Strona 24 z 52

Garrett GTB do TDI PD

: pn sty 09, 2012 23:44
autor: mazio
Daron7 pisze: wydłuż sztange o obrót, bo masz przeładowanie którego nie może zbic przy wyższych obrotach
oki jutro pokombinuje. rozumiem że logi maja w późniejszych obrotach się pokrywać??,

Garrett GTB do TDI PD

: wt sty 10, 2012 08:35
autor: wesol
daj spokój przeladowanie 0,1 mbara trwajace 0,5 sekundy na obr 3000-3200. To nic poważnego. Moze nawet nie wystąpic przy zrobieniu drugich logów. Pożniej juz ladnie zbija. Musi bc jakiś czas reakcji od podania polecenia z ECM o zbiciu. Jest okej. Zreszta zobacz na % wysterowania. Zreszta to sie nazwywa overbost bo do mniejwiecej 3000 obr gruszka jest wciagnieta na maxa i powyzej dopiero jest zaczątek zbijania cisnienia doładowania.

Re: Garrett GTB do TDI PD

: wt sty 10, 2012 09:24
autor: spawacz
Wesol , DAron ma racje widzisz ze n75 ma juz ponad 90% wysterowania a cisnienie nadal za duze to wiadomo ze musi wydłużyć sztange.

Garrett GTB do TDI PD

: wt sty 10, 2012 10:54
autor: arwam
mazio, pokaz jak masz zamontowaną gruszkę bo wynika jakby nie dociągała do końca sztangi ale miała za krótką i nie mogła zbić ciśnienia w górze. ale tak jak Daron7, pisał wydłuż sztangę najpierw o obró i powinno być lepiej najwyżej później się zajmiemy problemem gorszego wstawania z dołu.
po drugie podzieliłbyś się z kolegami wrażeniami z jazdy z taką "LOCHĄ" pod maską

Garrett GTB do TDI PD

: wt sty 10, 2012 14:57
autor: mazio
dziś już nie zdążę pobawić się z ustawianiem sztangi gdyż mam na 14.30 do roboty. A co do sztangi to jak wspominaliście u mnie ona nie chodzi w całym zakresie . Ustawiłem ją tak aby turbo wstawało prawie od najmniejszych obrotów, co powoduje że w górnych zakresach już nie reaguje-co widoczne jest w logach 11. Ale za to już z dolnych obrotów czuć jak się budzi gtb1756vk :helm: Jest to porównywalne do oryginalnej turbiny-przynajmniej takie mam odczucia. Na pewno lepiej wstaje od brd którą miałem u siebie, która to budziła się dopiero od 2tys. obr.,co bardzo mi się nie podobało.

Garrett GTB do TDI PD

: wt sty 10, 2012 21:02
autor: wesol
najlepiej to odpiąć zabezpieczenie na sztandze od osi i jak sie ustawia klapy na max otwarcie i sztanga wyciagnieta na maxa siłą sprezyny to powinny byc mniejwiecej róne. JEsli sztanga bedzie krótsza to trzeba ja wydlużyć. O jeden obrót to zawsze mozna wydlużyć- napewno nie zaszkodzi.

Garrett GTB do TDI PD

: pt sty 20, 2012 17:16
autor: man84
Witam
jestem posiadaczem passata 1.9tdi 131 koni AVF oznaczenie silnika. Chciałem założyć turbo GTB1756 mógłby mi ktoś napisać co muszę przerobić ? (prostymi słowami)
W turbo do mocowania kolektorów muszę zrobić jedną dziurę we flaszy turba ?
Flasza do wydechu podchodzi ?
Jak z doprowadzeniem oleju ?
Jak z odprowadzeniem oleju ?
Gruszke montuje sie zamiast sterownika jaką najlepiej ? czy to nie ma znaczenia ?
dzięki za odpowiedz

Garrett GTB do TDI PD

: pt sty 20, 2012 20:05
autor: wesol
od czego to turbo??

Garrett GTB do TDI PD

: sob sty 21, 2012 10:14
autor: man84
od audi 2.7tdi takie jak w tytule tematu

Re: Garrett GTB do TDI PD

: sob sty 21, 2012 14:07
autor: mazio
man84 pisze:Witam
jestem posiadaczem passata 1.9tdi 131 koni AVF oznaczenie silnika. Chciałem założyć turbo GTB1756 mógłby mi ktoś napisać co muszę przerobić ? (prostymi słowami)
W turbo do mocowania kolektorów muszę zrobić jedną dziurę we flaszy turba ?
Flasza do wydechu podchodzi ?
Jak z doprowadzeniem oleju ?
Jak z odprowadzeniem oleju ?
Gruszke montuje sie zamiast sterownika jaką najlepiej ? czy to nie ma znaczenia ?
dzięki za odpowiedz

tak jak pisałem Ci na priv
w turbo mocowania kolektora przewiercasz jedną dziurę
flansza od wydechu podchodzi - jedyne co to będziesz musiał to przespawać końcówkę wydechu pod innym kontem
z odprowadzeniem oleju to ucinasz jedną jak i drugą stronę weżyka metalowego i łączysz przewodem fagumit zwykłymi opaskami
gruszkę mocujesz w miejsce sterownika, obojętnie jaką. Byle była dobrze ustawiona względem turba i działa poprawnie ( działała w jak największym zakresie)

Garrett GTB do TDI PD

: ndz sty 22, 2012 12:17
autor: man84
:okej: Dzięki za bardzo cenne informacje :kufel: :kufel: :kufel:
dla mroza też oczywiście :kufel: :kufel: :kufel:

Garrett GTB do TDI PD

: wt sty 24, 2012 21:50
autor: krystian821
Chlopaki ma moze ktos dokladna fotke jak zamontowac gruszke w 1756.

Garrett GTB do TDI PD

: sob lut 04, 2012 21:44
autor: krzys-jeruzal
Witam jak dokładnie ostawić kierownice w GTB 2056 , na pierwszym foto gruszki cięgno jest w pozycji na zerowym podciśnieniu znaczyie nie wysunęło nic i kierownice są zamkniete ale czy nie zabardzo ???
a na 2 foto cięgno wysunięte jest na 50% jak to ustawić żeby było dobrze
Obrazek Obrazek

Garrett GTB do TDI PD

: ndz lut 05, 2012 09:15
autor: wesol
gruszka bez podcisnienia czyli stanga wysunieta a kierownice w pozycji max otwarcia. Napewno jest ograniczenie ja tej łapce albo o korpus albo o srube regualcyjna. Zazwyczaj jest sruba z kontra coprawda przy łapce ale w pozycji przymknietych kierownic geografii ale to nie istotne. JEsli ta łapka nie lata ze 2 czy 2.5 cm bo dospawałeś jej ramie ( długość ramienia tez ma tu znaczenie). Sztanga gruszki w 1.9 tdi ma zasieg cos kolo 17-18 mm. Jak ostatnio i siebie sciagalem w dwóch turbinach sztangi to przy ich max dlugosci ramie od geo bylo takze w pozycji max otwarcia. Mierzylem nawet obie gruszki i sa idealnie rowne. Nie wiem jaki ma zasieg ta grucha od Borg-Wagnera co ja tu przedstawiles na rysunku.