Strona 3 z 9

Prawdopodobnie najmocniejszy 1Z na ori 11 214,2KM 407,6Nm

: wt lip 24, 2012 20:11
autor: tomek08
Witam,
Fahoo pisze:tomek08, bo nie kazdy ma od tak 3kzł na same pompowtryski+remont głowicy+ ok 3kzł na turbo w PD

zgadzam się z Tobą, ale chodziło mi o to, że z pompy wtryskowej też się da moc i niuton wykrzesać.
Pozdrawiam.

Prawdopodobnie najmocniejszy 1Z na ori 11 214,2KM 407,6Nm

: czw lip 26, 2012 21:14
autor: JohnyWalker
Wysłałem pw,ale nie mam odpowiedzi,to może tutaj dostanę:)
Chciałem prosić o logi grupy paliwa i turbo,bo podobne graty praktycznie już mam,i nie wiem ile dać na tyle mocy:)
A druga sprawa to czemu jeżeli jest 1,75 bara przy 2000RPM to u innych na VP w tych obrotach duży Nm wychodzi,a u Ciebie mały i do tego max moment strasznie wysoko???
Porównywałem z wykresem rafal102 i patrząc na Jego,i Twój to moc masz większą,ale Nm mniejszy i to sporo później...I w dodatku jak max moment osiągają Wasze silniki to Twój zaraz idzie w dół,a u rafal102 trzyma sporo obrotów...

Prawdopodobnie najmocniejszy 1Z na ori 11 214,2KM 407,6Nm

: czw lip 26, 2012 22:48
autor: tomek08
Witam,
JohnyWalker pisze:Porównywałem z wykresem rafal102 i patrząc na Jego,i Twój to moc masz większą,ale Nm mniejszy i to sporo później...I w dodatku jak max moment osiągają Wasze silniki to Twój zaraz idzie w dół,a u rafal102 trzyma sporo obrotów...
bo może jest tak celowo zrobione, żeby sprzęgło dłużej pożyło.
Pozdrawiam.

Prawdopodobnie najmocniejszy 1Z na ori 11 214,2KM 407,6Nm

: czw lip 26, 2012 23:09
autor: Fucker
na więcej nie pozwala dmuchawka BRD.

Prawdopodobnie najmocniejszy 1Z na ori 11 214,2KM 407,6Nm

: sob lip 28, 2012 00:54
autor: Fahoo
JohnyWalker, a po co pałowac sprzegło z dołu?

Prawdopodobnie najmocniejszy 1Z na ori 11 214,2KM 407,6Nm

: ndz lip 29, 2012 16:33
autor: Marcin997
o Ty mój smutku... Kto by przypuszczał że 1z potrafi tyle wytrzymać.. I do tego tyle z siebie dać...
Swoją drogą zastanawia mnie ile jeszcze z siebie da.

w sumie, teraz to już nie wiem, czy pod mody bardziej opłaca się VP czy PD.
Masakra co chłopaki wyprawiają, wielki podziw!

Prawdopodobnie najmocniejszy 1Z na ori 11 214,2KM 407,6Nm

: ndz lip 29, 2012 17:43
autor: Fucker
Marcin997, zapewniam, że to nie koniec.

Jak ogarnę wszystkie auta na warsztacie i znajdę trochę czasu dla siebie, będę leciał dalej z modyfikacjami.

Tak jak już wcześniej wspomniałem..., wpadnie lepszy wałek, lekki porting, gtb, dolot i DP 3" i wiele innych drobiazgów.

Na razie taka moc wyszła na seryjnym wydechu (kat wydłubany).

Prawdopodobnie najmocniejszy 1Z na ori 11 214,2KM 407,6Nm

: pn lip 30, 2012 06:54
autor: JohnyWalker
JohnyWalker, a po co pałowac sprzegło z dołu?
Nie jest pałowane z dołu mając chociaż 300Nm,a tutaj nawet tego nie ma...A druga rzecz to pytałem czemu Nm tak krótko się trzyma i spada...

Prawdopodobnie najmocniejszy 1Z na ori 11 214,2KM 407,6Nm

: pn lip 30, 2012 08:57
autor: ZULUS 28
JohnyWalker, krótko się trzyma bo turbo pużno wstaje a wcale tak nie spada bo przy 4000rpm trzyma jeszcze 380nm,ale dla mnie to trochę dziwne mając 1,75bara przy 2000rpm i tak mało nm bo u mnie jest 1,65 też przy 2000rpm i jest 360nm i sprzęgło wytrzymuje

Prawdopodobnie najmocniejszy 1Z na ori 11 214,2KM 407,6Nm

: śr sie 01, 2012 20:30
autor: Marcin997
Fucker, wiem że może pytanie nie do końca mądre,,
ale ile zetor teraz łyka na 100 km?

Prawdopodobnie najmocniejszy 1Z na ori 11 214,2KM 407,6Nm

: śr sie 01, 2012 21:30
autor: tomek08
Witam, przy spokojnej jeździe może nawet mniej niż przed modami.
Przepraszam, że piszę za Fucker. On sam powie dokładniej. :grin:
Pozdrawiam.

Prawdopodobnie najmocniejszy 1Z na ori 11 214,2KM 407,6Nm

: śr sie 01, 2012 23:44
autor: Fucker
Marcin997,

Co będę dużo pisał. Zakres spalania to od 5,5L do nawet 10,5L/100km. Wszystko zależy od stylu jazdy, bo ilość podawanego paliwa masz pod nogą.

Prawdopodobnie najmocniejszy 1Z na ori 11 214,2KM 407,6Nm

: czw sie 02, 2012 22:28
autor: Fucker
Dla potwierdzenia wiarygodności mocy w golfie pojechałem do CTR zrobić pomiar...
Pierwszy wykres zrobiony "AGMA" , turbo nie zdążyło nawet wstać, za krótki pomiar był, za małe obciążenie na kołach.

Z hamowaliśmy auto na drodze w odpowiednich warunkach i wykres wygląda teraz troszeczkę inaczej.
Auto było mierzone na 3 biegu, ale niby turbo też nie zdążyło dopompować, więc pomiar zrobiliśmy na 4 biegu i pomiar trwał wystarczająco długo.
Dario z CTR na pewno też doda, parę słów w tym temacie.
Jedno jest pewnie, coś mnie trzyma w wyższych obr., uważam, że jest to seryjny układ wydechowy ze zwężką nad osią.

Obrazek
Obrazek

Prawdopodobnie najmocniejszy 1Z na ori 11 211,3KM 465,2Nm

: pt sie 03, 2012 09:37
autor: Dario84
wydech na pewno jest ograniczeniem po pierwsze to że jest seryjny, po drugie nad belka ma zwezke. poza tym skychac z niego charakterystyczne syczenie, my nazywamy to odkurzacz :-D.

Nm z dołu jest dużo dowalone szczególnie na wysokich biegach, po raz kolejny swoje możliwości pokazuje sprzeglo G60 i seryjne niby slabe korby :-)