Strona 3 z 3

Re: Dylemat - dalsze mody ,VP czy PD?

: wt maja 07, 2013 20:06
autor: jaaano
Tak, ale czy ma to sens przy setupie na powyżej 200 KM ? bo chyba po to składa się taką hybryde.

Dylemat - dalsze mody ,VP czy PD?

: śr maja 08, 2013 12:23
autor: vagpumpe
Tak, ale czy ma to sens przy setupie na powyżej 200 KM ? bo chyba po to składa się taką hybryde.
Jeździ kilka starych TDI(1Z i AFN) mocno dłubniętych po naszych drogach i jak z głową jest zrobione wszystko(egt,temp oleju) to długo będą jeździć i nie trzeba bawić się w hybrydy...Takie moje zdanie jest...

Re: Dylemat - dalsze mody ,VP czy PD?

: śr maja 08, 2013 14:05
autor: jaaano
Po części sie zgodze ale jak sie chce więcej to technologicznie te 1Z i AFN długo nie pożyją i też mają granice wytrzymałości,oczywiście cały czas mówimy o silniku na pompie rotacyjnej.

Dylemat - dalsze mody ,VP czy PD?

: czw maja 09, 2013 11:41
autor: spawacz
Dla mnie sens jest taki ze maja 200+ nie martwie sie czy motor wytrzyma kolejna probe przy wyscigu . Jezli robisz moc ok 200 i niski moment max 400nm mozena zrobic na dole ori. jezeli natomiast lubisz palowac i wykrecac ostanie soki z motoru to dol PD , to samo jezeli robisz moc wieksza niz 200 i moment wiecej niz 400

Dylemat - dalsze mody ,VP czy PD?

: pt maja 10, 2013 00:26
autor: vagpumpe
Dla mnie sens jest taki ze maja 200+ nie martwie sie czy motor wytrzyma kolejna probe przy wyscigu . Jezli robisz moc ok 200 i niski moment max 400nm mozena zrobic na dole ori. jezeli natomiast lubisz palowac i wykrecac ostanie soki z motoru to dol PD , to samo jezeli robisz moc wieksza niz 200 i moment wiecej niz 400

Ja widziałem projekt z Niemiec w toledo AFN 230KM i 450Nm na seryjnym dole,i młody delikatnie nim nie jeździ,a zrobił już 30000 na moich wtryskach i turbinie:)

Re: Dylemat - dalsze mody ,VP czy PD?

: pt maja 10, 2013 00:54
autor: jaaano
vagpumpe pisze: Ja widziałem projekt z Niemiec w toledo AFN 230KM i 450Nm na seryjnym dole,i młody delikatnie nim nie jeździ,a zrobił już 30000 na moich wtryskach i turbinie:)
A wiesz co ja widziałem ? :grin:

Dylemat - dalsze mody ,VP czy PD?

: pt maja 10, 2013 02:24
autor: vagpumpe
A wiesz co ja widziałem ? :grin:
Tylko weź pod uwagę,że jak zrobisz coś z głową to będzie służyć długo,popytaj Roba i innych

Dylemat - dalsze mody ,VP czy PD?

: pt maja 10, 2013 08:58
autor: eden1992
Przecież tu na forum jest nawet 1z zrobiony na bodajże 215KM.

Re: Dylemat - dalsze mody ,VP czy PD?

: pt maja 10, 2013 16:37
autor: spawacz
No jest Fuckera MK3, wy myslicie ze ja ie wiem jak sie takie maszyny uzytkuje? Sprawa jest taka ze musi byc pewnosc wiecej niz 100% ze wszstk zmiesie, i ze nie bedzie fuckupa. Nie musicie mi mowic ile moze wytrzymac ori dol bo ja to dobrze wiem. JA zlozylem i jest zadowolony , kwestie finansowe pomijam. :helm: . Tylko ze rob mial 254km na dole z AWX a nie na serii...

Dylemat - dalsze mody ,VP czy PD?

: pt maja 10, 2013 23:40
autor: vagpumpe
Tylko ze rob mial 254km na dole z AWX a nie na serii...
Ja pisałem,że wystarczy go popytać co wie o tym,bo to,że miał na dole z AWX to przeszłość,a przyszłość jest taka,że sporo już jeździ na serii dole,a jak będzie miał paść to i seryjny silnik może paść przez "dobrego kierowcę"

Dylemat - dalsze mody ,VP czy PD?

: sob maja 11, 2013 16:06
autor: Fucker
eden1992 pisze: 1z zrobiony na bodajże 215KM.
Tyle to miałem na BRD i 465NM i sprzęgło T4 trzymało jeszcze.

Jak włożyłem GTB po swoich przeróbkach, bez korekty był bardzo mocno odczuwalny wzrost mocy. Na GTB nie dało rady shamować golfa bo sprzęgło ślizgało, ale jak kręciłem na każdym biegu do wysokich rpm, to nie było problemu ze sprzęgłem. Przypuszczam, że było jakieś 500Nm i ponad 230KM wszystko na seryjnym słupku. PD'ki po 240KM w mk4 nie miały żadnych szans.

W VP przy takiej mocy jest problem z chłodzeniem głowicy, ale da się to ogarnąć.

Aktualnie wszystkie graty sprzedałem.