Strona 21 z 93
: wt mar 27, 2007 10:02
autor: olek256
postanowilem zawalczyc.
na razie kupilem potencjometr.zapomnialem sie spytac jaki ma dolny zakres.wiem ze max 1 kohm.ale to sobie sprawdze na omomierzu. zastanawia mnie co oznacza symbol "B1K" na nim? czy sie nada?
: wt mar 27, 2007 10:06
autor: Gitner
olek256 pisze:postanowilem zawalczyc.
na razie kupilem potencjometr.zapomnialem sie spytac jaki ma dolny zakres.wiem ze max 1 kohm
Jak kupiles ten sam co ja
to zakres ma 1Ohm - 1KOhm.
Pozdro
Gitner
: wt mar 27, 2007 10:28
autor: olek256
wlasnie jestem po pomiarze i okazuje sie ze ma od 3 - 1033 ohm i kosztowal 3 zeta
ten symbol to chyba granica bledu.....
musze sobie tylko ladna tarcze kolo tego zrobic zebyym wiedzial ew jak go ustawiac
c.d. niebawem na razie to spadam do pracy
a potencjomert wyglada tak(sorki za jakosc):
P.S. Jak mam patrzyc na dymienie? tzn mam tak regulowac zeby przy pelnym bucie na postoju nie puscil dymu?
edit:
poszukuje linku do sklepu z fajnymi przelacznikami, cos jak kolega wyzej zamontowal sobie kolo recznego
: wt mar 27, 2007 16:08
autor: Szyszon
az dziw bierze ze to jeszcze nie wisi
wlasnie bylem na zakupach, rezytor 1-500 ohm 4 zł, i przelacznik za 2 zl... jutro podlaczanie!
: wt mar 27, 2007 18:42
autor: Gitner
Szyszon pisze:az dziw bierze ze to jeszcze nie wisi
To sie dziw dalej
ale link jest podwieszony..
Pozdro
Gitner
: wt mar 27, 2007 22:57
autor: l0rd
olek256, takie przełączniki najlepiej na allegro nabyć
np. tu:
http://allegro.pl/item179218901_przelac ... gun_r.html
Przełącznik robi spore wrażenie na ludziach
Wyglądem i działaniem
Pzdr,
Damian
: śr mar 28, 2007 20:56
autor: Szyszon
Witam, podlaczylem, dziala! 395Ω +kable. Odpala na wlaczonym oporniku na stale, przelacznik juz mam w kabinie i calkiem przyjemnie pomaga w niektorych sytuacjach!
Kilka pytan: auto na wlaczonym oporniku odpala jak by mu ze 150 Ah zapodali. Zero drgniecia, na pozycji 0, jest o ulamek sekundy dluzsze krecenie...
Na jalowych obroty troszke rosna i w KONCU przestaje drgac wnetrze .
Czy to normalne?! Czy cos jest poprzestawiane (kat wtrysku, dawka, i innet ustrojstwa?!
: śr mar 28, 2007 20:59
autor: damcio151
Szyszon pisze:Czy cos jest poprzestawiane
dawka i to o ok 2 mg/R na biegu jałowym
: śr mar 28, 2007 21:01
autor: l0rd
Szyszon, dawka wzrasta (zobacz mój przykład, link w podpisie), kąt też będzie nieco przestawiony (niestety nie pamiętam już w którą stronę).
Co do moich dodatkowych obserwacji po zainstalowaniu opornika, Vmax wzrosło ze 190 do około 202km/h wg licznika. Różnica zauważalna
Pzdr,
Damian
: śr mar 28, 2007 21:33
autor: mikolo
Szyszon pisze:Na jalowych obroty troszke rosna i w KONCU przestaje drgac wnetrze .
U mnie też po wlaczeniu sa mniejsze drgania. Mam ogólne pytanko czy innym tez tak drzy auto na jalowym??
: śr mar 28, 2007 21:44
autor: tantoszewski
Witam.zakładał to ktos do golfa 4? ja mam silnik AGR czyli 1z tak?i 10 pinów.w które mam sie wpiąc zeby bylo ok oczywiscie kupuje wyłacznik i regulator od 1 do 1kohma.pozdrawiam i czekam na instrukcje
: śr mar 28, 2007 21:47
autor: Gitner
mikolo pisze:U mnie też po wlaczeniu sa mniejsze drgania. Mam ogólne pytanko czy innym tez tak drzy auto na jalowym??
U mnie juz nie, powodem byl wydech + oslona srodkowego tlumika, ale nie rob OT w tym temacie, drgania byly opisane na forum, wyszukiwarki uzyj.
Pozdro
Gitner
: czw mar 29, 2007 09:14
autor: tantoszewski
jesli w mkIV wepne sie w piny 2 i 3 to da taki sam efekt czy trafie na zupełnie inne kable??spróbowałbym tak zrobic jak w mk3 ale jesli to nie te co trzeba to zeby lipy nie było.co moze sie stac jesli zastosuje opornik nie do tych kabli co trzeba??prosze o porade bo zamierzam w weekend zrobic oportuning hehe.a co myslicie o kosciach eprom sprzedawanych na allegro po 300zł to jakis shit czy cos to daje?rozmawiałem z kilkoma osobami które zakupiły to na allegro zamontowały i były pod wrażeniem lecz nie doczekałem sie wykresików z hamowni na potwierdzenie chipa:/ niby wszyscy zadowoleni...ale jakie jest wasze zdanie koles ma nick na allegro bs-chiptuningcom czy cos takiego
: czw mar 29, 2007 15:46
autor: bajbuswrc
Witam wszystkich!
Posiadam VW Golf III 110PS i chciał bym założyć opornik tylko nie wiem czy to jest bezpieczne na tyle co w 90-tce. No i jeszcze jedna sprawa, w mojej mieścinie chciałem zamówić opornik ale sprzedawca powiedział mi, że muszę mu podać ile ma mieć wat, co mam mu powiedzieć??