Strona 3 z 5

Turbo ARL

: sob sty 05, 2013 15:28
autor: peter_86
Witam, jestem przed montażem Turbo z ARL-a ma oznaczenie GT1749VB do AXR (101km), i tu moje pytanie, czy waz/rurę do IC czerwona "S" o nr 1J0145822E, można dostać za mniej niż 200zł? Lub ktoś z Was ma na sprzedaż? Czy na szybkozłączki można dobrać inny wąż?
Pozdrawiam, Piotr.

Turbo ARL

: sob sty 05, 2013 15:35
autor: wesol
Z cena bywa roznie ale mniejwiecej po tyle chodzą. Ja tez potrzebowalem do swojego ASZ'a i kolega z forum mnie poratowal za 50 zl. OD innego to raczje nic nie dopasujesz chyba ze ostra bedzie rzeźba ale nie wiem czy sie to oplaca. Lepiej ta redukcje zastosowac za 60 zl i waz zwyklu na opaske trzasnąć.

Turbo ARL

: ndz sty 06, 2013 12:53
autor: peter_86
Pytam bo do passata b6 1.9TDI też są takie "S" na szybkozłączki i może ktoś testował :)
o takie:
Obrazek

Turbo ARL

: wt wrz 10, 2013 10:18
autor: Vanish
http://allegro.pl/fabrycznie-nowa-turbi ... 80746.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Koledzy kupowal ktos od niego? Ktos wie cos na temat tych turbin

Turbo ARL

: wt wrz 10, 2013 18:26
autor: toffic
Na 99% to nie będzie turbo ARLa tylko ASZ

Turbo ARL

: wt wrz 10, 2013 20:54
autor: xxxPALUCHxxx
turbina do ARLa ma numer GARRETT GT1749VB

moja turbina miala tabliczke znamionowa i na niej byly wybity taki numer

GT1749VB Made in France
GA3038253016D V103
M6213-1 S/N EA 401005F

Turbo ARL

: wt wrz 10, 2013 23:21
autor: Peres
xxxPALUCHxxx pisze:turbina do ARLa ma numer GARRETT GT1749VB
Faktycznie, na aukcji jest podane GT1749V - skoro jest to oryginał, to pomęczyłbym Sprzedającego o napis na tabliczce, czy jakiekolwiek inne potwierdzenie, że jest to turbo do ARL, a nie ASZ. Jest to szczególnie ważne, bo raz, że mówimy o turbinie zac2k złotych, a dwa, że ma chyba trafić do modzonego samochodu, więc wytrzymałość sprężarki ma kolosalne znaczenie.

Turbo ARL

: śr wrz 11, 2013 06:10
autor: wesol
jakby miala oznaczenie samo V to by to byla suszara jak od 110 115 ale wylot powinien byc inny. Chyba ze sprzedajacy podaje poporstu rodzine turbiny czyli gt1749v i tyle. Najlepiej to jakby zmierzyl srednice kola kompresji bo tu by byla pewnosc 100%.

Turbo ARL

: śr wrz 11, 2013 12:33
autor: Peres
wesol pisze: Najlepiej to jakby zmierzyl srednice kola kompresji bo tu by byla pewnosc 100%.
Racja - tak jak pisałem, pomęczyć Sprzedawcę, żeby nie było potem odsyłania, reklamacji, ukręconych wirników ;)

Turbo ARL

: czw wrz 12, 2013 21:26
autor: Antonioo
Do ilu pompa takie turbo z ARL? niechce nowego tematu zakładać jaka jest różnica chciałem podciągnać na ASZ jeszcze o 10 KM do 180KM ale tjuner mówi że turbo sie rozleci a juz pompa niecałe 1.6 bara

Turbo ARL

: czw wrz 12, 2013 21:50
autor: toffic
Antonioo pisze:Do ilu pompa takie turbo z ARL? niechce nowego tematu zakładać jaka jest różnica chciałem podciągnać na ASZ jeszcze o 10 KM do 180KM ale tjuner mówi że turbo sie rozleci a juz pompa niecałe 1.6 bara
Spokojnie da się zrobić z ASZa ponad 180KM jak tylko pompki masz zdrowe, więc po co zmieniać turbo??

Turbo ARL

: czw wrz 12, 2013 21:56
autor: Antonioo
toffic, niewiem mi tuner powiedział że wiecej nie pociagnie bo turbo sie rozleci. Wiec już sam niewiem chciałbym na te 180 kuca podciagnać i starczyło by FMIC mam a pompki to niepamietam już jakie są ale chodzą dobrze ;p

Turbo ARL

: czw wrz 12, 2013 22:06
autor: meibizza
tylko ile na tym turbo ASZ 180ps pojeździ...

Turbo ARL

: pt wrz 13, 2013 12:05
autor: wesol
do 170 jest bezpiecznie na turbo asz. Do 190 to na arlu sie da.