Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice - XI tura
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice - III tura
Witam wszystkich.
Również z niecierpliwością czekam na kolejną turę.
Pozdrawiam
			
									
									Również z niecierpliwością czekam na kolejną turę.
Pozdrawiam
- stolniczkow
- Forum Master 
- Posty: 1717
- Rejestracja: ndz kwie 05, 2009 11:34
- Lokalizacja: SD
- Kontakt:
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice - III tura
Witam po krótkiej przerwie, ruszamy z IV turą   
 
Termin: 2 połowa kwietnia 2012
Cena i warunki bez zmian (wszystko na pierwszej stronie tematu)
Standardowo pytania można śmiało zadawać poprzez mnie (PW, mail).
IV Tura:
1.
			
									
									 
 Termin: 2 połowa kwietnia 2012
Cena i warunki bez zmian (wszystko na pierwszej stronie tematu)

Standardowo pytania można śmiało zadawać poprzez mnie (PW, mail).
IV Tura:
1.
Czarne S3 1.8T - Dynosoft, MG Motorsport - 276km/365Nm
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice

						Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice

- Paviarotti
- Lord GTI 
- Posty: 3931
- Rejestracja: wt paź 18, 2011 22:39
- Lokalizacja: Jędrzejów
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice - IV tura
To jedziemy  
 
Paviarotti - Golf IV 1.9 TDI AXR
			
									
									 
 Paviarotti - Golf IV 1.9 TDI AXR
- stolniczkow
- Forum Master 
- Posty: 1717
- Rejestracja: ndz kwie 05, 2009 11:34
- Lokalizacja: SD
- Kontakt:
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice - IV tura
IV Tura:
1. Paviarotti - Golf IV 1.9 TDI AXR
2. different - Leon 1P 1,9 BLS
3. bastek - Golf 1.9 TDI 101 KM AXR
			
									
									1. Paviarotti - Golf IV 1.9 TDI AXR
2. different - Leon 1P 1,9 BLS
3. bastek - Golf 1.9 TDI 101 KM AXR
Czarne S3 1.8T - Dynosoft, MG Motorsport - 276km/365Nm
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice

						Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice

Re: Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice - IV tur
4. xxLukasz - Astra 1.9 Z19DTLstolniczkow pisze:IV Tura:
1. Paviarotti - Golf IV 1.9 TDI AXR
2. different - Leon 1P 1,9 BLS
3. bastek - Golf 1.9 TDI 101 KM AXR
- stolniczkow
- Forum Master 
- Posty: 1717
- Rejestracja: ndz kwie 05, 2009 11:34
- Lokalizacja: SD
- Kontakt:
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice - IV tura
IV Tura:
1. Paviarotti - Golf IV 1.9 TDI AXR
2. different - Leon 1P 1,9 BLS
3. bastek - Golf 1.9 TDI 101 KM AXR
4. xxLukasz - Astra 1.9 Z19DTL
5. mario10P - Honda Civic 2.2 iCTDI
			
													1. Paviarotti - Golf IV 1.9 TDI AXR
2. different - Leon 1P 1,9 BLS
3. bastek - Golf 1.9 TDI 101 KM AXR
4. xxLukasz - Astra 1.9 Z19DTL
5. mario10P - Honda Civic 2.2 iCTDI
					Ostatnio zmieniony wt mar 20, 2012 08:44 przez stolniczkow, łącznie zmieniany 2 razy.
									
			
									Czarne S3 1.8T - Dynosoft, MG Motorsport - 276km/365Nm
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice

						Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice

- Paviarotti
- Lord GTI 
- Posty: 3931
- Rejestracja: wt paź 18, 2011 22:39
- Lokalizacja: Jędrzejów
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice - IV tura
Wow, sporo osób już się zapisało. 
Nie za bardzo wiem gdzie to napisać (szukałem trochę, ale bez skutku) to zapytam tutaj, wielu z was już ma to pewnie z sobą - jakie czynności wykonać przed chipem? planuję zrobić trochę wcześniej rozrząd i co jeszcze? warto wyczyścić turbinę (200 tys. nalatane) z całym układem dolotowym? czy takie rozbieranie turbiny mija się z celem? i trochę się też ceni (a sam nie potrafię), sprawdzić ewentualnie wszystkie szczelności/wycieki?]
EDIT: Auto jeździ dobrze, przyspiesza płynnie, nie łapie trybów awaryjnych czy innych rzeczy, sprzęgło nie ślizga (wymieniane już było, jakoś poniżej 100tys. km przebiegu). Od dołu ciągnie bardzo dobrze, wyżej (>3k rpm) trochę gorzej, ale to chyba normalne.
			
									
									
Nie za bardzo wiem gdzie to napisać (szukałem trochę, ale bez skutku) to zapytam tutaj, wielu z was już ma to pewnie z sobą - jakie czynności wykonać przed chipem? planuję zrobić trochę wcześniej rozrząd i co jeszcze? warto wyczyścić turbinę (200 tys. nalatane) z całym układem dolotowym? czy takie rozbieranie turbiny mija się z celem? i trochę się też ceni (a sam nie potrafię), sprawdzić ewentualnie wszystkie szczelności/wycieki?]
EDIT: Auto jeździ dobrze, przyspiesza płynnie, nie łapie trybów awaryjnych czy innych rzeczy, sprzęgło nie ślizga (wymieniane już było, jakoś poniżej 100tys. km przebiegu). Od dołu ciągnie bardzo dobrze, wyżej (>3k rpm) trochę gorzej, ale to chyba normalne.
- stolniczkow
- Forum Master 
- Posty: 1717
- Rejestracja: ndz kwie 05, 2009 11:34
- Lokalizacja: SD
- Kontakt:
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice - IV tura
Paviarotti, jedyne co warto zrobić to posprawdzać czy gołym okiem nie widać nigdzie wycieków, można gdzieś u znajomego elektryka podpiąć pod kompa zobaczyć tylko czy nie ma błędów. Przyjazd nie sprawnym autem skutkuje opłatą za hamowanie + diagnostykę czyli 200zł o ile pamiętam. Jak już się niestety okaże, że auto nie jest sprawne to po naprawie dopłacasz tylko do kwoty grupówki i auto w tej samej cenie jest chipowane więc nie tracisz nic prócz kasy na ewentualną naprawę.
			
									
									Czarne S3 1.8T - Dynosoft, MG Motorsport - 276km/365Nm
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice

						Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice

- Paviarotti
- Lord GTI 
- Posty: 3931
- Rejestracja: wt paź 18, 2011 22:39
- Lokalizacja: Jędrzejów
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice - IV tura
O opłacie w razie niesprawnego auta wiem  auto było podpinane w ASO na początku stycznia - jedynie błąd czujnika temperatury (już wymieniłem na ori) i od modułu komfortu, ale to nie wpływa na nic. I jakiś miesiąc temu - też zero błędów. W dolocie ponoć troszkę oleju, ale to chyba w miarę normalne?
 auto było podpinane w ASO na początku stycznia - jedynie błąd czujnika temperatury (już wymieniłem na ori) i od modułu komfortu, ale to nie wpływa na nic. I jakiś miesiąc temu - też zero błędów. W dolocie ponoć troszkę oleju, ale to chyba w miarę normalne?
			
									
									 auto było podpinane w ASO na początku stycznia - jedynie błąd czujnika temperatury (już wymieniłem na ori) i od modułu komfortu, ale to nie wpływa na nic. I jakiś miesiąc temu - też zero błędów. W dolocie ponoć troszkę oleju, ale to chyba w miarę normalne?
 auto było podpinane w ASO na początku stycznia - jedynie błąd czujnika temperatury (już wymieniłem na ori) i od modułu komfortu, ale to nie wpływa na nic. I jakiś miesiąc temu - też zero błędów. W dolocie ponoć troszkę oleju, ale to chyba w miarę normalne?- stolniczkow
- Forum Master 
- Posty: 1717
- Rejestracja: ndz kwie 05, 2009 11:34
- Lokalizacja: SD
- Kontakt:
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice - IV tura
Olej w dolocie jest normalny. Aligator tylko z latarką sprawdza wycieki, trochę auta słucham podpina do kompa i jak jest wszystko OK to wjeżdża na rolki. Jak się okazuje, że dużo brakuje do serii to wtedy jakaś dokładna diagnostyka i decyzja co dalej. Póki co na szczęście coraz rzadziej się to zdarza.
			
									
									Czarne S3 1.8T - Dynosoft, MG Motorsport - 276km/365Nm
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice

						Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice

- Paviarotti
- Lord GTI 
- Posty: 3931
- Rejestracja: wt paź 18, 2011 22:39
- Lokalizacja: Jędrzejów
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice - IV tura
Ok, dziękówa, auto na pewno jeszcze sprawdzę. Chociaż dzisiaj pewien miły pan stwierdził, że każdy kto zrobił chipa wymienia zaraz turbinę  
			
									
									
- stolniczkow
- Forum Master 
- Posty: 1717
- Rejestracja: ndz kwie 05, 2009 11:34
- Lokalizacja: SD
- Kontakt:
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice - IV tura
Ja tam jestem już 20kkm po czipie i turbo jak było tak jest i ma się dobrze  Jak dobry fachowiec robi program to turbinie nic nie ma prawa się stać.
 Jak dobry fachowiec robi program to turbinie nic nie ma prawa się stać.
			
									
									 Jak dobry fachowiec robi program to turbinie nic nie ma prawa się stać.
 Jak dobry fachowiec robi program to turbinie nic nie ma prawa się stać.Czarne S3 1.8T - Dynosoft, MG Motorsport - 276km/365Nm
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice

						Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice

- Paviarotti
- Lord GTI 
- Posty: 3931
- Rejestracja: wt paź 18, 2011 22:39
- Lokalizacja: Jędrzejów
Grupowy chiptuning Aligator (DynoSoft) Katowice - IV tura
Też mi się tak wydaje, Aligator dobry tuner  
			
									
									
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości



