Ibiza 6k AFN 185KM@380NM
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: śr mar 09, 2011 17:48
Re: Ibiza 6k AFN 185KM@380NM
Bieg 5
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
-
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: śr mar 09, 2011 17:48
Ibiza 6k AFN 185KM@380NM
hmmm i tak szybko sie hamowało? nie to żebym negował tylko zdziwiło mnie to ze tak szybko
Ibiza 6k AFN 185KM@380NM
i troche niutonaSkulek pisze:Hamownia inercyjna
tyle się hamują (około 10 sekund) mocne TDI na rolkach inercyjnych np VTECHu itd na najwyższym biegu
na MAHA ze 2 razy dłużej ale to zalezy od ustawienia hamulca, zwykle wtedy leci 4 bieg
btw: górskie powietrze z rury
Ibiza 6k AFN 185KM@380NM
I jakoś żaden nie okazał się być słusznym.cowboy pisze:ja nie sieje domysłów podałem dwa najprostsze do wyeliminowania przyczyny braku mocy na górze
Będziesz teraz kazał sprawdzać wszystko,poza tym,co klęka,czyli pompą,ale to udowodnię poniżej.
Już raz dałem dowód tego,co na zdrowej 11tce z ahh można wykrzesać i to na 216tkach,podam i drugi.
Zrobiłem to dlatego,żeby uzmysłowić i udowodnić wam,że nie tylko na ...987 można zrobić duże moce.cowboy pisze:zarejestrowałes sie na forum po to żeby bronic tych zestawów z Renaulta?
A jak widać,to za dużo to się już na nich osiągnąć nie da.
Nie te lata.
Pierwsza sprawa,zapytaj roba,dlaczego wykres wyszedł z falą.Może powie prawdę,bo jakoś się nie kwapi.cowboy pisze:dla mnie 185KM jest więcej niz 170KM z falami dunaju, takie sa póki co fakty o aucie skulka
Druga,tak jak pisałem,do tej sekcji wystarczyło tylko wsadzić falę z afn-a i wynik,co zobaczysz będzie,tak jak cały czas powtarzam, CONAJMNIEJ taki sam,jak na tym złomie z ahh.
Idę o zakład,że jak zobaczysz to,co wkleję poniżej,to sam będziesz chciał ją kupić.cowboy pisze:weź od skulka tą przerobioną pompę
Ja jej kupować nie muszę,wystarczy,że ją uzdrowiłem.
Kolega byku poszedł za moją namową i wsadził do niej falę z afn-a.
Co wyszło,zobaczycie.
Bez żadnego mierzenia podsadzeń,skoków fal i innych durnych teorii na temat składania pomp.
Golf na tej pompie,czyli pompie skulka zapina,jak wściekły.
Jak mam zyskiwać sławę,to uwierz mi,nie tutaj.cowboy pisze:Ty zyskasz sławę a Sulek +15KM
Są tu mądrzejsi bardziej rządni sławy
Tak,moim zdaniem jest martwa,tylko już pewnie masz dosyć tego klienta,więc wcisnąłeś murob555 pisze:Nadal chcesz wszystko na karb pompy zwalic?
bajkę,że silnik klęka.
Dziwne,bo ponad 160 koni na 216tkach i 10tce wypluł,a to bardzo dobry wynik.rob555 pisze:Zobacz ze wynik na pompie 10 tez mizerny jak na osprzet zastosowany.
Biorąc pod uwagę,że niektórzy ledwie 155 robią,to faktycznie ten silnik klęczy.
No chyba,że chciałeś zrobić 170,to wtedy fakt,jest to złom nie silnik.
Wytłumacz mi,ile chciałeś osiągnąć tej mocy,przy takiej charakterystyce narastania jej krzywej,jeżeli do 3600 moc narasta bez najmniejszych problemów.
W takim układzie musiał by wypluć ze 180 koni,idąc Twoim tokiem myślenia.
To chyba normalne,że jak dowalisz na dole,to musisz zdjąć górą,bo egt niczego dobrego nie uczyni.
KolegoZULUS 28,specjalnie dla Ciebie,dla kolegi rob555,kolegi cowboy, a przede wszystkim dla kolegi Skulek,zamieszczam dowód na poparcie mojej teorii.ZULUS 28 pisze:sparrow, ten wykres co podałeś to jest na zdrowej oryginalnej 11 po przebiegu 100tys,daj teraz taki tylko z tą przerabianą 10 i będzie po temacie bo tak to tylko narazie wypisujesz jakie to są cudowne te 10 przerabiane a zero wyników
Oto,co wypluł golf kolegi byku na Twojej pompie Skulek,z falą od afn-a.
Poprosił mnie,żebym w jego imieniu wkleił ten wykres,bo on okazuje się został usunięty z tego forum.
Był dzisiaj na hamowni,OBCIĄŻENIOWEJ kolegorob555,tak obciążeniowej,maha,takiej,na której pomiaru dokonuje się na 4tym biegu i nie trwa on tam marnych kilka,lecz dobrych kilkanaście sekund.
Mam nadzieję,że szczeny wam wszystkim z zawiasów wylecą i jeb..ą o gleby tak,że zęby z nich powypadają.
Dla tych,którzy nie wierzą,że taki golf był dzisiaj na hamowni kolega byku za moim pośrednictwem podaje numer tel. 41 362 00 29
Kielce ul.Pakoszów.
Pytać o Pana BogusławaStępnia,to on dokonywał pomiaru.
Skulek, patrz i podziwiaj.
Napisał mi,że doładowanie tylko 1.5 bara,temperatura na hali + 10 stopni.
Co Ty na to kolego rob555,co powiesz na taki wynik?
Pewnie hamownia do dupy,co?
Nie ma jak Twoja inercyjna,nie?
Po raz kolejny powtarzam,że takie pompy,pod warunkiem dobrania odpowiedniej fali,swoją wydajnością nie odbiegają,a w przypadku skulka,nawet biją na łeb te trupy z ahh.
Jeżeli by komuś przyszło do głowy kwestionować wiarygodność tej hamowni,to radzę mu wcześniej udać się do dobrego psychologa.
Była już nie przez taki cwaniaków sprawdzana,nawet rolki Michała Sołowowa potwierdzają jej wiarygodność.
Jeżeli ktoś nie wie,kto to jest Michał Sołowow,to świat rajdówek się kłania.
Dodam,że ma swoją hamownię,też w Kielcach.
Jednak muszę wszystkich potencjalnych napaleńców od razu ostudzić.
Nie sztuka kupić pompę z reno za 300 -400 zeta.
Jednak gwarantuje wam,że tak samo,jak i w przypadku padlin z ahh i te potrafią być skończone.
Każda taka pompa,dawca,musi być sprawdzona,bo inaczej będzie to,co u skulka.
Skulek, otrzymałeś taki zestaw,o jakim można tylko marzyć.Jedyny jej faler,to była źle dobrana fala.
Druga sprawa,to wiem,że można było na tej fali z reno zrobić ciut więcej,ale ... na szczęście wszystko jest już z nią w porządku.
To sobie popatrz,bo jeszcze mało w życiu widziałeś.rafal102 pisze:Ja do dziś też nie widziałem mocnego TDI na przerabianej 10.. Głośno o tym ostatnio a brak wyników... więc coś z tym nie tak..
Pozdrawiam i czekam na ewentualne komentarze.
Ostatnio zmieniony sob mar 19, 2011 20:11 przez sparrow, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: śr mar 09, 2011 17:48
Ibiza 6k AFN 185KM@380NM
sparrow, to wg Ciebie mam założyć z powrotem 'przeróbkę' i jechać hamować ? si ?
Miałem 230 ...sparrow pisze:Dziwne,bo ponad 160 koni na 216tkach i 10tce wypluł,a to bardzo dobry wynik.
...
-
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: śr mar 09, 2011 17:48
Ibiza 6k AFN 185KM@380NM
gdybyś tak zrobił i jeżeli to co jest ww prawdą to wynik mógłby być lepszy.Skulek pisze: to wg Ciebie mam założyć z powrotem 'przeróbkę' i jechać hamować ? si ?
Ibiza 6k AFN 185KM@380NM
Może zrobię tak:
Mianowicie podjadę na hamownie vtech'a w Olsztynie zrobię hamowanko, na tej 11
przełożę, pompę jak wróci od Byka i pojadę znowu na hamownie, na nastawniku ustawie takie same dawki ...
wg was powinno być lepiej ? Bez integracji w soft oczywiście...
Mianowicie podjadę na hamownie vtech'a w Olsztynie zrobię hamowanko, na tej 11
przełożę, pompę jak wróci od Byka i pojadę znowu na hamownie, na nastawniku ustawie takie same dawki ...
wg was powinno być lepiej ? Bez integracji w soft oczywiście...
...
-
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: śr mar 09, 2011 17:48
Ibiza 6k AFN 185KM@380NM
wtedy to już będzie przypieczętowanie wszystkiego i sie rozwieje wszystkie wątpliwości.Skulek pisze:Może zrobię tak:
Mianowicie podjadę na hamownie vtech'a w Olsztynie zrobię hamowanko, na tej 11
przełożę, pompę jak wróci od Byka i pojadę znowu na hamownie, na nastawniku ustawie takie same dawki ...
wg was powinno być lepiej ? Bez integracji w soft oczywiście...
Re: Ibiza 6k AFN 185KM@380NM
Skulek, jak dostaniesz te pompe od Byka załóż i zobaczymy co wyjdzie, jak widzisz, dostales "twarde" dowody ,ze ta pompka to byl tylko wypadek przy pracy. wszyscy chcemy jak najlepiej dla Ciebie
Ibiza 6k AFN 185KM@380NM
Skulek pisze:Może zrobię tak:
Mianowicie podjadę na hamownie vtech'a w Olsztynie zrobię hamowanko, na tej 11
przełożę, pompę jak wróci od Byka i pojadę znowu na hamownie, na nastawniku ustawie takie same dawki ...
wg was powinno być lepiej ?
Bardzo dobry pomysł. Myślę, że warto to sprawdzić. Już nie dużo stracisz a będziesz wiedział Ty i my co jest lepsze.
sparrow pisze:To sobie popatrz,bo jeszcze mało w życiu widziałeś.
I mam nadzieję, ze kolega Skulek to sprawdzi, a ja nawet chętnie do niego pojadę, żeby z nim pojechać na hamowanie i zobaczyć na własne oczy.
Zastanów się co piszesz.. jak bym chciał szybkie auto to nie kupował bym passata który waży 1500kg. Te auto ma mnie wozić a nie się ścigać. Jak bym chciał auto na ćwiartkę to bym kupił audi a4 2.7 TT a nie 1.9 TDI.sparrow pisze:Gdyby tam dmuchnąć 1.8 i dolać paliwa,to ten Twój passat,tak samo,jak 200tu konny avf zostałby pogrążony.
Co ja piszę,już teraz nie masz o czym marzyć.
Passat B5 AFN+w260+pompa11mm+turbo BRD+dolot AWX+soft(Tune-UP)=202KM 415NM
www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=215964
Audi A4 AJM +soft Tune-Up+BRD= 160KM i 360NM
www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=215964
Audi A4 AJM +soft Tune-Up+BRD= 160KM i 360NM
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 57 gości