Strona 26 z 52
Garrett GTB do TDI PD
: pn lut 06, 2012 00:16
autor: arwam
krzys-jeruzal, zostaw tak jak jest chyba żę ori w tym silniku szło do góry mimo że gruszka jest za turbiną
Garrett GTB do TDI PD
: ndz lut 12, 2012 16:58
autor: krzys-jeruzal
Foto GTB 2056 w Golfie V 2.0 Tdi turbo posadziłem na kolektorze pręż siebie przerobionym bo nie mam miejsca w 4 motion by posadzić na kolektorze dzielonym np z BLB DP wykonałem z rury 70mm i tłumik do końca będzie 70mm i chyba z tyłu zapodam zderzak od r32 i 2 wydechy na środku...
![Obrazek](http://images46.fotosik.pl/1321/1691a92b5356415bm.jpg)
Garrett GTB do TDI PD
: ndz lut 12, 2012 23:28
autor: Adamm
krzys-jeruzal, te piekne spawy to juz tak docelowo ?
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Re: Garrett GTB do TDI PD
: pn lut 13, 2012 00:25
autor: krzys-jeruzal
Adamm pisze:krzys-jeruzal, te piekne spawy to juz tak docelowo ?
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Teraz jest ładnie juz wyszlifowane , mam takiego małego migomata i z drutem 0.8 słabo sobie radzi ...
Garrett GTB do TDI PD
: pn lut 13, 2012 19:38
autor: Adamm
krzys-jeruzal, trzeba bylo tylko polapac bym Ci tigiem zrobil
Garrett GTB do TDI PD
: pn lut 13, 2012 20:55
autor: krzys-jeruzal
Adamm,
Ja już niedługo kupie sobie tiga , bo a to aluminium zespawać czy coś takiego jak to zawsze lepszy... a nie są strasznie drogie juz...
Garrett GTB do TDI PD
: wt lut 14, 2012 08:52
autor: leszek1970
witam
Ja zamontowałem turbo w GOLFIE z silnikiem bkd 4x4 w taki sposób .
http://i41.tinypic.com/33w8dnc.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://i39.tinypic.com/t04wvt.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://i39.tinypic.com/2j1q7uq.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Jest to czysta amatorszczyzna , ale zabawa przednia . Miejsca jest faktycznie bardzo mało z winy reduktora , ale poza tym zależało mi na dobrym dostępie do wszystkiego
Garrett GTB do TDI PD
: wt lut 14, 2012 14:36
autor: evolution
jaki to golf??
Garrett GTB do TDI PD
: wt lut 14, 2012 17:09
autor: leszek1970
GOLF 1
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
Garrett GTB do TDI PD
: wt lut 14, 2012 19:03
autor: evolution
tak myslalem
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
chyba sie znamy
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Garrett GTB do TDI PD
: wt lut 14, 2012 20:29
autor: leszek1970
Chyba tak z rozmowy telefonicznej . POZDRAWIAM
Garrett GTB do TDI PD
: wt lut 14, 2012 20:30
autor: krzys-jeruzal
evolution pisze: mało z winy reduktora
To nie reduktor tylko przekładnia kątowa 1 do 1
Kolektor fajnie wyspawałęs ... Ja juz mam tiga i będę kombinował podobnego ....
Dzis mam za sobą pierwsze jazdy na GTB20 i wrażenia jak najbardziej pozytywne
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
do 1600 niespecjalnie jedzie ale w tych obrotach sie nie jeździ w sumie
przy 2000rpm jest 1.55b wiec przyzwoicie , ale jest jeszcze możliwość regulacji...
Garrett GTB do TDI PD
: wt lut 14, 2012 20:47
autor: evolution
krzys-jeruzal pisze: do 1600 niespecjalnie jedzie ale w tych obrotach sie nie jeździ w sumie
To bedzie kwestia wystrojenia, moim zdaniem, powinien jechac przywoicie jak masz 1,5 bara na 2krpm:)
Garrett GTB do TDI PD
: wt lut 14, 2012 21:03
autor: leszek1970
Spawałem migomatem i potwornie pryskało ale dałem rade jak to amator . Bardzo fajny temat tu poruszyliście ,cały czas wszystkim dopinguje .
![okej :okej:](./images/smilies/okej.gif)