Strona 21 z 38

: wt maja 11, 2010 17:55
autor: Leon013
u mnie po wsadzeniu wtysków do ALH i FMIC dało tyle przed programem
Obrazek

: śr maja 12, 2010 23:45
autor: Deft-on
Leon ładny wynik jak na same 216 :bigok: kiedy bedziesz stroił ??

: czw maja 13, 2010 01:37
autor: Leon013
juz po strojeniu nie dało wiecej ale wykres ładnie wyglada
Obrazek

: pn cze 28, 2010 12:39
autor: macv6
Seria(start mi trochę nie wyszedł, ale nie mam innego filmiku):


216:


Różnica +/- 2s, w pierwszym filmiku zaczynałem mierzyć czas chwilę po starcie żeby zniwelować kiepskie ruszenie. :)

: czw lip 08, 2010 22:50
autor: voodi22
afn

Obrazek

: pt lip 09, 2010 16:30
autor: jacekPlacekkk
inhoss,

napisz coś wiecej jak tam Ahu wygląda - jezdzi po samych wtryskach? a mierzyłeś go przed wtryskami?

zapodaj relację! :bigok: jestem ciekaw bo sam mam aHu,,,,


a nie rozumiem po co ludzie się chwalą w tym temacie ile dało turbo itp i inne modyfikację jak temat brzmi: "końcówki wtryskiwaczy 216 wyniki ile dają" :helm:

: sob lip 10, 2010 17:57
autor: oSSk
Małe pytanko. Mam ALH i chcę włożyć turbo i pompę od ARL'a, wymienić IC, wtryski, a na koniec zestroić wszystko softem. Jaką moc mogę osiągnąć? Chodzi mi dokładnie o wtryski, czy ta sama moc będzie w takiej konfiguracji na 216 i 230? Czy z 230 wyciągnę coś więcej? :)

: sob lip 10, 2010 18:18
autor: wesol
arl ma pompowtryski. Pompa musi byc od ALH ale z automatyczna skrzynia badz innych aut z taka pompa (11mm a nie 10). Wtryski owszem wiekszej srednicy tak jak IC a wszystko zalezy w jaka moc celujesz. Bedzie tez trzeba zmienic zamach i sprzeglo bo nawet nie zmierzysz na hamowni ile masz bo bedzie uslizg.

: sob lip 10, 2010 19:04
autor: oSSk
wesol pisze:arl ma pompowtryski. Pompa musi byc od ALH ale z automatyczna skrzynia badz innych aut z taka pompa (11mm a nie 10). Wtryski owszem wiekszej srednicy tak jak IC a wszystko zalezy w jaka moc celujesz. Bedzie tez trzeba zmienic zamach i sprzeglo bo nawet nie zmierzysz na hamowni ile masz bo bedzie uslizg.
O dobrze, że zwróciłeś mi na to uwagę, bo akurat właśnie szukam odpowiedniej pompy, żeby zamówić, a z tą trochę przymuliłem i bym musiał później sam ją sprzedawać. Turbo już mam, temat sprzęgła zgłębiłem dokładnie na forum i wszystko już do mnie też doszło, takie jak zamówiłem. :) Dlatego zostały mi tylko pompa i wtryski. No i IC, swoją drogą zamówię chyba też od ARL'a, bo wytrzymuje ponoć do 200KM. Moc w jaką celuję, to na pewno trochę niżej. Dostosowałem też już hamulce - wentylowane Brembo + Ferodo. Czekam jeszcze na sprężyny Kayaba i amortyzatory Bilsteina. Zobaczę ile to wszystko da razem, wybebeszę kata i wtedy zestroję to elegancko programem, ale myślę, o 170-180KM, może trochę więcej. Na 216 nie będzie z tym problemu? Wtedy jakieś felgi z oponami i będzie si, w Golfie więcej nie trzeba - moc, trochę sztywniejsze zawieszenia i ładne koła. :) Oryginalne 15' zostawię sobie na zimę i tyle.

: ndz lip 11, 2010 12:07
autor: glus
A jakie tarcze? Jesli 312mm to fele 15 mozesz polozyc na strych, bo nie wejda.
Co do pompy 11 to niema sensu zakladac przy koncowkach 216, pompa 10 zdrowa spoko wystarcza.

: ndz lip 11, 2010 18:40
autor: wesol
z tym ze przy pompie 10 i wtryskach 216 max to jakies 170 KM Przy pompie 11 to juz musowo 230 bo i naczej to szkoda zakladac taka pompe. Turbo nawet wieksze jak od ARL wtedy tez by sie przydalo.

: pn lip 12, 2010 14:59
autor: inhoss
jacekPlacekkk
nie zastanawiaj sie tylko pakuj w ahu wtryski, wrażenia i róznice są kolosalne, nie mierzyłem go przed wstawieniem wtrysków więc nie wiem ile miał ale dam Ci dwa przykłady z moich dotychczasowych wyścigów:
1 wyścig
mój golf 3 AHU seria +216 przeciwko passat b5 kombi 115 koni w seri ale mierzone miał na hamowni i pokazało mu 137kucy nic nie modyfikowany, na starcie tak do 16okm/h szliśmy równiutko łeb w łeb powyżej 160 ja już golfem odchodziłem
2 wyścig
moja golfina przeciwko vectra C 2.2 DTL 125 koni, nie miałem co z nią robić, wąchał koleś tylko mój dymek ścigaliśmy sie tak do 150km/h i odstawiłem go jakieś 4 długości auta,
3 wyścig
moja golfina przeciwko opel omega B 2.0 16V 136 koni, z miejsca do 120km/h ja wygrywałem, jego maska równała sie z tyłem mojego auta, powyżej tak gdzieś 150km/h odstawiał mnie już

takie to moje przygody :)

mój wykres ahu +216, seryjny soft

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... dbbd1.html

: pn lip 12, 2010 15:05
autor: jacekPlacekkk
z tą vectrą C to mnie zdziwiłeś! a jak dymienie? :chytry:

planujesz program?

: pn lip 12, 2010 16:15
autor: sagon
inhoss pisze:passat b5 kombi 115 koni w seri ale mierzone miał na hamowni i pokazało mu 137kucy
Na hamowni w diagtroniku??
jacekPlacekkk pisze:z tą vectrą C to mnie zdziwiłeś!
Vectry,astry,czyli wszystkie te padaczki z silnikami dti,to jeżdżące porażki.
Te silniki,to bez wątpienia największa pomyłka inżynierów koncernu GM :green_fuck:

Druga sprawa,vectra sobie trochę wazy :bajer: