciszej jak by był na końcu...
pisałem do sprzedawcy i nie wiedział czy nadaje sie do diesla ten kat.... a nie weim czy są to jakieś uniwersalne czy jak...
ja u siebie mam kata od M5 a na końcu tłumik przelotowy własnej roboty i jest dosyć cicho

Re: Garrett GTB do TDI PD

: czw lut 16, 2012 18:34
autor: krzys-jeruzal
evolution pisze:50c m od turbo to za blisko przy modzonym aucie, kat sporotwy nie powinien byc zalezny od zasilania on/pb, musi ogarniac sie z wyzszymi temperaturami wiec jesli to sportowy nie powinno byc roznicy
I dużo przejeździłeś na tym kacie??? nie zapycha sie ?? i czy daleko od turbo jest ???

Garrett GTB do TDI PD

: pn lut 27, 2012 15:55
autor: matgym
Siemka! Chcialbym was prosic o pomoc, bo jakis czas temu kupile GTB2260VK od uzytkownika nissin. Opisywalem juz moja sytuacje w odpowiednim dziale, ale z racji ze nie udalo mi sie zamknac tej sprawy do konca to musze was podpytac co moge zrobic z nastepujacym fantem...

Uzytkownik nissin rozbieral moje turbo i gdy je skladal z powrotem to zapomnial podlozyc jakiegos pierscienia czy podkladki pod musze po stronie goracej i przez to mam nieszczelnosc... W tej chwili turbo jest bezuzyteczne a zaplacilem za nie spore pieniadze... Czy wiecie moze gdzie moge kupic taka czesc? Albo jakis numer czesci? Cokolwiek bo nawet nie wiem czego mam szukac...

Tak to wyglada na foto

Obrazek

Obrazek

Pozdrawiam!


EDIT Jeden z fachowcow z firmy ktora regeneruje turbiny po obejrzeniu zdjec stwierdzil, ze obudowa jest skorodowana i poradzil mi kupic rozbitka, wypiaskowac obudowe i ja podmienic... Ktos ma co do dodania? :okej:

Garrett GTB do TDI PD

: pt mar 09, 2012 15:58
autor: Dario84
matgym pisze:Jeden z fachowcow z firmy ktora regeneruje turbiny po obejrzeniu zdjec stwierdzil, ze obudowa jest skorodowana i poradzil mi kupic rozbitka, wypiaskowac obudowe i ja podmienic... Ktos ma co do dodania?
Lepiej nie słuchaj tego "fachowca" :)

Gdzie jest ta nieszczelność bo na zdj jej nie widzę ??

Re: Garrett GTB do TDI PD

: pt mar 09, 2012 16:24
autor: evolution
matgym pisze:Siemka! Chcialbym was prosic o pomoc, bo jakis czas temu kupile GTB2260VK od uzytkownika nissin. Opisywalem juz moja sytuacje w odpowiednim dziale, ale z racji ze nie udalo mi sie zamknac tej sprawy do konca to musze was podpytac co moge zrobic z nastepujacym fantem...

Uzytkownik nissin rozbieral moje turbo i gdy je skladal z powrotem to zapomnial podlozyc jakiegos pierscienia czy podkladki pod musze po stronie goracej i przez to mam nieszczelnosc... W tej chwili turbo jest bezuzyteczne a zaplacilem za nie spore pieniadze... Czy wiecie moze gdzie moge kupic taka czesc? Albo jakis numer czesci? Cokolwiek bo nawet nie wiem czego mam szukac...

Tak to wyglada na foto

Obrazek

Obrazek

Pozdrawiam!

EDIT Jeden z fachowcow z firmy ktora regeneruje turbiny po obejrzeniu zdjec stwierdzil, ze obudowa jest skorodowana i poradzil mi kupic rozbitka, wypiaskowac obudowe i ja podmienic... Ktos ma co do dodania? :okej:
Raz ze ten pierscien uszczelniajacy moze uda ci sie kupic u turbiniarzy
dwa pozdrow Pana ktory przeabial to turbo - nie ma prawa to dzialac poprawnie
3 wyglada na to ze....ktos kogos wydymal, wiec oddaj Panu ta dmuchawe bo u jakiegokolwiek tunera zaplacisz za jej demontaz i montaz innej.

Re: Garrett GTB do TDI PD

: pt mar 09, 2012 16:26
autor: evolution
Dario84 pisze:
matgym pisze:Jeden z fachowcow z firmy ktora regeneruje turbiny po obejrzeniu zdjec stwierdzil, ze obudowa jest skorodowana i poradzil mi kupic rozbitka, wypiaskowac obudowe i ja podmienic... Ktos ma co do dodania?
Lepiej nie słuchaj tego "fachowca" :)

Gdzie jest ta nieszczelność bo na zdj jej nie widzę ??
chodzi o ten pierscien o przekroju V miedzy muszla a korasem

Garrett GTB do TDI PD

: pt mar 09, 2012 22:29
autor: Fucker
evolution pisze:nie ma prawa to dzialac poprawnie

Twierdzisz, że po zdjęciu możesz stwierdzić , że turbo jest źle przerobione? Nie oglądając go w środku...

Garrett GTB do TDI PD

: pt mar 09, 2012 22:57
autor: evolution
tak twierdze. chcesz sie zalozyc??? :bajer: