Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
mp1985
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: pn lis 27, 2006 18:27
Lokalizacja: Warszawa

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: mp1985 » czw lis 01, 2012 10:42

mp1985 pisze:216- 190/300 bo z ahf wiec tak podejrzewałem ze 190/300 maja ale moze maja ustawione 220/300 nie wiem tego na 100% sa po przebiegu 40-50tys.

tak te 216 mam za free więc chyba narazie je wsadze i zobacze jak bedzie
okolica 330Nm bedzie juz przyjemna w octavce


ps. wtyczki są takie same AHF-ASV?
ps2. wtryski chyba jednak sa boscha i od Ciebie brane - pochodza z mojego poprzedniego auta ale to jeszcze wcześniejszy właściciel je modyfikował i tak mi coś świta że mówił ze ma je od Ciebei i że to BOSCH nawet w opisie na a3 forum mam napisane ze bosch wiec powinny trzymac ciśnienia
- a3-z podpisu kolega nim teraz jezdzi i będzie sprzedawał więc moge je sobie przełozyć za free



MRCZ
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: pn gru 17, 2007 09:16
Lokalizacja: Poznań

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: MRCZ » sob lis 03, 2012 23:32

Różnica pomiędzy 073BA (montowane w AVF) a 073AL? Panowie, ktoś potrafi wyjaśnić które są bardziej wydajne i dlaczego?



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: toffic » sob lis 03, 2012 23:45

AL bardziej wydajne



MRCZ
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: pn gru 17, 2007 09:16
Lokalizacja: Poznań

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: MRCZ » sob lis 03, 2012 23:51

toffic pisze:AL bardziej wydajne
Dlaczego?



zgredd
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 523
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 01:27
Lokalizacja: Oborniki Śląśkie

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: zgredd » ndz lis 04, 2012 02:49

BO na AL podchodzi się pod granice 240-250km a na BA widać na forum passata z turbina brd nie chcą czasami przekroczyć 200km. Najwięcej mocy na BA widziałem 220km.



MRCZ
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: pn gru 17, 2007 09:16
Lokalizacja: Poznań

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: MRCZ » ndz lis 04, 2012 09:51

zgredd pisze:BO na AL podchodzi się pod granice 240-250km a na BA widać na forum passata z turbina brd nie chcą czasami przekroczyć 200km. Najwięcej mocy na BA widziałem 220km.
AL-ki mają 0.195 w BA będzie 0.190?



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9231
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: wesol » ndz lis 04, 2012 11:53

ile maja to nie istotne bo i tak raczje producent tkaich danych ci nie udostepni. Poza srednica wazna tez jest ilosc tych otworków.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: cowboy » ndz lis 04, 2012 16:34

ilosc otworków we wszystkich pompkach Boscha jest zdaje sie taka sama czyli 5

BA za to są bardzo dobrym materiałem na budowe pompowtrysków hybrydowych na wydajnych tuningowych koncówkach



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: toffic » ndz lis 04, 2012 18:00

cowboy pisze: BA za to są bardzo dobrym materiałem na budowe pompowtrysków hybrydowych na wydajnych tuningowych koncówkach
Why??



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: cowboy » pn lis 05, 2012 08:48

dlatego ze w ALkach jakoś 3 razy czesciej są pozacierane zaworki, moze sa zmeczone życiem, no i cenią się

na BA dawki wychodzą nieznacznie mniejsze niz na AL, a jest tego duzo, mozna kupić młode z nieduzymi przebiegami

na pompkach ze słabszych wersji 101 i 105KM to jeszcze mniejsze dawki wychodzą, w kazdym razie u mnie poszło chyba z 15 kompletów na RACE783 na BA

teraz mam na testy FIRADy +50% jakby ktos był zainteresowany, zrobione były te mocniejsze +80% dla zaprzala to powiem ze dawki mega duze wyszły ale co wazniejsze dawki przy niskich obrotach wyszły OK no i rownomiernie dawkują. jesli te +50% wyjda powyżej koncówki 1043 a troszke mniej od RACE783 to IMO bedzie to hit na rynku wkrótce biorąc pod uwage jakość / cena / możliwości



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: toffic » pn lis 05, 2012 09:39

Tak odnośnie pozacieranych pompek: jak to w końcu jest, niektórzy mówią, że takie pompki to złom a inni to niby regenerują i jakoś to jeździ. To w końcu da sie czy sie nie da??
P.S. ile kosztują same końcówki Firadów +80%??



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: cowboy » pn lis 05, 2012 13:04

toffic pisze:Tak odnośnie pozacieranych pompek: jak to w końcu jest, niektórzy mówią, że takie pompki to złom a inni to niby regenerują i jakoś to jeździ. To w końcu da sie czy sie nie da??
pozacieranych zaworków nie pompek, korodują zaworki przy cewce, jesli mają bruntany kolor to juz kaplica
nie ma mozliwości tego zregenerowac bo nie ma czesci zamiennych
oczywiscie mozna to złozyć i jakos to bedzie jezdzic ale w Diesel System sie po prostu tego nie robi, bo nie sztuka robic za wszelką cene
nie wychodzą dawki rozruchowe, BIPy sie rozjezdzają to pompki sa kwalifikowane jako złom
toffic pisze:ile kosztują same końcówki Firadów +80%??
zapytaj zaprzala sprowadzal indywidualnie
ja mam poki co partie +50% bo dawki na +80% sa hardocorwe na grube mody, choć trzeba podpytac zaprzala czy da sie zrobic mape na codzienne normalne uzytkowanie auta



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: toffic » pn lis 05, 2012 17:44

cowboy pisze:pozacieranych zaworków nie pompek, korodują zaworki przy cewce, jesli mają bruntany kolor to juz kaplica
nie ma mozliwości tego zregenerowac bo nie ma czesci zamiennych
Ok, mi chodzi o zatarte pompki :-)



Awatar użytkownika
KoJ@K
...
...
Posty: 5923
Rejestracja: pt maja 28, 2010 08:45
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: KoJ@K » pn lis 05, 2012 23:27

Panowie nie mam kompletnie o tym pojęcia i nie wiem jakie są oznaczenie itd, a pytanie mam odnośnie pompek do AXRa, jakie można by wsadzic wydajniejsze od tych AXRowych i cenowo przystępnie? I gdzie takich szukac ? Miało by to chodzic razem z turbiną od BTB i narazie na ori ICku. Bo dziś przy korekcie programu wyszło, że coś z paliwkiem nie teges. A przy okazji, to czy przez nieprawidłową pracę pompek może mi zawyżac spalanie na fisie ?


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 67 gości