Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

Post autor: wesol » sob kwie 18, 2015 07:04

no jesli juz jest podlane na maxa to mysle ze turbo ASZ wystarczy i powinno pare kuców przybyć. W takiej sytuacji nawet jak dasz turbo od 2.7 tdi to mocy za wielkiej nie uzyskasz. Powietrze nei daje mocy. Sam sie o tym przekonalem na wlasnej skurze. ze 10 koni przybedzie wiecej nie.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

KLICHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 670
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 14:45
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

Post autor: KLICHO » sob kwie 25, 2015 21:03

Witam czy ktoś może wypowiedzieć się o turbinie gt1549s ? Pochodzi xantia II(98-01) xara, peugeot 306 i 406? Ktoś coś słyszał czy coś ?

Ponoć pasuje do 1z bez większych przeróbek itp



Awatar użytkownika
subito
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pt sty 15, 2010 21:05
Lokalizacja: Kraków

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

Post autor: subito » pn maja 11, 2015 19:33

Witam szanowne grono profesorskie! Chciałbym odświeżyć nieco temat i przedstawić Wam moją sytuację. Jako że jestem nowy na forum proszę o wyrozumiałość i cierpliwość. ;) Mianowicie. Od pewnego czasu noszę się z zamiarem wprowadzenia kilku istotnych modów w swojej maszynowni. Konkretnie motor ATD. Jako że kilka dni temu wysypała mi się suszarka nie mogę już ze swoimi zamiarami dłużej zwlekać. Zacznijmy od tego czy w wyżej wspomnianym motorze konkretniejsze modyfikacje są w ogóle wskazane. Silnik ma już konkretny przebieg, aktualnie 270kkm, aczkolwiek do tej pory nie miałem z nim większych problemów. Nie kopci, nie spija oleju, mocy do wysypki turbiny też mu nie brakowało (relatywnie... ;P). Co radzicie? Chciałbym zacząć od zmiany turbiny z racji zaistniałej sytuacji. Natomiast w dalszej kolejności (w drugiej połowie roku, jeśli fundusze pozwolą) pod skalpel poszedłby wydajniejszy IC i ewentualnie pompki. Radźcie co robić bo jestem w kropce i bije się z myślami...



Awatar użytkownika
jaaano
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 407
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 18:49
Lokalizacja: ELA

Re: Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbin

Post autor: jaaano » pn maja 11, 2015 21:39

subito pisze: Jako że kilka dni temu wysypała mi się suszarka
Zacznij od tego co było powodem zgonu i go usuń.


Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.

Awatar użytkownika
stefano189
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 789
Rejestracja: śr gru 15, 2010 15:15
Lokalizacja: Gliwice

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

Post autor: stefano189 » pn maja 11, 2015 22:17

subito pisze:Radźcie co robić bo jestem w kropce i bije się z myślami...

ile masz kasy na lochę, i ile kuni planujesz. Bez tego nawet nie ma co gadać.
jaaano pisze:Zacznij od tego co było powodem zgonu i go usuń.
Obligatoryjnie. Szkoda zarżnąć kolejne turbo :D


MK3 bon jovi TDI + FMIC + heble R32 + 280 mm rear + 216-tki + VKLR + kolektor SDI+ 051C + "11 mm"
WYNIK :D = --- PS / --- Nm

LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek

Awatar użytkownika
subito
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pt sty 15, 2010 21:05
Lokalizacja: Kraków

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

Post autor: subito » pn maja 11, 2015 22:25

jaaano długa historia... i właściwie trochę żałosna... W skrócie zgniła grucha od podciśnienia. Przy próbie jej odkręcenia ukręciły się śruby co spowodowało konieczność rozebrania gorącej strony w celu rozwiercenia i nagwintowania nowych otworów. Niestety w trakcie zabiegu rozbiórki suszarki zauważyłem że puściła olej. Nie wiem co było powodem ale jestem pewien że wcześniej była sucha. Troche się nad nią naznęcałem w trakcie tej rozbiórki, więc nie wiem nawet czy nadaje się do regeneracji i czy ktoś ją w ogóle przyjmie w tym stanie. Z resztą tak jak mówiłem. Po wakacjach planowałem jej wymianę na większą (ARL?) ale w zaistniałej sytuacji jestem zmuszony przyspieszyć plany.

stefano189 póki co finanse mam ograniczone ale uciułam ile trzeba żeby ogarnąć kwestię jak to ująłeś "lochy" :D Nie mam innego wyjścia, potrzebuję samochodu na chodzie. Także chciałbym w tym momencie wrzucić turbo od ARL i tyle. Pytanie czy będzie to wszystko grało na ori IC i całej reszcie. I czy koniecznie MUSZĘ zrobić do tego od razu program, czy ewentualnie mógłbym tak chwile pojeździć. Do wydania mam jakieś 2k, a docelowa moc to między 150 a 180KM.



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

Post autor: wesol » wt maja 12, 2015 06:15

ładuj turbo od ASZ. I tak ci nie wyrobią ani pompki pod turbo ARL ani IC no i sprzeglo tez sie skonczy. ASZka bedzie w sam raz na to co planujesz.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
subito
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pt sty 15, 2010 21:05
Lokalizacja: Kraków

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

Post autor: subito » wt maja 12, 2015 15:30

To ze nie wyrobia wiem. Wszystko pojdzie do wymiany ale w dalszej przyszlosci. Dlatego pytanie czy nie lepiej jednak wziac ARLa i miec zapas niz wyciskac z ASZ ile sie da. Chcialbym Was jeszcze zapytac o jedno. Jest wiele opinii ze lepiej kupic uzywke niz regenerowany egzemplarz. Co o tym myslicie? No i jezeli juz to gdzie? Allegro? Czym sie kierowac przy zakupie?



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

Post autor: wesol » wt maja 12, 2015 16:33

no ale jesli bedziesz inwestowac to pamietaj z epompki to raczje nie kosztuja 500 zl a 1500 turbo ASZ kosztuje okolo 400-600 zl a ARL to tak ze 800-900 zl. Jesli chesz inwestowac jeszcze w sprzeglo i dwumas lub jednomas to robi sie juz wieksza kwota. Do tego dojda jeszcze rurki, kolanka i IC wiekszy. JEsli nie ruszasz pompowtryskow i sprzegla raczej tez nie i IC seria bo bez tych paru elementów nei masz co startowac to turbo ASZ bedzie mialo jeszcze zapas u ciebie.

Wole uzywke sprawna nie majstrowana tylko nie moze miec luzu ani podluznego ani poprzecznego. Zwlaszcza podluznego.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

woj1ek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: sob sty 15, 2011 19:25
Lokalizacja: kraków okolice

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

Post autor: woj1ek » śr maja 13, 2015 20:21

mam pytanie czy gtb22 można obrócić ?



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

Post autor: wesol » śr maja 13, 2015 22:49

jesli pytasz o obrot korasa wzgledem muszli goracej to tak mozna obrócic z tym ze nie bedzie pasowac potem ustawienie mocowania gruszki. Choc w sumie to tak pewnei trzeba bedzie cos modzic.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
Fodor
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: pn paź 08, 2012 18:02

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

Post autor: Fodor » czw maja 14, 2015 08:15

woj1ek, za 2 tys możesz mieć GTB20,22 po co się bawić w śmierdzące arl? Jak pompki zdrowe to spokojnie zrobisz 180KM z przyzwoitym dolem.


ibiza 1,9TDI ALH 275KM 480NM
oferuje GTB17,20,22 VZK,VL,VKLR, hybrydowe pompy wtryskowe

https://www.facebook.com/Fmotors-360556 ... 2/?fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;

piter12611
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: czw gru 12, 2013 22:13
Lokalizacja: Myślibórz zachodniopomorskie

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

Post autor: piter12611 » wt maja 19, 2015 19:19

Witam jaką turbinę najlepiej założyć do alh i zrobić softa bez zmiany wtrysków,I co bym potrzebował do zmiany Za podpowiedzi dziękuję


Piter

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Katalog turbosprężarek - Online! Tu dyskutujemy o turbinach

Post autor: spawacz » wt maja 19, 2015 21:42

Ori z ASZ lub KKK z sharana/alhambry 130km


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości