Garrett GTB do TDI PD

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
hugo00
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 274
Rejestracja: wt wrz 21, 2010 14:04
Lokalizacja: Wrocław / Radomsko / Lubin

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: hugo00 » ndz gru 04, 2011 14:00

fasd a myslales o czyms takim?
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=313177" onclick="window.open(this.href);return false;


Pomiary G-tech
Obrazek
Mój czarnuch na gtb2260, ostrym wałku i dużych pompkach http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=403529" onclick="window.open(this.href);return false;

Hanys_997
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt kwie 26, 2011 22:56

Re: Garrett GTB do TDI PD

Post autor: Hanys_997 » ndz gru 04, 2011 15:09

fasd pisze:muszka.d

powiem tak jeszce nigdzie nie pisałem o tym ale dobra składam od podstaw 2.0tdi BGW mam juz prawie zzrobiony remont teraz bede szukał głowicy pod to i planuje co dalej mozna zrobić z głowicą. do tego jest GTB22 i czeka na założenie do w/w słupka :) dlatego sie pytam czy sie to opłaca :) i co dokładnie robic z nią jak bede miał wszystko na reku :) i jak bede miał gotowy słupek wyjazd z ajm i wjeżdza BGW :)na gtb
wtedy głowice zawieźć najlepiej do chłopaków z krasnobrodzka racing a zrobią jej dobrze :) Jedno TDI 300+ które znam właśnie od nich posiada główke.



Awatar użytkownika
fasd
TDI++ 190PS
TDI++ 190PS
Posty: 606
Rejestracja: śr lip 19, 2006 00:34
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: fasd » ndz gru 04, 2011 17:08

hugo00 pisze:fasd a myslales o czyms takim?
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=313177" onclick="window.open(this.href);return false;

ta jest od 16V i niewiem czy bym chciał sie pakowac w to :/ niby sie sypią a trafic na porzadną szesnastke hmm... sam niewiem :) jakos wczesniej postanowiłem ze bede sadzał to na zwykłej ośmiu zaworówce jednak są sprawdzone te głowy :)
Hanys_997 pisze:wtedy głowice zawieźć najlepiej do chłopaków z krasnobrodzka racing a zrobią jej dobrze :) Jedno TDI 300+ które znam właśnie od nich posiada główke.
tak tylko jechać przez polske zeby cos wykombinować a z ewentualnmi wpadkami i problemami sie znowu kulać przez polske :/ a orientujesz ile krzzyczą chłopaki za taką obróbke? i co dokladnie zrobić zeby było dobrze :)


viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: evolution » ndz gru 04, 2011 17:17

fasd, 16v glowa ma duzo lepsze przeplywy niz jakakolwoek obrobiona 8v wiec pchalbym sie tylko w to na twoim miejscu. jesli jednak sie uprzesz to u muszki rozwiert jest tzw standardowy, tylko kanalow wydechowych, jest juz od jakiegos czasu opcja rozwiertu takze ssacych, dajaca troche wiecej kunia :bajer:


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
fasd
TDI++ 190PS
TDI++ 190PS
Posty: 606
Rejestracja: śr lip 19, 2006 00:34
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: fasd » ndz gru 04, 2011 18:12

evolution pisze:fasd, 16v glowa ma duzo lepsze przeplywy niz jakakolwoek obrobiona 8v wiec pchalbym sie tylko w to na twoim miejscu. jesli jednak sie uprzesz to u muszki rozwiert jest tzw standardowy, tylko kanalow wydechowych, jest juz od jakiegos czasu opcja rozwiertu takze ssacych, dajaca troche wiecej kunia :bajer:
ale wytrzymałościowo jest ponoć słabsza niz 8V i jest bardziej podatna na awarie :/


viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????

Awatar użytkownika
hugo00
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 274
Rejestracja: wt wrz 21, 2010 14:04
Lokalizacja: Wrocław / Radomsko / Lubin

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: hugo00 » ndz gru 04, 2011 18:38

Pekały pierwsze 16tki. jak bys kupil jakis ostatni wypust, a przynajmniej po 2008r to jest duze prawdopodobienstwo ze bedzie ok ;)


Pomiary G-tech
Obrazek
Mój czarnuch na gtb2260, ostrym wałku i dużych pompkach http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=403529" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: Dario84 » ndz gru 04, 2011 21:46

Miałem też po 2008r awarie 16v więc to loteria


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
fasd
TDI++ 190PS
TDI++ 190PS
Posty: 606
Rejestracja: śr lip 19, 2006 00:34
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: fasd » ndz gru 04, 2011 23:16

Dario84 pisze:Miałem też po 2008r awarie 16v więc to loteria

TAakże ja zostane na 99% przy 8V i najwyżej zrobi sie delikatny rozwiert kanałów wydechowy i moze jakieś liźniecie ssacych :)


viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: Adamm » pn gru 05, 2011 00:17

a ma ktos jakies wymiary na ile zrobic rozwiert kanalow?
bede skladal ARLa a glowica i tak bedzie szla do wymiany zaworow i szlifu wiec moze i bym dlubnal kanaly :D


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: Dario84 » pn gru 05, 2011 00:48

Seat Ibiza 6L ASZ,

-Turbo GTB1756VK
-FMIC
-wydech 2,5"
-Strojenie CTR Kędzierzyn

Część mechaniki również CTR Kędzierzyn

Obrazek

220KM/420Nm


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
czajaa22
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
Lokalizacja: Elblag/UK
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: czajaa22 » pt gru 09, 2011 23:59

Wszędzie tylko gtb do PD a co z silnikami vp nie opłacalne nie wytrzymują tego? Słyszałem że niby jest ok do 230PS później już się nie nadaje? A pompie jest spory zapas na dużych wtryskach i pompie?


R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ

Awatar użytkownika
krzys-jeruzal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
Lokalizacja: Jeruzal
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: krzys-jeruzal » sob gru 10, 2011 00:03

czajaa22, jest i gtb w vp , w wykresach jest wykres i opisane z grubsza



Awatar użytkownika
czajaa22
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
Lokalizacja: Elblag/UK
Kontakt:

Re: Garrett GTB do TDI PD

Post autor: czajaa22 » sob gru 10, 2011 00:25

krzys-jeruzal pisze:czajaa22, jest i gtb w vp , w wykresach jest wykres i opisane z grubsza
Tak widziałem ale pytam was ekspertów o opinie jak z wytrzymałością itp? Może i do swojego bym się pokusił tylko musiałbym znaleźć zdrowy słupek bo mój już ma trochę przelatane :kac: Evo co ty na to?


R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Garrett GTB do TDI PD

Post autor: evolution » ndz gru 11, 2011 22:54

uderz na priv lub zadzwon pomyslimy nad lepsza opcja vp:)


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Zablokowany

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 56 gości