Strona 3 z 3

Re: turbo z golfa II sb

: śr maja 18, 2011 18:52
autor: bikerxc
luzujesz kontrę, i to coś :bajer: to śruba na imbus, nie pamiętam jaki rozmiar, wkręcasz(w prawo) ją o obrót albo dwa, i jedziesz sprawdzić ile dmucha aż będzie :cool:

turbo z golfa II sb

: śr maja 18, 2011 21:41
autor: arwam
jak auto zacznie dymić na czarno to wtedy dopiero podnoś ciśnienie doładowania.
jak będziesz bez potrzeby pompował ponad potrzeby to efekt będzie odwrotny do zamierzonego

turbo z golfa II sb

: sob maja 21, 2011 12:29
autor: mojzeszek
Dzięki za pomoc! najpierw sprawdzę jakie mam ciśnienie.

turbo z golfa II sb

: śr maja 25, 2011 22:51
autor: żyto
mam w golfinie front od jetty i nie wiem czy mi lampy nie beda przeszkadzac od srodka,wiec pomysl padl zeby sieknac icka gdzies nizej moze w okolice zderzaka ale wtedy wiecej zakretow w rurach, spadnie znaczaco cisnienie doladowania?

turbo z golfa II sb

: śr maja 25, 2011 23:05
autor: t0mal
Nie da rady wsadzić pod zderzak, bo przednia belka będzie przeszkadzać

Re: turbo z golfa II sb

: pn maja 30, 2011 17:03
autor: żyto
t0mal pisze:Nie da rady wsadzić pod zderzak, bo przednia belka będzie przeszkadzać
to sobie looknij http://archiwumallegro.pl/fmic_vw_golf_ ... 03272.html" onclick="window.open(this.href);return false;

turbo z golfa II sb

: pn maja 30, 2011 18:46
autor: t0mal
No i co? Nie brakuje Ci tam czegoś?

Re: turbo z golfa II sb

: pt cze 10, 2011 13:55
autor: mojzeszek
mojzeszek pisze:Dzięki za pomoc! najpierw sprawdzę jakie mam ciśnienie.
Sprawdziłem ciśnienie no i okazuje się że jest na poziomie 0,65bar. Dziś kręciłem tą śrubą na imbus zgodnie z instrukcją wprawo (czyli wkręcałem) o jeden obrót i ku mojemu zdziwieniu ciśnienie spadło o 0,05bar i wynosi teraz 0,6bar. Dowiedziałem się też że na kolektorze dolotowym jest tak zwany zawór ciśnienia dolotu, który niektórzy polecają wymontować i zaślepić inni mówią żeby go przykręcić ale nikt nie mówi np.o ile obrotów i czy napewno. Żeby było jasne nie chcę niczego demontować, wręcz przeciwnie chciał bym żeby wszystko pozostało oryginalnie a ciśnienie doładowania 0,8bar. Przekręciłem już tzw pina o ok.35 stopni i jest spory przyrost mocy, jednak czuć że brakuje powietrza no i oczywiście widać po sporym zadymieniu spalin. Czy ktoś jest w stanie coś sęsownego doradzić?

turbo z golfa II sb

: pn maja 25, 2015 21:54
autor: arasGT
wykręcasz śrubę z zaworu upustowego pakujesz 2cm sróbe imbus na 4/5 główką w dół i wkręcasz z poweotem tą mosiężna śrubę na płaski ten zawór ma w środku sprężyna wkręcając go ściskasz ją a co za tym idzie jest większy napór na gumową uszczelkę blokującą upust ciśnienia . ja mam zablokowany na stałe i jest mega różnica

turbo z golfa II sb

: śr maja 27, 2015 01:05
autor: zgredd
dobry okop 4 letni :p