Gdybyś miał choć odrobinę pojęcia,to byś wiedział,że do 12'tki trzeba dobrać min.odpowiedniej wysokości sprężyny.arwam pisze:ale w TDI już 12mm powodowało że pasek mimo prawidłowego napięcia paska pompa potrafiła przeskoczyć o ćwierć obrotu
My zbudowaliśmy 12'tkę na fali de 143 ze sprężynami o odpowiedniej dla tak wysokiej fali wysokości i nie zdarzyło się,aby pasek przeskoczył.
Ale tak,jak wspomniałem,trzeba wiedzieć,co do czego szanowny.
Skulek,nawet gdyby wypluło 200 koni,to i tak robb napisałby,że wyszło mniej,że była bryndza,to chyba oczywiste.
Pomiar twojej pompy dokonany był na rolkach hamowni obciążeniowej,a to raczej komentarza nie wymaga.
Na inercjach można hamować autka jak się chce błysnąć cyfrą.
krzykk,średnica jest identyczna,ale tylko to,są natomiast inne różnice,które sprawiają,że afn ma "lepszy tłok".
Ale oto najlepiej zapytać znawcy,nad znawcami,geniusza teorii przed wtrysku,kolegę o nicku arwam.
Wyjaśni wszystko,tak jak wyjaśniał dotychczas.
spawacz,dostrojenie takiej pompy z 1z'ta,ale też i innej,pod sekcję 11'tkę,to dla wprawnego pompiarza,znającego temat,a nie tylko dane serwisowe pomp,godzinka,dwie roboty.
Trzeba wiedzieć,dlaczego po zmianie sekcji na 11'tkę faluje kąt wtrysku,trzeba też wiedzieć,jak temu zaradzić.
arwam, co radzisz zrobić w przypadku szalejącego kąta wtrysku po zmianie sekcji na taką z transita,oczywiście bez przed wtrysku?
Jak temu zaradzić?
Podpowiedz kolegą,bo większość zraża się przeróbką pomp,czytając wypociny kilku takich,którzy nawet nie wiedzą,co to zaworek nurnikowy.
Asv nie miał pompy 11'tki,ale alh w automacie tak.x-fly pisze:"pompy od ASV 11 byly tylko w 90KM automatach, koncowka nr 107J"
To chyba jedyny sposób na ocalenie Twojej renomyarwam pisze:proponuję zacząć bezwzględnie tępić offtop i rzucanie oszczerstw bez dowodów.
W transicie lista jest długa,jak lista nieudzielonych przez arwama odpowiedzi.x-fly pisze: może ktoś rzuci kilka numerów pomp od reno czy transita z których mogę pobrac "tył" na przeróbke na 10mm,
Najlepiej szukać najmłodszych pomp,czyli takich z numerami 0 460 414 145,146,152,153.
To są pompy z ostatnich lat produkcji forda,żadna zapewniam nie ma przed wtrysku.
Co do 1.9dti,to mogą to być 0 460 414 982,984,993,988.