Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
damcio151
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 9190
- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: damcio151 » wt kwie 03, 2007 21:55
myslałem tez o wymianie turbiny ale nie wiem czy jest to opłacalne?
tak

-
Adamm
- V.I.P.

- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
-
Kontakt:
Post
autor: Adamm » wt kwie 03, 2007 22:46
dziechu pisze:Adamm pisze:a ja po raz kolejny ostrzegam zejezdzenie non stop / czesto / lub przy zimnym silniku moze niekorzystnie wplywac na zywotnosc
A wogole czeste jezdzenie autem niekorzystnie wplywa na zywotnosc silnika

nie mowimy o nsturalnym zuzywaniu sie silnika, po co Ci opornik ustaw nastawnikiem dawke 1mg i zobacz jak auto smiga ;p
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
damcio151
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 9190
- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: damcio151 » wt kwie 03, 2007 22:47
Adamm pisze:nie mowimy o nsturalnym zuzywaniu sie silnika, po co Ci opornik ustaw nastawnikiem dawke 1mg i zobacz jak auto smiga ;p
ale opornikiem to zwiększysz dawkę na chwile , a nastawnikiem na stałe

-
dziechu
- Forum Master

- Posty: 1119
- Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
- Lokalizacja: Śląsk
- Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
- Silnik: 1Z
Post
autor: dziechu » wt kwie 03, 2007 23:15
Adamm pisze:po co Ci opornik ustaw nastawnikiem dawke 1mg i zobacz jak auto smiga
A o tym juz byla rozmowa. Mozesz nastawnikiem zwiekszyc dawke startowa, ale w miare wzrostu, dawka zbliza sie do zadanej w/g mapy. Opornik natomiast oszukuje proporcjonalnie w calym zakresie. Najlepiej byloby z kolei gdyby wlasnie w dolnym zakresie dawki pozostawaly bez zmian, a w gornym byly powiekszone.
-
olek256
- Użytkownik

- Posty: 330
- Rejestracja: śr paź 25, 2006 10:49
- Lokalizacja: L-wa
Post
autor: olek256 » czw kwie 05, 2007 08:38
pwiedzy ze jade sobie na autostradzie.mam wylaczony opornik. powiedzmy ze dochodze do 190km/h i dalej juz nie chce isc. czy moge wtedy wlaczyc opornik? Jak dlugo moge na nim jechac?
Generalnie chodzi mi o to ze jak dlugo mozna jednorazowo jezdzic z wlaczonym opornikiem w zakresiie 3000-4500obr? Jak czesto moge to powtarzac?
Nie ma tego dobrego, co by na zle nie wyszlo...
Pan instruktor nauki jazdy :bigok:
-
Gitner
- VW Baron

- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Post
autor: Gitner » czw kwie 05, 2007 09:04
Elooo powiem Wam ze kumpel z forum zarzucil opornik rowniez do ECU, wg jego relacji turbo ciagnie lepiej.. Wkrotce hamownia i mysle ze z wykresem sie wypowie..
Pozdro
Gitner
-
cowboy
- V.I.P.

- Posty: 7253
- Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: cowboy » czw kwie 05, 2007 09:34
Gitner pisze:powiem Wam ze kumpel z forum zarzucil opornik rowniez do ECU
ten co MAP sensor do 2500 mBar
ciekaw jestem wyniku...
-
damcio151
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 9190
- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: damcio151 » czw kwie 05, 2007 11:31
Gitner pisze:zarzucil opornik rowniez do ECU, wg jego relacji turbo ciagnie lepiej.
też musze nad tym pomyśleć , ale ja chyba nie mam "tego" ECU
pozdrawiam
damcio151
-
cowboy
- V.I.P.

- Posty: 7253
- Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: cowboy » czw kwie 05, 2007 11:32
Gitner, jaki opornik wrzucił ? +100 czy + 200 mBar?
jak ma regulowany na pompie to moze dodać jeszcze troche koksu do granicy dymienia
-
tdisiek
- Nowicjusz

- Posty: 2
- Rejestracja: czw kwie 05, 2007 12:41
- Lokalizacja: wschowa
Post
autor: tdisiek » czw kwie 05, 2007 12:50
mam pytanko. temperatura w moim tdi dochodzi tylko do 70stopni"tak pokazuje wskaznik"
czy to jest normalne bo skala na wskazniku zaczyna si od 70 stopni?
-
cowboy
- V.I.P.

- Posty: 7253
- Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: cowboy » czw kwie 05, 2007 12:57
tdisiek pisze:temperatura w moim tdi dochodzi tylko do 70stopni"tak pokazuje wskaznik"
wymień termostat (jeśli idzie cały czas na duzy obieg) albo czujnik temperatury
-
tdisiek
- Nowicjusz

- Posty: 2
- Rejestracja: czw kwie 05, 2007 12:41
- Lokalizacja: wschowa
Post
autor: tdisiek » czw kwie 05, 2007 13:01
wydaje mi sie ze termostat jest ok bo w zimie bardzo ladnie grzal tylko temperatura na wskazniku mi sie nie podnosila czy mozesz mi przyblizyc miejsce w ktorym znajduje sie czujnik temp.
-
cowboy
- V.I.P.

- Posty: 7253
- Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: cowboy » czw kwie 05, 2007 13:20
tdisiek pisze:mozesz mi przyblizyc miejsce w ktorym znajduje sie czujnik temp.
w króćcu przy głowicy - w miejscu gdzie wychodzi rura do chłodnicy
nie rób OT - użyj opcji szukam - temat wałkowany wielokrotnie
-
jacekr
- Nowicjusz

- Posty: 4
- Rejestracja: pt mar 02, 2007 12:44
- Lokalizacja: Białystok
-
Kontakt:
Post
autor: jacekr » czw kwie 05, 2007 13:49
tdisiek pisze:wydaje mi sie ze termostat jest ok bo w zimie bardzo ladnie grzal tylko temperatura na wskazniku mi sie nie podnosila czy mozesz mi przyblizyc miejsce w ktorym znajduje sie czujnik temp.
W moim Pasku Był ten sam objaw.Ogrzewanie działało ok. ale temperatura dochodziła tylko max. do 70 C.Po wymianie termostatu bez problemu jest 90c. Koszt termostatu w INTERKARSIE to ok.30zŁ
PASSAT B4 1.9 TDI+R
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości