Strona 26 z 93

: wt kwie 03, 2007 21:55
autor: damcio151
myslałem tez o wymianie turbiny ale nie wiem czy jest to opłacalne?
tak :food:

: wt kwie 03, 2007 22:46
autor: Adamm
dziechu pisze:
Adamm pisze:a ja po raz kolejny ostrzegam zejezdzenie non stop / czesto / lub przy zimnym silniku moze niekorzystnie wplywac na zywotnosc
A wogole czeste jezdzenie autem niekorzystnie wplywa na zywotnosc silnika ;)
nie mowimy o nsturalnym zuzywaniu sie silnika, po co Ci opornik ustaw nastawnikiem dawke 1mg i zobacz jak auto smiga ;p

: wt kwie 03, 2007 22:47
autor: damcio151
Adamm pisze:nie mowimy o nsturalnym zuzywaniu sie silnika, po co Ci opornik ustaw nastawnikiem dawke 1mg i zobacz jak auto smiga ;p
ale opornikiem to zwiększysz dawkę na chwile , a nastawnikiem na stałe :)

: wt kwie 03, 2007 23:15
autor: dziechu
Adamm pisze:po co Ci opornik ustaw nastawnikiem dawke 1mg i zobacz jak auto smiga
A o tym juz byla rozmowa. Mozesz nastawnikiem zwiekszyc dawke startowa, ale w miare wzrostu, dawka zbliza sie do zadanej w/g mapy. Opornik natomiast oszukuje proporcjonalnie w calym zakresie. Najlepiej byloby z kolei gdyby wlasnie w dolnym zakresie dawki pozostawaly bez zmian, a w gornym byly powiekszone.

: czw kwie 05, 2007 08:38
autor: olek256
pwiedzy ze jade sobie na autostradzie.mam wylaczony opornik. powiedzmy ze dochodze do 190km/h i dalej juz nie chce isc. czy moge wtedy wlaczyc opornik? Jak dlugo moge na nim jechac?
Generalnie chodzi mi o to ze jak dlugo mozna jednorazowo jezdzic z wlaczonym opornikiem w zakresiie 3000-4500obr? Jak czesto moge to powtarzac?

: czw kwie 05, 2007 09:04
autor: Gitner
Elooo powiem Wam ze kumpel z forum zarzucil opornik rowniez do ECU, wg jego relacji turbo ciagnie lepiej.. Wkrotce hamownia i mysle ze z wykresem sie wypowie..

Pozdro
Gitner

: czw kwie 05, 2007 09:34
autor: cowboy
Gitner pisze:powiem Wam ze kumpel z forum zarzucil opornik rowniez do ECU
ten co MAP sensor do 2500 mBar :)

ciekaw jestem wyniku...

: czw kwie 05, 2007 11:31
autor: damcio151
Gitner pisze:zarzucil opornik rowniez do ECU, wg jego relacji turbo ciagnie lepiej.
też musze nad tym pomyśleć , ale ja chyba nie mam "tego" ECU :(

pozdrawiam
damcio151

: czw kwie 05, 2007 11:32
autor: cowboy
Gitner, jaki opornik wrzucił ? +100 czy + 200 mBar?

jak ma regulowany na pompie to moze dodać jeszcze troche koksu do granicy dymienia

: czw kwie 05, 2007 12:50
autor: tdisiek
mam pytanko. temperatura w moim tdi dochodzi tylko do 70stopni"tak pokazuje wskaznik"
czy to jest normalne bo skala na wskazniku zaczyna si od 70 stopni?

: czw kwie 05, 2007 12:57
autor: cowboy
tdisiek pisze:temperatura w moim tdi dochodzi tylko do 70stopni"tak pokazuje wskaznik"
wymień termostat (jeśli idzie cały czas na duzy obieg) albo czujnik temperatury

: czw kwie 05, 2007 13:01
autor: tdisiek
wydaje mi sie ze termostat jest ok bo w zimie bardzo ladnie grzal tylko temperatura na wskazniku mi sie nie podnosila czy mozesz mi przyblizyc miejsce w ktorym znajduje sie czujnik temp.

: czw kwie 05, 2007 13:20
autor: cowboy
tdisiek pisze:mozesz mi przyblizyc miejsce w ktorym znajduje sie czujnik temp.
w króćcu przy głowicy - w miejscu gdzie wychodzi rura do chłodnicy

nie rób OT - użyj opcji szukam - temat wałkowany wielokrotnie

: czw kwie 05, 2007 13:49
autor: jacekr
tdisiek pisze:wydaje mi sie ze termostat jest ok bo w zimie bardzo ladnie grzal tylko temperatura na wskazniku mi sie nie podnosila czy mozesz mi przyblizyc miejsce w ktorym znajduje sie czujnik temp.
W moim Pasku Był ten sam objaw.Ogrzewanie działało ok. ale temperatura dochodziła tylko max. do 70 C.Po wymianie termostatu bez problemu jest 90c. Koszt termostatu w INTERKARSIE to ok.30zŁ